Bakirelik ilerde önemli midir?

ya arkadaşlar günümzde nasıl böyle kızlar olabiliyor hala, anlamıyorum ben, bakire olmayan kızlar beni iğrendiriyorlar resmen,evlenmeden önce ilişki yaşayan erkekelr vardır pek ya kızlar içinde mi öyle geçerli, normalde öyle olmaması gerek , şimdiki kızların yarsıı bakire olmuyor , ilerde evlenince problem yaşamaz mıdır sizce kocası ile, sonuçta erkekler için bakirelik önemlidir kiminide önemli değildir, ama bu temiz olduğunun bir simgesidir her kız böyle olması gerekn yerde, böyle çıkmıyor, sizce bu durum rahatsız edici olmaz mı ilerde ?

Not: ben bakireyim sadece sizin görüşlerinizi merak ettiğim için sordum bu soruyu


0|0
49|71

En İyi Kız Görüşü

  • haklisin ! eskiden böyle degildi. annem anlatirdi hep ..

    türkiye'deki yasayanlar örf ve adetlerini unutmuslar. neyin namus neyin seref oldugnu bilmiyorlar.

    ben avrupada yasiyorum. burda bile bakirelik en önemli seylerden biri. yani kiz bakire olmassin sorun oluyor. ama tabikide kendin icin önemli. sevgilisi olarak mi ona teslim etmek istersin kendini yoksa onun helali olarak mi ? bunu bi kizlar düsünsün. sahsen ben baskasinin koynuna giripte bir baska bir erkekle yuva kurmam. kesinlikle ! nerde benim gururum onurum serefim ? düsüncelerim cok sert olabilir ama biz böyle yetidirildik ! avrupada yasamis olsak bile serefin namusun ne oldugnu biliyoruz.

    evt yaparsin bir hata ama pisman olursun. bir kac dakalik zevk icin degmez bence.

    ilk önce kendim icin bakire olmak gerekir.

    ben evlenince erkek kardesim gögsüne gere gere bana o kirmizi kurdaleyi taksin isterim. babamin yüzünü egmek istemem. artik kendine gelin ! cinsellik hayatiniz olmus. neymis anal neymi oral insan olun yaa !

    kim oldugumu unutmayalim lütfen ! sinirlendim.

    14|20
    19|3
    • vayyyyyyyyy evet bencede sana katiliyorum

    • Hepsini Göster
    • bencede bakirelik çok önemli

    • Bence saçma düşünüyorsun.

Erkekler Ne Diyor 71

  • Pek sık yapmadığım bir şey de olsa bu soru karşısında merak ettim ve hemen hemen herkesin cevabını okudum. Seninle aynı düşüncede olan var olmayan var, güncellemeni kaçırdım galiba bakire olmayan kızları 2. el arabalara benzetmişsin o da hakaret sebebiyle silinmiş olabilir neyse. Bir erkek olarak da sorunu cevaplayayım. Demişsin ya bakirelik ilerde önemli midir, sizin için rahatsız edici olmaz mı diye bak sana bizim için (bazılarımız için) neden rahatsız edici olmayacağını anlatayım. Ben inançlı biriyim kendimce en azından bu tip konularda bilgili az çok bilgili olduğuma inanıyorum ama şu da bir şey Allah katında kimin cehenneme gidip gitmeyeceği belli olmaz onu yalız o bilir bu bir. İkincisi herkes kendinden sorumludur, benden önceki hayatı beni ilgilendirmez ben benden sonrasına bakarım. Üçüncüsü ben bir kadınla evleniyorum, sadece ilişkiye gireceğim bir senin deyiminle arabayla değil. Araba satın alınan bir şeydir kadın seninle hayatını paylaşacak sende hayatını onunla paylaşacak birisindir. Benim için bir kadının beyni önemlidir ben bir "insanla" evleniyorum çünkü ve son diyeceğimde şudur ki eğer senin bakış açınla düşünürsek ve diyelim ki kocan evlendikten sonra seni boşadı yada başka bir şey oldu ayrıldınız. Hayatın boyunca senle kimse evlenmez eğer senle aynı düşüncedeyse sen artık pert olmuş birisin doğru hurdacıya. Ve ekleyeyim unutmadan, türkiye de olsun başka ülkelerde olsun bu saçmalık yüzünden binlerce kadın öldürüldü sence insan hayatı bacak arasındaki bir zardan ibaret olacak kadar basit midir?

