Size bakire vibratörü hediye etse ne düşünürsünüz?

Bakiresiniz, cinsellik konuştuğunuz erkek arkadaşınız size bakire vibratörü hediye ediyor, ne düşünürsünüz?

  • Buna vereceğin parayla 5 kebap yerdik
    50% (2)50% (2)50% (4)Oy Ver
  • Oral yapaydık daha iyiydi aslında
    0% (0)50% (2)25% (2)Oy Ver
  • Oooo tam aradığım şey
    50% (2)0% (0)25% (2)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • beraber olmak istese anlarım ama vibratör hediye etmek nedir ayrılırım öyle salak bir adamla devam etmem

    0|1
    0|0
    • :D elin yorulmasın diye almıştır belki

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ağzına tükürürüm.

    0|1
    0|0
  • bunu görünce önce saçma geldi geri bakirelik gibi bir sorunum yok merak ettim aratım bir video var gayet mantıklı aslında bakire kızlar için
    https://www.youtube.com/watch?v=DTEuETFQLos

    0|0
    0|0
  • tabikide kabul etmeyip öfkelenirdim al onu münasip bir yerine sok der ayrılırdım ne demek ya bu ne olarak görüyoda bir erkek sevgilisini o derece bişey hediye ediyo yuhh

    0|1
    1|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • kufr et Daha iyi :)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...