Bakirelik nasıl anlaşılır?

soru gayet açık arkadşalar link linki izleyin öğrenin erkekler özellikle djghfjkdg

Güncellemeler:
Yav arkadaşlar linki açmayan hemen sana böyle bir soruyu yakıştıramadım diyor. yav ben gene aynı benim korkmayın sorunun veya linkin cinsellikle ilgisi yok her zamanki ben gibi saçma bir soru yani a aaaaa :D yalnız ne çok takip edenim varmış yav şımardım bak :P

0|0
26

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • bu adama uyuz oluyorum.

    0|0
    0|0
  • bakirelik çok mu önemli.

    davulun deriside sağlam ama tokmağın değmediği yer kalmamış

    0|0
    0|0
  • armut dalda kız balkonda sallanırsa o kız deyildir (:

    0|0
    0|0
  • hayatta kalamazsın bakire hiç olmazsa hayat koyar bir kere :D

    0|0
    0|0
  • bakire kız mı kaldı

    1|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Profilinize göz attm simdi gördüğüm kadarıyla mantıklı bir bayansınız ama videoda ne var bilmiyom açmadı

    1|0
    0|0
    • videoda bir tane kadının bununla ilgili bir radyoda konuşmaları var. tamamen espiri amaçlı bir soru yani yoksa cidden cinsellik sousu sormadım :D

    • :)

  • Bu soruyu yakıştıramadım abla sana hayal kırıklığına uğratın beni

    0|0
    0|0
    • yav önce bir linke bak ondan sonra bunu de yav :D merak etme cinsel içerik değil linkte bununla alakalı espirili bişey var ondan paylaştım :D

Yükleniyor...