    11|1
    2|2
    • Sana helal olsun zekai,birilerine güzel kapak olmuş,aramızda böyle düşünen türk erkekleri olmasına çok sevindim..dediklerinin hepsine katılıyorum..

  • tecavuz sonucu veya bır kaza sonucu bakırelıgını kaybedıyorsa o kişiye dstek olurum sevgılım olmus olsaydı o kişiye sahıpde cıkardım .. ama artık devır degıstı modern dunyada bunlar aranmamalı dıyenlere arayanlarada örumcek beyınlı dıyenlere lafım sudur . ÖLUM VAR . ölumude gectım bır gun yaslanacagız hayal edın bı huzur evınde yada evde yatalak bır sekılde gecmısınızi dusunurken yaptıgınız her yanlıs ıcın cekecegınız vıcdan azabını dusunun ... özellıkle erkekler dusunsun kac tane masum ınsanı uzduler kımbılır sırf zevk ugruna dakıkalık mutluluklar ıcın kac kısının hayatı heba oldu kım bılır ... kızlarda dusunmelı tabı zevk ıcın onlar yapıyor dıye yaptıgı ıcın pişman olacaklar ölumu beklerken keşkeler susleyecek o agızları ama hersey geçmıs olacak .hem bu dunyada azap çekecekler hemde öldukten sonra yaptıkları ıcın .ALLAH tum tövbelerı kabul eder yasımız gencken gelın tövbe edelım yaptıklarımızdan utanc duyup bır daha yapmayalım belkı o zaman ılerde bır parca huzur elde edebılırsınız .

    8|1
    1|0
  • Bakirelik temiz olduğunun göstergesi hiç bir zaman olmamıştır olamazda. Bekaret erkeklerin egoistliğinin simgesidir. Ben bu yaşıma kadar diktirenlerden tutun, bekaretini korumak uğruna anal seks yapalara kadar her türlüsünü hem yaşadım hem gördüm. Bakire olduğu halde oral seks yapıp meninin tadını yuta yuta ezberleyeni de gördüm. Onun için bu işin normali, kişi ergenliğe gelip azdığı zaman, vajinal cinselliğini yaşamasıdır. Bunun dışındaki bekareti korumak için yapılan ters seks yaşamları kişinin gelişimine çok zarar verir. Onun için bu saçmalığı erkeklerin kafalarına yazıp yaşamın döngüsüne tersten kürek çekmeyi bırakmaları gerekiyor. Bu ülkede karısının başını zorla kapatıp gaylerin, travestilerin, hayat kadınlarının peşinde koşan kaç tane erkek var biliyor musunuz? Bütün mesele erkeklerin kendilerine her şeyi hak ama kadınına hiç bir şeyi hak olarak görmeyi kabullenememesi olayıdır.

    10|1
    1|0
  • siz kendinizi bir eşya bir mal olarak gördügünüz ve kabul ettiginiz sürece hep önemli olacaktır.

    18|1
    1|0
    • Hepsini Göster
    • sen bakire dgilsin galiba, herkezin yorumlarinin altina yazmissin, ne o gucune mi gitti, en çokta erkekler bakirelige onem veriyo, ilerde evlenmekte baya guçluk çekicek bazi kizlar heleki sevgilisi bakire bir es istiyorsa ve sende bakire degilsen , iste ozm b*oku yersin, ayrica herkezin yorumlarina saygim var, seninde saygin olsun lutfen ,ben bu soruyu insanlari asalamak için yazmadim sadece yorumlarinizi merak ettigim için yazdim oncelliklede erkeklerin cevaplarini merak ettigim için bu kadar!

    • Diğerlerinin saygısı yok.Benim neden olsun.Evlenmekte zorluk çekecekmişim :D :D Dünya'daki en önemli şey bu zaten.Başka hiç derdim yok. :D

  • Kendi görüşünüzü söylerken bakire olmayanlar "iğrendiriyor" ya da "temiz değil" gibi hakaretler ettiğinizin farkında mısınız?

