Cinsellikten korkuyorum

Şu an nişanlıyım ve önümüzdeki yıl evlilik planlarımız var. Ama bende ilk gece korkusu var ve bunu yenebilir miyim bilmiyorum. Evlenmedende böyle birşeye kalkışamam. Ailemede anlatamam bu durumu. Çok acır, vajinismus olursun vs. tipi söylentiler beni çok korkutuyor


0|0
4|6

En İyi Kız Görüşü

  • Saçma sapan laflara kulak asma.. İlk gecede kimse kimsenin canını almıyor korkutmaya çalışanlardan uzak dur

    1|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • ön sevismeyi uzun tut gerisi cok kolay olur ve kendini kasma rahat ol.esinede durumu anlat acele etmesin anlayis göstersin isin daha kolay olur,

    0|0
    0|0
  • Saçmalama gizlicanan adam seni seviyor ve hep görüşüyorsan ilk gece den korktuğunu söyle oda hayvan gibi davranıp seni ürkütmesin ve sana söylenen palavralara kulak asma tamam?

    0|0
    0|0
    • çok kibar biridir benim istemediğim hiçbirşeyi yapmaz ama bunun evlenince illa ki olması gerekiyor ve ne biliyim bunu nezaman düşünsem panikliyorum

    • ya yavaş yavaş girer sana dur deyince durur çıkar tekrar yani iyice sabırla bekleyen biri olmalı girmek 2 dakika sürüyorsa sana 1 saatte girsin bilmem anlatabiliyom mu? sakin sakin yavaş yavaş sonra alışınca hızlanırsın ;) :)

  • Korktuğunu ona söyle, yardımcı olur merak etme o gece için acele de etmez

    Lk gece belki sarılıp uyursunuz mesela

    0|0
    0|0
  • Hadi bunları atlattın. Sonra nasıl doğuracaksın?

    0|0
    0|0
    • sezeryan yöntemi var

    • Korkmuyorsun yani. Korkutmak gibi olmasın ama sezaryen olmasına sen karar veremiyorsun biliyorsun değil mi? Neyse, neticede bir şekilde kendini teselli edebildiğine göre gerdek için de teselli bulmalısın.

  • rahat ol eminim cok zevk alcaksın

    0|0
    0|0
  • korkma olayın akışına bırak görcen hiç korktuğun kadar değil

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • ne var korkacak rahat ol

    0|2
    0|0
  • Acı olmaz etrafındakiler bu konuda hep yalan söyler inanma.

    0|1
    0|0
  • ben şahsen hiç ama hiç hissetmedim. ama korkun varsa üste geçip kontrolü sen al. böylece senin için çok daha kolay olur

    0|0
    0|0
    • içeri girdiğinde bir rahatsızlık hissediliyormu

    • Hepsini Göster
    • valla bende de vardı ööle bir korku. kesin diyordum ben vajinusmus olurum. ama ilişki sırasında zevk o korkuyu bastırıyor inan. o an başka bir şey düşünemiyorsun zevkten başka

    • inşallah öyle olur teşekkür ederim

Yükleniyor...