1 haftalık eşimle boşanma arifesine geldik..... yardım edin lüttfen

beni alttan alacağına üstüme gitti bende vurdum kapıyı çıktım.

telefonumuda yanıma bilerek almadım keşke alsaydım dedim ama iş işten geçti neyse olayı hemen kısaca anlatayım.

ilk evlendiğimiz gün gerdek gecesi olacaktı malum fakat ben korktuğumu istemediğimi söyledim ilk gün biraz huzursuz olsada alttan aldı bir şey demedi iyiydi. bu sefer 3 gün boyunca yanıma yaklaşıyordu ben yine korktuğumu söyledim istemediğimi filan.5. gün bana ''bu nereye kadar böyle olacak'' dedi bende bana biraz süre ver lütfen dedim sonra bana birden bağırmaya başladı ''sen bakire değil misin kimle yattında benim yüzüme bakamıyorsun'' dedi. ben ağladım hiç bir şey diyemedim. sonra kapıyı kilitledim bu özür diledi açmadım sonra markete gitti bende evden çıktım. telefonumu bilerek almadım. birde not bıraktım ''gidiyorum..'' yazdım. Şu an 2 gündür eve uğramıyorum. sizce ne yapmalıyım artık o son söyledikleri çok dokundu bana aklıma geldikçe ağlıyorum.

sizce Şu an pişman mıdır ? yani napıyordur ? niye bu kadar büyük tepki verdi? lütfen bana yardım edin


0|0
10|22

En İyi Kız Görüşü

  • eşin bildiğin öküz ne olursa olsun bakire değilmisin ne demek yahu kızlarda haklı demiş yuh yani zihniyete bak.adam hakaret etmiş aşağlamış bir mal gibi davranmış.bu kız onun eşi seks partneri değil.insan gibi davranmamış sakın ola ki evine geri dönme ayağına gelsin ben olsam asla affetmem.sen haklısın gelsin ayağına çok istiyosa annenlerde değilmidsin.isteyen elbet bulur.ne terbiyesizmiş.

    2|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 22

  • Eşin sana anlayış göstermemiş. Eşin yılların kadınsızlığı ile seninle yatmak istemiş ama senin ne hissettiğini ne düşündüğünü düşünmemiş, bencillik yapmış. oysa normali kendisinden daha çok karşısındakini düşünen erkektir. ilk gece korkusunu başarıyla idareedebilen erkek, kadının özgüven kazanmasına ve erkeğine güvenmesine yol açar. o gece sana sadece şevkat gösterip hala iki sevgili gibi davranmış olsaydı şuan hem sen hem o zevkin doruklarındaydınız. ilk gecede erkeklerin yapmış olduğu en büyük yanlışlardan birisi bencilliktir ve ilk gece bütün bir hayatın aslında bir önizlenimidir.

    1|0
    0|0
  • Sabırlı olun,herşeye böyle tepki verirseniz yürütemezsiniz,tabi eşin agır konuşmuş,hatasını anlar,senden af dilerse dönersin,gerdek olayınıda aceleye getirmeden yavaş yavaş çözeceğinizi konuşun,olabilir,hemen ön yargılı olmamak lazım,

    0|0
    0|0
  • Pişmanmıdır bilemem ama kafasına bir kurt girmiş dönüp o kurtu çıkarman gerek.Çocuk şuan bakire olmadığını düşündü muhtemelen belkide hasta olacağın zamanı bekliyor felan diye düşündü .. durumunu düzeltmek istiyorsan gitmelisin bakireysen de korkuyu bırakıp sorunları beraber aşman lazım

    0|0
    0|0
  • doktora gıdebılırsın bakıre oldugunu kanıtlayan bır kagıt alır durumuda kendısıne anlatırsın bayan doktor seçmenı tavsıye ederım nasıl olacağını ne yapacağını anlatır o kağıdıda kocanın gozune sokarsın artık

    0|0
    0|0
  • senin hareket dengesizce evden kacıyosun Kızsam KIZIM diceksin adamı farklı pozisyonlara sokuyosun Demek kiZORAKİ EVLENMİSSİN locan denen kisiyle insan gibi konusarak anlasabilirsin ZOrla evlenmeyip severek evlendiyse Kızlar için kolay değilde sizede anlayış gösteririz de bu kadarda zor mu yumusatmak için alkol alarak deneyin madem Ama kesinlikle evine dön bakire değilmiş kızınız ondan kaçtı evden olmasın namus meselesine dönmeisnki gül geç

    0|0
    0|0
  • senin hatan tanımadan evlenmek. ne olduğu meydana çıkmış işte.. korkman çok normal çünkü sen hissetmişsin bazı şeyleri ona GUVEN DUYMUYORSUN ve sana güvenmiyor. ilk haftadan bunu yapıyorsa boşanmazsan sen daha çok çekersin.