    12|0
    3|3
    • nottaki mesajı aldın mı

    • Hepsini Göster
    • bakireler hades ve benle seks günah değil :):):)

    • Bakireler de beni iğrendiriyor.

  • Guncellemene cevap: otomobil bir maldir, kadin ise insan. Sen kendini ve hemcinslerini erkegin surdugu mal olarak mi goruyorsun?

    18|3
    1|3
    • +1. Insanlarin ozel yasamina saygi duymaliyiz, bize ne kadar yanlis veya dogru gelsede saygili olmak zorundayiz...

    • Hepsini Göster
    • Cahilce dusunceler. Namus iki bacak arasinda arayanlari kiniyorum. Sen sevgilinle her halti ye bacak arani koru ardindan bakireyim, ben namusluyum de...Yazik tek kelimeyle yazik...

    • aynen yazıkkkkkk saksı beyinleree...

  • Bakire olup da insanlara anlayisli olmak yerine asagilayanin beyni ve ruhu bakire mi peki sence? Herkesin kendi hayati, secimi. Senin dogrun onlarin dogrusu olmak zorunda degil. Insan olsun onemli olan bu, zarkafali olup ayrimcilik yapmam ben.

    16|1
    3|1
  • Helal olsun esmer_asii, güzel bir konuya değinmiş, lafı sokmuşsun, yarasi olan kızlar gocunur şimdi. Bir de üstüne eksi puan verirler, kendilerini rahatlatırlar.

    Sıfır model normal bir arabayı tercih ederiz ama 2.el Ferrari'de de hep gözümüz vardır. ;)

    6|9
    21|5
    • iste senin benim gibi dusunenler yok

    • Hepsini Göster
    • Soruyu soran arkadaşın yerinde olsam bu cevabından sonra aklım başıma gelebilirdi.Ama değilim.

    • Nooldu ki!? Yoksa..? :(

  • Yatırımlarımı bir altına, bir de bakireliğe yapmayı düşünüyorum, ileride çok önemli olacak, şu an sit alanı olan çoğu zar, ihaleye çıkıcak :D:D:D

    6|0
    2|0
  • evleneceğim kız bakire olmasa bile beni sevsin bana değer versin yeter.önemli olan huzur,mutluluk,sevgi,saygı arkadaşım.

    11|0
    3|2
    • juanita önemli olan seni sevsin sana değer versin birader.bakire gelir sana sen büyük bir gururla açılışı yaptıktan sonra eğer o kızın ruhunda varsa seni sevmiyorsa sana değer vermiyorsa emn olki senn açtığın yeri istediğine kapattırır.

  • Keşke yönetimde olsaydım, anında silerdim böyle soruları...

    12|1
    5|5
    • Biri bana kalp versin, kalp verilinceye kadar tüm kalplerim böyle olacak ">3" :((((((((8888888

    • Hepsini Göster
    • Beyler siyaset konuşmayı bırakalım kızların canı sıkılıyor

    • Biraz da ben sıkmalıyım canını.Sitede böyle dolu soru var.Bence hepsi kaldırılmalı.Demek ki site yönetimi de tarafsız açıdan bakamıyor olaylara.Kafaları acır tıpkı soruyu soran arkadaşın kafasının acıması gibi.

  • Kız arkadaşımın bakire olmadığını öğrenince beynimden vurulmuşa döndüm

    12|6
    9|1
  • Önemli olan bir kızın iki bacağının arasındaki bir avuç et parçasının bakire olması değil ruhunun bakire olmasıdır. Gönlünün bakire olmasıdır. Ayrıca bazı arkadaşlar bakire olmamayı namussuzluk diye nitelendirmiş. Bence namus iki bacak arasında değil yürektedir. Asıl namussuzluk bir kızın bekaretin aldıktan sonra o kızı sadece skor tablosuna dahil etmektir. Bende bir arkadaşımın eski kız arkadaşına yazdığı sözü ekleyim. "Gördüğünü sünnetçi görmemiştir, sorssam bakireyim dersin."

