Biseksüel bir seks hakkında siz neler düşünüyorsunuz?

erkek arkadasımla 3 yllk bir ilişkimz var.haliyle de cinsel birşeyler yaşandı ama bakirelik bozulmadı anal yoldan ilişkiye girdk.bi gece bana aramıza bir bayan alsak ve seni izlesem dedi.

ilk başlarda yorum yapmasam da sonralarına hooşuma gitmeyi başladı ve lezbiyenlik üzerine yeni hikayeler ürettik.filmlerini izledim ve gerçekten hoşlandığımı farkettm.tamamıyle hazırımşu anlezbiyen bir ilişkiye

ama kafam da bir kaç soru var

bunun adı biseksüllik mi yoksa gelip geçici bir heves mi ?

şimdi bunu yaparsa ilerde neler istiyeblr

daha önce yapmış olanların fikirleri nelerdir ?

turkıye de cınsel tabular yıkılmamısken bir de uzerıne lezbıyen bulabilme olasılıgı var mıdır ?


0|0
312

En İyi Erkek Görüşü

  • Şimdi şöyle cevaplayım, tamam kadınlarınki biraz daha estetik, erkeklerinki daha kaba görünüyor ama ben biraz daha farklı yaklaştım olaya, yani aynısını bende yaşadım ama bir erkek arkadaşıma resmen aşık oldum, sonra onunlada bir takım yakınlaşmalarımız oldu, tam olarak cinsellik olmasada, e çok uzun süreli kız arkadaşlarım oldu, hala var, ama hala onunlada bir araya geldiğimizde çekiyoruz birbirimizi. Evet bununu adı biseksülellik, bir travesti arkadaşım var, çok iyi bir dostum diyim, yani aramızda hiç birşey olmadı, merakımdan sormuştum bu olay olduktan sonra. Bisexsüellik hakkında ne düşünüyorsun diye fikrini sormuştum.Bana şu cevabı vermişti. "Herkesin içinde aslında var olan birşey, kimisi bunu keşfediyor, kimisi bulamıyor, nedeni baskı oluyor vs vs bir şekilde oluyor veya bulamıyor." Tabiki var lezbiyen ilişkiler, öyle kız arkadaşlarımda var. Fakat biraz daha dikkatli ve güvenilir insanlarla bu ilişkiyi yaşamanı öneririm.

    0|0
    0|0
    • Cevre geregı 3 yıl boyunca sadece opstk dıyebılıyorm kaldı kı lezbıyen bulmak hatta ve hatta bunu bı erkegın onunde yapıck lezbıyn bulmak cok zor.

      zaten her onune gelenle yasanabılıcek bısey degıl bu ama cevreden dolayı masum,saf salak kız ayaklarna yatmak zorundaym hep oyle gorunup hemde cınsel egılımı benım gıbı olan bırını nasıl bulucam muamma

    • Karşına çıkınca hissedeceksin zaten onu. Sen arayış içerisinde olsanda olmasanda zamanı gelince olacak bunlar. E tabiki büyük şehirlerde biraz daha artık rahat yaşanıyor bunlar ama çok zor. Bende çok isterim mesela 2 lezbiyen hatun önümde ilişki yaşasınlar, dokunursam şerefsizim. Gerçekten izlemesi bile çok heyecan verici ve biraz sanatsal buluyorum ben bunu. Kadınlar zaten güzel, 2 güzel şeyin bir arada olması güzel bir manzara. Umarım bulursun aradığını.

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 11

  • Tabisi şu aralar bu da hayatının bir diğer odağı haline geldiği için bilindik tabiriyle fantezi deniliyor.

    Bu kadarını isteyen insanın sınırı olamaz, bilemem :) İlişkiniz sulanmış sadece. Belki de sizin ki böyledir bu da en polyanna düşüncem

    cut.

    0|0
    0|0
  • erkek değilsen ben de adam değilim!

    güzel fantezi yazmışsın ;)

    0|0
    1|0
  • 0|0
    0|0
  • tamamen erkek arkadasının iki kızı aynı anda yataga atmak için türettiği bahane benden sölemesi

    1|0
    0|0
  • Canı sıkılan bir oluyo gay oluyo arkadaş

    0|0
    0|0
  • gelip geçici bir anlık heves bence

    0|0
    0|0
    • kendisi maymun iştahlı biraz biliyorum ama en büyük hayalinin bu olduğunu söyledi.

      Benim de hoşuma gitmedi değil ama insan yıne de ıste dıyor

    • bir kere yaparsın sende istersen en azından bir bayanın yalamasını tatmış olursun içinde uhde kalmasın sen ona de beni iki erkek yapsın kabul edecek mi :)

  • çok p*rno izlemeyin lan mala bağlıyorsunuz...

    0|0
    0|0
  • Hmm cok ilginc bir durum

    0|0
    0|0
  • yaptıktan sonra anlarsın bisexual mi yoksa geçici mi

    0|0
    0|0
  • bugün bunu isteyen yarrın erkeğinide ister

    0|0
    0|0
  • lez birini bulsan izlemesine izin verir mi oda var ama parayla lez biseks eskortlar var bulabılırsın arada yaparsınız hem aktif sen olun yaparsın karsı tarafa para bosa gıtmemıste olur

    0|0
    0|0
    • Çıkar'a dayalı değil de tamamiyle iki tarafın istemesiyle olsun istiyorum.

    • anladımda bazılarıda soyle bırsey var lez olsa uzun ılskı ısteyen oluyor ıyı seks yapsan bu sefer sana asık olur sadece benım ol der bıseks olsa gel sevgılımle yanında yapalım dıyebılır ancak fuckbuddy lez ya da biseks bulmak lazım kı kafan rahat olsun

Kızlar Ne Diyor 3

  • Evliyim. Ayni durumdayi esimle. Ulassan bana

    0|0
    0|0
  • bugun kızla yap diyen diğer gün satar seni Allahım Allah korkusu versin size

    0|0
    0|0
  • güzel fantezi ama o kadar

    0|1
    0|0
Yükleniyor...