    0|0
    0|0
  • Pişman olmasına elbette pişmandır ama sana verdiği o tepkiyi bana bir kız verse herhalde bende çeker giderdim! Ama arkadaşım kesinlikle yeni evlenmişsiniz ve bu tip tartışmalar olabilir evliliğiniz için savaşmalı onunla oturup bu durumu etraflıca müzakere etmelisiniz. Güzel haberleri bekliyorum Allah yardımcın olsun...

    0|0
    0|0
  • telefonu almadan kapıyı çarpıp çıktığın andaki pişmanlığın gözümün önüne geldi bir an çok güldüm :D böyle konulara karışmak istemem ama fikir istersen ikinizde hatalısınız.5 gün sabretmiş adam sende ameliyata girmiyorsun korkma bu kadar.5 günüde geçtik 4 senelik ilişkiniz varmış daha ne kadar sabretsin.bunu bulduğuna şükret

    0|0
    0|0
  • görücü usulümü ?

    0|0
    0|0
  • Pişman olacak kişi varsa o da sensin,

    1. evlenmeden önce konuşsaydın ben korkarım 1-2 ay müddet tanı bana diye

    2. adam haklı 5 gün boyunca az bekle az bekle diye herifin suyunu kaynatıp durursan aklına her türlü düşünce de gelir, patlar da

    3. Hem özür dilemiş lan, daha ne istiyosun

    0|0
    1|0
    • benmi cinselilkte korkularım olduğunu biliyor zaten ona rağmen bana böyle bir şey söylemesi beni çok sinir etti.

      özür dilemekle her şeyi geri alamıyoruz

    • 1-2 ay isteseydin süreyi belirtseydin, bence adam her halükarda avantajlı şu an tartışırsanız -_-

  • Bence kendisi de pismandir .uzuluyordur. mesaj at veya ara.. onu cok sevdigini ve son soyledigi laflarin seni cok kirdigini soyle buyuzden kactigini soyle . Eminim aanlasacaksnz

    0|0
    0|0
  • seni sıkıştırmaması lazımdı yani anlayışlı olması lazımdı nasıl olsa elinde sonunda olacaktı bu iş eğer bakireysen tabiki

    0|0
    0|0
  • erkekler böyle konuda hem cok hassas hemde maalesef cok hayvanatlardır.doktora gidelim demek yerine kiminle yattın gibi direkt aşşğılıyan ve güvensizliğin okyanusu olan bir söz söylemeyi daha uygun buluyolar nedense.

    0|0
    0|0
  • pişmandır. bu kadar kolay yuva yıkmayın. sen eve git o da özür dileyecektir. lisede değilsiniz.

    0|0
    0|0
  • evine dön ve anlayışla karşıla.

    0|0
    0|0
  • ıkınızde haklısınız ama onun söylediği laf ağır olmuş ya :((

    0|0
    0|0
  • Bu konu beni aşar. Ailenden destek al.

    0|0
    0|0
    • nasıl yani ? ne diyeyim anneme babama bana böyle bir şey dedi dersem asla eşimle görüştürmezler beni sevmemiş olsaydım bende yüzüne bakmak istemezdim

    • Hepsini Göster
    • arkadaşımda

    • En azından adama nerede olduğunu söyle. Tekpinde haklısın ama hiç haber vermemekle haksız duruma düşmüşsün kanaatimce.

  • esınle senın aranda

    0|0
    0|0
  • Salaksin kusura bakma

    0|0
    1|0
    • ne alaka ? kusura bakarım tabi. o sözün üzerine koynuna mı atlasaydım.?