    3|0
    0|0
  • evet işte bir kızlarsoruyor klasiği bakirelik sorusu :D şu sitenin arama motoruna bakirelik,bekaret ve türevi kelimeler yazın çıkan sonuçların çokluğuna şaşırır kalırsınız :)

    5|0
    0|1
  • Kendini arabaya benzetmen de gerçekten ibretlik.

    10|0
    2|0
  • Bakire olmayanlar seni tiksindirmesin, herkesin seçimi farklı olabilir. Aşağılamanın alemi yok bence. Bekaret erkekler için önemlidir ama bekaretini bir erkeğe verdikten sonra "artık kapı açık, istediğimle sevişebilirim" diye düşünenler tiksindirsin seni.

    5|0
    2|0
    • Bekaretini vermeden önce de isteğiyle sevişebileceğini düşünüyordur.O zaman bekaretini verdiği erkekle de sevişmezdi çünkü.O erkeği diğerlerinden ayıran fark bir kaç santimden başka bir şey değildir inan.

  • Ben hep diyorum ya batıya doğru batıyoruz diye. Oysa bakireligin bir özelliğin var. Korumasını bilmeyen ne kendi haysiyetini, ne dinini nede kadınlığın kutsallığını bilmiyor. Yazık ne diyelim?

    4|3
    4|0
  • kendı adıma konusuyorum ; benim için bekaret bacak arasındaki bir zardan ibaret değil ve benden önceki hayatı beni ilgilendirmez aynen benım hayatımının onu ilgilendirmeyeceği gibi . Milad doğduğun gün değil senı tanıdıgım gün benım oldugun gündür...

    3|1
    1|1
  • senın sıfır model araba test sürüslerınde en az 1000 km yol almışdır unutma sıfır dıye bır sey yok ...;))

    5|0
    1|0
  • Bakire olsa ne olur. Daha gecen ay 32 yasında bir. Öğretmen kız arkadasım oldu. Ve bakire kendisi. Nasıl bakilikse icine girip çıkmak dısında ne ararsan var mükemme oralci. Simdi evlendiği erkek bakire diye gururlanır. Ben oncede kac kisi ile yasamış 4- Yada 5 emİn değilim desi. Al sana bakire

    6|0
    1|2
  • ben anlamakta zorluk çekiyorum..bir başkasının yaşamını ve ilişkilerini onaylamaya bilirsin . senin gibi yaşamayan insanlardan niye İGRENİYORSUN?

    2|3
    1|0
  • inan ben bu siteyi girdim gireli cok sasirdim,

    ben holladada oturan bir gencim ben herzaman sanardim ki turkiyedeki kizlar cok temiz hepsi bakiredir vallan dusunurdum ama malesef oyle degilmis turkiyedeki kizlardan acikcasi korktum, turkiyede bi kiz bulup evlenirim diye dusuniyodum ama turkiyedeki kizlar burdakilerden daha better cikti anal valan ilerletmisler isi gercekten cok sasirdim ordaki aileleri gercekten cok aciyorum..

    6|1
    9|0
    • bende yurt disindayim, turkiye'deki kizlar avrupayi geçmis

    • Ben de sana acıyorum.Türkçe'mizi unutmuşsun Hollanda'da.(Pek okunmuyor ama sanırım Hollanda.)

  • Elalemin zarı seni niye geriyor? Bu konudaki görüşüm bu.

    10|0
    4|2
  • başkaları ilgilendirmiyor seni.

    8|0
    1|0
  • durumu yadırgamak ayrı tiksinmek ayrı. bence bu kadar sert olma. herkes kendi hayatından ve seçiminden sorumlu. tıpkı senin gibi.

    6|0
    0|0
  • herkesin bekareti kendini ilgilendirirde bu bi kız arkadaşımın kendi yorumudur. ( 6 ay yemeden içmeden para birirktirip normal bi laptopun 3 katı paraya (4500) tlye hayal ettiğim sony vailo pembe laptopu aldım heyecanla eve gelip klavyenin üstündeki koruma jelatinini açarken erkeklerin neden bakire kız istediğini çok iyi anladım :). )

    3|1
    5|1
  • ikinci evliliğini yapan birçok kişi var o zaman onlar niye kıskanmıyor daha önce bir erkekle birlikte olduğu gerçeğini

    6|0
    0|1
    • nerden biliyosun akıllarından geçenleri belkide sevişirken eski eşleri düşünüyolar belkide eski performasla yenisini karşılaştırıyolar..

