Kapat

26 yasında bakire olmak çok mu anormal bir durum sizce?

dün bir soruyu cevaplamıştım ve altına birşuru yorum geldi.ne yani 26yaşıma kadar evlenmedim ve evlenmedende bir birliktelik yaşamadığım için zarını çürütmüşsün diyenler oldu.illa vermekmi lazım yani.anlayamıyorum.


0|0
8|28

En İyi Erkek Görüşü

  • doğru yoldasın devam et böyle itin köpeğin söylediğine kulak asma

    2|3
    2|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 27

  • ya bak bırıncısı burda takılanların cogu ufak 18 den artı cogu ataıs falan ya da genıs aıleden gelme cocuk oldukları ıcınn beyın pert ve hıc bır seyı de sıklemıyorlar..bos bos konusan ınsan tayfası burdakılerın dsuuncelerıne kulak asmak degıl sıklemıcen bıle..26 yasına kadar bakırelıgını koruduysan kı bu ıyı bır aıle terbıyesı ve kısının kendı temız karekterlıgındendır ıcınde allah korkusuda vardır elbet ama helal olsun sen bakma curutmussun falan asagılıyorlar akılları sıra ama bırseyı unutuyorlar sana ogle davrandıkları zaman ssen ın zoruna gıdıp bekaretını sırf bu laflar yuzunden bırıne versen gunahı sana oldugu kadar ıkı katıda onlara yazılır bunu bılmıyorlar zaten bastada dedıgım gıbı burdakılerın coguunun dınle falan alakası yok..hergun bır suru yorum ve soru okuyorum adam bır tane bıle dua bılmıyor kızlı erkekli..anası dogurmuş atmış sokaga misali..lak lak ediyorlar..kac kısı bılıyorum daha yası ufak 115 yas arası burda gezen herseye atlayıp yorum yazan yani cocuklarla muhatap oluyorsun takma kafana..hella olsun sana senin gibi kız zor bulunur..artı o yatım ettım sunu bunu ettım dıyenlerın hıc bırı bır sıkım yaptıgı yok yalan..sen bıldıgın yoldan saasma boısver bu sıte adamı kotu yola sevk eder ınsanları bozuk cunku

    2|0
    1|0
    • kımsenın lafıyla bunu yapmam.ben bılıyorum kendımı.sadece merakettım.onun bunun lafıyla boyle kendımden çok şey götüremem.tercıh meselesı.bazısı yapar hıçbışey olmamıs gıbı hayatına devameder.ben yapsam psıkolojım bozulur

    • helal sana dogru yoldasın devam et

    • teşekkurderım

  • İlla ki doğru düzgün yorumların arasında abuk sabuk cevaplar da gelecektir. Bunları kaale almamak lazım. Bir yanda bekaretini evleneceğin kişiye saklamak çok hoş bir düşünce ve dinen farz olan bir davranıştır. Öte yandan çok genç yaşta yaşanmaya başlayan ilişkilere alıştık ve artık kendini koruyan çağ dışı, geri kafalı olarak nitelendirilir oldu. Sen bildiğin yoldan şaşma, kim ne derse desin.

    2|0
    0|0
  • Çok normal,kimse düşünceni sorgulayamaz,herkes kendinden sorumlu,

    1|0
    0|0
  • 26 yaşında bakir biri olarak çevremdenanormal bir tepki almadım. Bence normal. Tabi evlenmek çok daha normal :)

    1|0
    0|0
  • Tercihini takdirle karşılıyorum.

    1|0
    0|0
  • kendi tercihin o kadar

    1|0
    0|0
  • 26 yaşında bir bakir olarak hiç de anormal görmüyorum... Ben erkek halimle zar gibi bir derdim olmadığı halde yapmadıysam bence çok normal...

    1|0
    0|0
  • Sen kulak asma olmasi gerektigi gibisin bu islerin cilki cikti cunku gelen gidene dagitir hale geldi bu isler normal senin gibi kizlar anormel gorunur oldu

    1|0
    0|0
  • Çok yorum okudum ama çürüme ile ilgili bir yorum ilk kez okuyorum ve çok gülüyorum :).

    Çürür mü çürümez mi bilmem de, kocana sakladığın bir bekaret her zaman seni yüksekte tutar. Gerisini boşver.

    1|0
    0|0
  • her insan kendi hayatını yaşar 10 kattan atlayanla atlamazsın değilmi? ozaman bildiğin yolda devam et... beyni çürüyenlerle uğraşma ;)

    1|0
    0|0
  • Hey Allah'ım eskiden evlenmeden veriyorlar mıydı? devir değişti sanırım. Bir tanıdığım vardı, 45 yaşında evlenmişti bayan hala bakireydi. Çaput mu? çürüsün sende alemsin.

    1|0
    0|0
  • en iyi cevap için teşekkür ederim :)

    bir jest ben yapim 5 point

    1|0
    0|0
  • çoğunluğa uymak istersen çok anormal bir durum, milleti adam yerine koymayıp doğru olanı yapmışsın bence

    1|0
    0|0
  • hayır anormal değil normalsinsen

    1|0
    0|0
  • boşver o picleri ister 80 yaşına kadar verme onlara hesap vermek zorunda değilsin

    2|0
    0|0
  • olması gereken bu zaten, verenleride gördük. hepsi it gibi pişman, umarım doğru yoldan ayrılmazsın.