    • İki günlük gelin olarak evi terkettikten sonra sini düşündün mu peki kimse yok yere tartistiginizi düşünmez ya sende ya da esinde sorun arayacaklar ve buda seni yipratacak bunu düşünmeden hareket etmen salaklik.evlilik oyun Değil

  • bence ikinizde de hatalar var tamam senin korkuların olabilir ama bunu çok uzatmaman gerekli sonuçta ister 5 gün sonra ister 1 ay sonra bu iş olucak beklemenin bir anlamıyok bir birinizi seviyosanız bir şekilde bu olayı halletmeniz gerek daha işin en başından böle olursa olmaz evlilik böle ucuz bir müessese değil bence ikinizde birbirinizden özür dileyin bu iş kapansın birde sen onun yerine kendini koy öyle düşün sen olsan napardın tamam evlilik sadece cinsellikden ibaret değil ama o işinde olması lazım o senin erkeğin sen onu mutlu edicen oda seni bence korkularını yen o zaten sana nasıl yaklaşıcağını bilir acıtmaz seni korkma ve bu işide yarın tatlıya bağla evine git ve bu olayı unutun...

    0|0
    0|0
  • sen yanlış bir şey yapmamışsın canım, korkuyo olman da normal ilk gece için, daha anlayışlı olmalıydı bence, onun adım atmasını bekle derim

    0|0
    0|0
    • işte telefonum yok bilerek almadım o sinirle. nasıl ulaşıcak bana :(

    • Hepsini Göster
    • hayır bilmiyor ailem bilse eşimin bu sözü üzerinde asla eve göndermezler.face den yazmamış bende baktım çok fazla girmez zaten

    • böyle bir şey için girilirdi ama yani adım atmak istememiş sanki hatasını kabul etmiyo gibi. çok zor durumdasn keşke terketmeseydin evi ama olmuş artık, sen ne istiyosun barışcaksınız herhalde di mi yoksa ayrılmayı mı dşünüyosun

  • düşündüğü gibi birşey varsa ortada adam haklı !

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 9

  • 4 senelik sevglnden neden korktun ki her neyse bunu aranzda halletmeliydnz evden gitmekle olmaz böyle şeyler o sana onu sorduğunda hayır diyebilmelydn insan oğlunun aklına binbir türlü şey geliyo adam napsın.

    şimdi sen evden gidince noldu benden kaçıyo demek ki cidden bişeler var diye seni umursamıycak emnm ki evine dön ve güzelce konuş derim daha ilk haftadan bunlar olmamalı çiçeği burnunda bir çift olmanız lazım.

    2|1
    1|0
    • mememi emmesinden korkuyorum :((( :D

      öyle biliyorum ama bunu ondan beklemezdim o benim ilk sevgilim ilk eşim böyle konularda benim geri planda olduğumu biliyor ve o söylediği söz hiçte umursanmayacak bir söz değil ki af etsem bile onun benim yüzüme bakacak yüzü var mıdır ki

    • Hepsini Göster
    • aahahha :D bak bu olabilir ifadesinde benimle sevişmek istediğini yazarsa çabuk bulunabilirim sanırım :DD

    • nan gülmede evine git dayağımı yicen dfjgf

  • tel yok bıse yok.. nerdesın nasıl ulassın adamcagız sana.. tamam hata etmiş ama pişmandır...

    1|0
    0|0
  • Ohoo naptın sen ya

    hemen evine dön kocanla aranı düzelt.

    güzel bir sofra hazırla güzelce gıyın ve eşinı karşıl aderım

    kocan haklı kesınlikle.

    0|1
    3|1
  • Sen nereye gittin? Nasil bulusup konussaksiniz?

    0|0
    0|0
  • e canim yani adamda bir yerde hakli, sonucta siz artik kari kocasiniz. sen istemeyince onunda ister istemez aklina öyle seyler gelir. bence geri dön evine.

    0|1
    1|0
  • Sonuçta o senin kocan. Elbette isteyecek bundan doğal ne var ki. Sende haklısın ilk defa olucak korkuyosun falan ama adam haklı yani. Bence evine git hiçbişey olmamış gibi

    0|1
    2|0
  • Burda yorum yapamıcam k. bakma

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin yorumlarıyla kızlarınkinin farkına bak. Kızların çoğunluğu niye bu kadar ezik? Bu lafın üstüne git konuş demeler

    2|0
    0|1
  • Yaşınız kaç yahu?

    0|0
    0|0
    • benim 24 eşimin 26

    • Korkmuş olmanı anlıyorum ilk defa vs. ama 1 gün iki gün derken adam haliyle kötü düşünmeye başlar bunu da anlaman gerekirdi. Yaşınızı bu yüzden sordum yani karşılıklı birbirinize anlayış göstermemişsiniz. Birde telefonu bırakıp gidiyorsun adam ne yapsın şimdi hem seni kırdığı için üzgün hem aklında binbir tilki. Bence uzatma git otur konuş

Yükleniyor...