    • O zaman ayrılınca daha evlenip mutlu olmaya hakkı yok mu gerici tabirinizle 2. el araçların.

  • bende seninle aynı fikirdeyim bu konuda ama bu devirde her kumaşın bi alıcısı var herkes rahat

    3|1
    6|0
  • olaya tarafsızım. bakire olmayan kızlar hiç de iğrenç değil, zaten ilişkiye girmek isteyen erkeklerin amacı bu, nasıl desem bi kızla ilişkiye girmek yani bakire olup olmaması fark etmez. ama evlilik denilince iş değişir, dediğin gibi kızın temiz olması lazım, bakir olmayan erkekler niye bakire kız istiyo diyen varsa kızlarda kızlığının bozulduğu kalıcıdır ve belli olur ama erkekte fark etmez. ben 5-10 kişi ile ilişkiye girmiş kızla evlenmem, evleneceğim kız önceden bana layık olmalı sonradan da bana layık kalmalı.

    bide sırf bakirelik önemli diye ilişkiye girme amaçlı sevgili olan kızlar yalan söylüyo çok nefret ettiğim şeydir. kimi yok esnek der, kimi bilmemne der karşısındaki erkek için önemli olmadığı halde yalan uydurur. bide anal ilişkiye girip vajinal ilişkiye girmeyen kızlar da bakire değildir.

    3|1
    3|3
  • Kendinden başkası seni ilgilendirmesin. Boşver milletin bakireliğini.

    7|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    41

Kızlar Ne Diyor 48

  • bakire değilim iyikide değilim ...erkekler yapınca normal biz yapınca kaşar oluyoruzz :) yok efendim verdim ! iyikide verdim ! yine olsa yine veririm ! altından onlarca kadın kız geçmiş bi adam içinmi saklıcam kendimi ?kadınlar da bakirelik aranacaksa erkeklerdede bakirlik aranmalıdır ...şu beyinlerinizin iki lobunu birden çalıştırıp eşit şekilde yürütmeyi öğrenin bişeylerii

    11|3
    1|8
    • hayat iste erkekler yapinca birsey olmuyor, ama kadinlara gelincede oyle ne yaparsin dunya'ya kadin olarak gelmissin, ne yapabilirsin ki

    • Hepsini Göster
    • aldatan aldatılır diyim ne diyim :D

    • Beyinleri acır.Ne de olsa oralarında da zar var..

  • He Not ben bakireyim super alkış :D:D

    Bunla övünemek kadar saçma bir şey duymadım..

    Aile yapısndan mı nedir , hayatta bunla övünmek gibi bir kavram bana öğretmediler.. Başkasının bacak arasından dünyaları yorumlayanlarda yok etrafımda..

    Yaraları olan gocunuyor demek ki.. :D

    7|1
    1|0
  • Sevgili esmer_asii;

    Beyninin küçüklüğü ve döl yolundaki zar senin suçun değil bunu bilmelisin, yanlışlıkla insan olarak dünyaya gelmek de öyle... Hep evrimin cilveleri bunlar, doğal seleksiyon senin icabına bakacaktır.

    Sevgilerle...

    15|2
    3|6
  • Sen bakire olabilirsin senin anlayışında bakirelık önemli olabilir , ben bakire değilim benim anlayışımda önemli değil çünkü burada önemli olan kişilerin hayatlarına düşüncelerini yaşam tarzına saygı duymaktır . Sen bakire olarak evlenenlerin hepsi mutlu bir evlilik mi yapıyor sanıyorsun ? Ya da bakire olarak evlenmeyenlerin hepsinin sorun mu yaşadığını sanıyorsun ?belki sen bakire olarak evlenip eşine karşı önemsediğin bir görevi yapmış olacaksın ama evlilik kızlık yarı ile mi bitiyor ? Belki kızlıgıni bozan erkek olarak mutlu olacak ama onun dışında aradığı mutluluğu verebilecekmisin ? Temizlik mutluluk sadece kızlık zarı değildir .