    1|0
    0|0
  • yoo normal canım sevdiğinle olmak o anı unutulmaz yapmak evlenince seksi yaşamak daha değerli bence

    1|0
    0|0
  • gayet normal canım kendi illaki şey ettirmek zorunda degilsin

    1|0
    0|0
  • yakında fosile baglarsın :D

    0|0
    2|0
  • hatırlıyorum o cevabını :) ya herkesin kendi düşüncesi sonuçta. eğer karşına ona değeceğini düşündüğün biri çıkmadıysa bu tamamen senin kısmetin. her önüne gelenle yaşancak bişey değil sonuçta.

    0|0
    0|0
  • düşüncene saygı duyuyorum ama hiç bişey yaşamadınmı.yaşamadıysan çok zevkden mahrum kalmışsın

    0|0
    0|0
    • hayır yaşamadım.benım tercıhm

  • benim alt komşu kadın emekli

    sanırım daha siftahı yok

    0|0
    0|0
  • sanki tek bakire senmisşin gbi konuşmuşun :)

    0|0
    0|0
    • saçmalama.ben sadece bana soylenenlerı burda sordum.neden ben olayımkı tek.

    • Hepsini Göster
    • kesınlıkle son dakkaya kadar tavız vermıyceksın.

    • aynen öylle

  • kızlık zarı bir yaştan sonra kendiliğinden bozulur diye ilk kez duydum öyle bir şey yok sen doğrusunu yapmışsın namuslu kızsın takdir edilesi bir şey

    1|0
    0|0
    • yok onlar dalga geçmek amacıyla oyle dedıler.teşekkurderım

  • çok doğru yapmışsın milletin gazına gelme

    26 yaşında bakireysen altın değerindesin şu an benımle evlenirmisin :D

    1|0
    0|0
    • teşekkurderım:)

    • evlenmiyoruz o zaman tamam (:

      rica ederim ((:

  • Verenlerin elindeki patlamamıslık duygusu gittiği için sana çamur atıyolar..Boşver bence gayet iyi durumdasın..Senin gibi kızları bulmak zor allah sahibine bağıslasın seni..

    2|0
    0|0
  • yok ya. iyi bir durum. kocana verirsin. emin ol bunca beklediğine değecek...

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Hayır tam tersine son derece normal bir durumdur çünkü evlenmenin yaşı olmadığı gibi bekaret kaybetlenin de yaşı olmaz. Günüzde bazı genç kızlarımız erken yaşlarda cinsel ilişkiye giriyor hatta bazıları hamile bile kalıyor... Bu çok normal bir durum mu sence? Halbuki kendilerine biraz daha hakim olup evlenince yapsalar onlar için daha iyi ve hayırlı olacak. Yani bu konularda yaş aranmaz herkes cinsellikte özgürdür dolayısıyla bu durumda çekinilecek hiçbir şey yok. Sen ne mutlu ki bekaretini bu devirde koruyabilmişsin (benim gibi) ve bu senin için ilerde çok iyi olacak. Erkekler günümüzde bakire olmayan kızla asla evlenmiyor hatta böyle kızlar "kaşar" damgası bile yiyor. Ben de bunlardan ötürü değil 76 yaşımda da olsam bekaretimi kocamdan başkasına teslim etmem...

    2|0
    0|1
    • aynen oyle.yapsaydım gelıpde soru sorsaydı bunla ılgılı anında kaşar yaparlardı benı.çok tuhaf bu mıllet ya

  • boşver senin için doğru olan neyse onu yap

    1|0
    0|0
  • arkadaşım bu gibi yorumları yapanlar nedense erkekler oluyor ama iş evlenilecek bir kız konusuna gelince hepsi birden bekaret savunucuları kesiliyor nedense sen en doğru olanı yapıyorsun önemli olan doğru kişi ve zamanı bulmak yani buda tamaman senin özgür iradene kalmış

    1|0
    0|0
  • nie anormal olsun kı ne alaka

    1|1
    0|0
    • duruma göre değişebilir çokta önemli değil biliyosun bu durum

  • .gayet normak vücut senin hayat senin. İster olursun biriyle ister olmazsn kime ne!

    1|0
    0|0
  • nasıl dayanıyorsun:)

    0|0
    0|0
  • Tahrik etmeye çalışıyorlar seni. Sebebi değişir. Ama başlıca sebep, barzoların vajina kıtlığı çekiyor oluşu.

    Kimsenin lafına kulak asma. Hayatını kendi hislerin, isteklerin, tercihlerin üzerine yaşa.

    Zaten öyle yapıyorsundur. Ama insan etkilenmeden edemiyor. Ben de aynı senin gibiyim.

    Artık internette bu tarz yorumları okumamaya karar verdim.

    1|0
    0|0
    • teşekkurdeım.etkılenmedım aslında sadece bır tezatlık var bu sıtede.cınsellık sorularına erkekler abanıyo resmen.fantazı yapıyolar.bır kız bısey yaşadım şu derdım var dıyıncede ıkı dakkada kaşar yapıyolar.benım gıbılere de bunları soyluyolar.

  • Ben de 25 yasindayim el elle tutusmaktan baska birsey yasamadim ve bundan da gurur duyuyorum.

    Kendisi bozuk olup düzgün kizlara tahammül edemezler. Icin rahat olsun.

    2|0
    0|0
Yükleniyor...