Arkadaşlarım lütfen bakın..

değerli vaktinizden çalmamak için çok kısa yazıyorum arkadaşlar. adet düzensizliği yaşıyordum 2 ay önce. gecikmeler oluyordu. doktor doğum kontrol hapı verdi. 2 ay kullan dedi. bu ikinci ayım kullanıyorum. ama 15 günde bir adet görüyorum acaba sebebi ne olabilir? ilacımı 3 gün içmeyi unuttum bu etkiler mi? 1 ayda 2 kez adet görüyorum

Güncellemeler:
bu arada muayenemde her hangi bir kist bulgusuna rastlanmadı. sadece hormonal bir dengesizlik var denildi ve bahsettiğim tedavi uygulandı. ancak dediğim gibi 15 hatta 12 günde bir adet görüyorum

0|0
1|2

En İyi Kız Görüşü

  • canım ben o hapı kullandığımda adetim erken geliordu bilemedim geciktirdiğin için olabilir bencede

    1|0
    0|0
    • doktora mı gitmeliyim bir ay bekleyeyim mi sence

    • ya günü bitince bırak bence düzene girer sanırım ama sen bilirsin doktorada gidip sorabilirsin

Erkekler Ne Diyor 2

  • kullandığın ilaçta hormon var,östrojen veya progesteron,bıraktığında bunların çekilmesine bağlı kanama olur,zaten adet düzenleyici olarak kullanılmalarının mantığı da bu,düzenli kullanman lazım..

    0|0
    0|0
  • geciktirme zamanında kullan günü bitince de kullanma. en ıyısı doktora git ben staj yapıyomda ordan bılıyorum :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...