    6|0
    1|4
    • erkeklerin bakirelikten kastı başkasınınkinin girdiği yere helali olan kadın yapıp nasl yapsın o zaman gelen geçen soksun erkek ilk ve tek olmak ister önemi budur bunun gerisi hikaye

  • Yazdığın soru metni bir soru gibi değil, deneme gibi olmuş.Yazı bölümüne yazsaydın da popüler sorular bölümünü cevaplarken sürekli karşıma çıkmasaydın.Bana saçma geldiği için bu zamana kadar cevap yazmadım bu soruya ama bir cevap vermek istedim bugün.Evlenirken bekaretten çok evlendiği kişiye olan sevgisi, saygısı dikkate alınmalıdır.Evlilikten önce seks yapmak hem erkek için hem de kadın için en doğru olanıdır.Çünkü karşılıklı haz alınıp alınmadığı bir kaç denemeden sonra anlaşılacaktır.Şayet haz alınmıyorsa evlenmemek gerekir.Çünkü boşanmaların başta gelen nedeni budur.Evlilik de tamamen cinsel haz için oluşturulmuş bir kurumdur zaten.Yazdığın denemede belirttiğin kalıplaşmış düşüncelerden sıyrılmak gerekir.

    0|0
    1|0
  • Haydi benden iğren seni çılgın Bakire.

    12|0
    2|1
  • kendını araba sanıyorsan canım senın yerın burası degıl buralarda ıyı sukse yapamazsın sen bı de oto pazarları dene sekerım:)

    10|0
    1|4
    • hotdog yatırımlarını bakireliğe yapacakmış.esmer asiye ayrıca duyurulur :D

  • Sen bakire olmayanlardan tiksinebilirsin ama senın kendını görüşündür burda ınsanları rencıde etmenın bir anlamı yok ayrıca bu konu neden senı bukadar rahatsız ettıkı herkezin kendi hayatı istediği gibi yasar kurallarıda kendı koyar zoruna gıden nedır acaba ?

    NOT: Bana hiç bakireymisin gibi gelmedin ;)

    5|0
    3|4
    • Liselinin zoruna gidiyor lucky takma ufak defek seyleri birakin konussun ya niye cevap veriyosunuzki böyle bi kiza ?

  • bazı kızlar bakireliğini evlendiğine..bazı kızlarda sadece sevdiğine saklar..senin o bakire olmayan kızlar işde sevdğiyle beraber olup terkedilmiş olanlardır..isteyerek yapanda var..herkesin kendi hayatı..evlenirken bakire olman güzel...ama başkalarınıda küçümseme istersen..düşmez kalkmaz bir allahdır..kimseyi kınama ki kınanancak hale düşme..

    5|2
    3|0
  • gellll gelll abılerım ablalarım 1.el kullanılmamıs, paketı acılmamıs, temız,saf.. esmer asiii burda gelll!

    9|0
    1|4
  • Bu kisisel bi gorus...Ben bunu tasvip etmiyorum ama insanlarin ozel yasaminada saygi duyuyorum. Ayrica sunuda eklemek isterim namus iki bacak arasinda degil...Yani erkek arkadasiyla herseyi yasayip sadece ikii bacak arasini koruyan bi kiz için namuslu diyemem...Dedigim gibi insanlarin ozel hayati beni ilgilendirmez ama tasvipde etmiyorum. Bizim kulturumuze yakismayacak hareketler. Ben her adimimi ailemi dusnerek atarim, onlarin basini yere egmek benim en buyuk korkularimdandir...

    3|4
    2|2
    • Melodıe

      senın gıbı dusunnenlerın sayısı şu zamanda o kadar az kı

      tebrık ederım gercekten

  • ehe sifir model araba? fiyatina göre degisir. araba vardir sifir model de olsa bes kurus verilmez, araba vardir 3. el olsa bile tercih edilir.

    yani özet olarak kisilik (arabaya örnek = renk model marka tercihi) daha önemlidir.

    8|0
    1|3
    • esmer, kumral, sarisin, renkli gozlu, ince belli, uzun boylu, uzun saçli, kisa saçli...


      Gulunc :(

    • Hepsini Göster
    • eheehehehe rahibe :) araba mevzu süper oturmuş tebrikler :) şu benim günahları diyorum peder taksit taksit affetmeyeydi topluca bir af alaydım ben bu arada

  • @güncelleme: ohaa mal mısın sen mal mı kızlar? ne demek 2. el ?

    5|0
    1|0
    • kendini öyle görüyo demek yazık

    • Hepsini Göster
    • tüh fiyatımız düştü :))))

    • düşmez taşdaş siz her zaman en 1. temizsiniz :D

  • temizliğin falan simgesi değil ne kızlar var nerelerden yaptırıyolar ne o bakireyim diyolar zar mı sadece kızlığın simgesi..madem tertemizlikten bahsediyosun ne el tutuşulsun ne öpsünler bakire olacaksa tam olmalı

    3|2
    1|0
    • meselede orda zaten; temelinde dediği gibi bi yerden başlamak lazım felsefesine ,uyuluyor sonra pompaya devam..

    • Beyinlerine bok pompalatıyorlar.

  • Seni neden iğrendiriyorlar sorun içerisinde en çok buna anlam veremedim..Sen soru sormuşsun bakirelik önemli olur mu diye ama aynı şekilde cevabı da kendine göre vermişsin tabiki olmalı diye..

    Yorum yazan beylerin çoğuna helal olsun diyorum,artık sevginin aşkın bacak arasındaki kandan daha önemli olduğunu gösterdiler..bakire demek eşittir namuslu demek değil,ne bakire kızlar tanıyorum kaç tane adamla ilişki yaşayan ama hala bakire..

    erkeklerin çoğu için bakirelik önemli değil artık,çünkü onlarda yavaş yavaş gerçeği gördü,kaç kere yazdım şuraya gidin hastanelere ve sorun günde kaç tane kız geliyor kızlık zarını diktirmeye..erkekler artık sevebileceği,güvenebileceği,yanında destek olan,iyi ev hanımı,güzel yemek pişirebilen,çocuğuna iyi annelik yapabilecek,evde oturmayıp çalışabilen,oturup dertleşebileceği ayrıca gece de onunla ölü gibi değil de erkeğini mutlu edecek bir eş bulmaktan yanalar..artı günümüzde kaç tane erkek bakir ki karşısındaki kızdan bunu bekliyorlar

    3|0
    1|3
  • o şeyin senin içine girmesi seni pisletiyorsa o zaman erkekler pisler :D yani anlamadığım temiz olduğunun göstergesi ne dir ? puanlamana çok kötü notunu veriyorum üzgünüm

    5|1
    2|7
  • Güya soru sormuşsun ama zaten soru sorarken kafadan yargılamışsın bakire olmayanları..

    Bu soruyu buraya sorarak alacağınız cevaplardan ne çıkarmayı umut ediyorsunuz acaba?

    Ben bakire değilim ki zaten benim için hiçbir zaman birşey ifade etmedi bu kavram..İsteyen bakire kalsın isteyen cinselliği yaşasın,herkesin kararı ama yargılamayalım..İnanın çoğu erkek artık bakireliğe falan önem vermiyor,veren de var illa ki ama eğitim seviyesi biraz gelişmiş hayat tecrübesi olan erkekler artık umursamıyor..O kadar çok sahtekar bakireler türedi ki çevremizde artık güven kalmadı..google a yazın 'kızlık zarı dikimi' kaç tane hastane,klinik çıkacak karşınıza..biz özellikle arkadaşlarla aradık sırf merak ettiğimiz için ve asistan kız bize ancak iki hafta sonra ya randevu verebildi,çok yoğunuz dedi..

    Ayrıca kadınlar kendilerini bir mal gibi görmeye devam ettikleri sürece erkekler de bunu kullanacaklar,Burada bile kızlar kendilerine ikinci el araba benzetmesi yapmışlar yazık..Kendilerini alınıp satılabilen bir mal gibi gördüğünüz sürece sizlere herşey müstehak

    0|0
    2|0
    • yorumunuz güzel... genel anlamda söylüyorum siz kadın gibi düşünmeye başlayacakanız bu dünyada kadınların problemi kalmayacak. ama sizler erkek gibi düşünüp onun hırslarının isteklerinin savunucusu ve destekleyiçisi olursanız bu dünyada problemleriniz bitmeyecek

  • İyiki bir zarımız varmış olmasa ne konuşulcakmış çok merak ediyorum.Bir de bunda iğrenilecek ne varmış anlayamadım isteyen istediğini yaşamakta özgür kimseye sorgulamak düşmez.

    5|0
    1|1
  • Ya beni şu anda üzen asıl şey ney biliyor musunuz?Hemcinsimin böyle bi konu açması.Neye kime göre bakirelik ya?Erkeklerin bakire olup olmadığını anlayabiliyor muyuz?Hani kadın-erkek eşitliği vardı?İnanılır gibi değil, önemli olan duygusal bağlar olmalı, aşk olmalı, sevgi olmalı.Bi de evlenirken açın bakın oldu olacak.Üzüldüm, erkekleri nasıl suçlayabiliriz ki bizler böyle düşündükçe?

    2|0
    0|0
  • Kızlarda olduğu kadar erkeklerde de bakirlik önemlidir benim icin hatta sevgili olmadan once ilk dikkat ettigim meseledir. Benim gibi olmayan benim olmasın. Ayrıca bunu temiz olup olmamakla bagdastirma evet yapılan bir hatadir ki nice bakire görünümünde bakire olmayan kisiler var. Kısacası ben dahil Allah benim gibi düşünen kızları ve erkekleri evlilik oncesi her türlü cinsel iliskiden korusun.

    2|0
    1|1
  • Bakiresin diye namuslu mu oldun?

    3|1
    1|0
    • en basta Namus onemli tabi, onu korumak sana ayit birsey, sen bilmez misin turkiye'nin dogusunda hala namus conayetleri oluyor hala, sence neden? Tabi bu devirde boyle namus davasi falan olmamasi gerek ulkemizi çirkinlestiriyor, ama bu nedenlerden dolayi sirf cinayet isleyenler var orda!

    • Namusun ne olduğunu düşünemiyor ki arkadaş.Allah muhafaza kafası acır.

  • Evlenmeden önce önemi aranır sonrasında neden aransınki.Evlendikten sonra kişiler bunun bilincinde evlendiyse ne sorunu olabilirki.Kocanın eşini suçlaması mı o zaman evlenmeyecekti!

    Her iki kişide aynı bakış açısına değer yargılarına sahip olmalı. İlşki yaşayan erkeklere bakış açın ne kadar ılımlı ama kadınlar için değil ilginç.Yaşın 18 olunca konuşması kolay oluyor tabi :)

    1|0
    2|0
    • Yüzsüzce hakarette ısrar mı desem, kadının bedenini hizmet aracı olarak algılayan zihniyet 1. el olsa ne yazar mı desem bilemedim (Benim cevap altıma yazdığın soruya cevap)

  • zarzevatlı beyinlerde her zaman önemlidir. zar beyin gelişme gösteremez ki ilerisi gerisi yok bunun

    3|1
    1|1
  • ERKEKLERİN BİR SÖZÜ VARDIR:NAMUS 2 BACAK ARASINDA ARANMAZ DİYE. Çok genel düşünmüşsün.Bu sözlerin belirli kişilere hitap ediıyor bence.Yarını önemsemeyen,boş,işleri güçleri olmayan,utanma duygusu olmayan kızlar için yazmışsın.

    0|0
    1|0
  • hepimiz öğrendik esmer asi kız oğlan kızmış

    3|0
    2|1
    • :D :D Bak bunu beklemezdim bir bakireden.Demek ki kıskanıyor kadınları :D :D

  • ben bakire olduguma göre cok cok önemli benim icin.

    3|0
    1|0
  • Bakirelik önemli tabiki ama herkes kendinden sorumludur.

    1|1
    1|0
  • senin görüşüne göre yaşayacak değil kimse

    3|1
    2|3
  • Ya hala bu konuyu mu tartışıyosunuz , bakire değilsen çözümü basit , evlenirken yapman gereken tek birşey var

    0|0
    0|0
  • abi nerde yaşıyosun sen ya :D

    2|0
    1|0
  • Kızlar Devam
    18
Yükleniyor...