Bazen çok istiyorum, nasıl geçireceğim bunu?

ya arkadaşlar ben çok istekliyim ama evlenmeden önce bekaret vermek prensiplerime aykırı burada bazı insanlar bana katılabilir bazıları katılmaz bu herkesin kendi özgür düşüncesi fakat ben bu istekliliğimi nasıl geçiricem yaa sürekli istiyorum mast. yapıyorum ama gene doymuyorum...günde 3-4 sefer yapsam sıkılmam yani o derece :S


0|0
4|26

En İyi Erkek Görüşü

  • bekaret ayrıdır cinsele girmek girmek ayrı anal yoluyla ilişkiye girip bekaretini vermeye bilirsin o ayrı yok ben ben tümden ilişkiye karşıyım dersen sevgilinle sevişirsin biraz atlatır seni sevgilinde yoksa mast diye birşey var ama cinsel kadar tatmin etmesede boşalıyor insan istegi kesiyo

    0|0
    0|0
    • ya bence bekaret sadece zar değildir onu yapıncada bence bekaret gidiyır :S

    • güzel düşünmüşsün o zaman oral yapıncada gitmiş olarak say sadece mastla idare et sanal sex de olabilir telefonda olabilir kuru kuru mast tatmin etmiyor en azından senin durumun böyle gözüküyor

Erkekler Ne Diyor 25

  • Ayni ben bende ole cok istekliyim ama kendimi tutamiyorum bir gecede uc kere masturbasyon yapiyorum gene doymuyorum. Caresi evlenip kocanla istedigin kadar yapman.

    0|0
    1|0
  • Başka çaresi yok hacımecbur asılacan eline idare edecen evlenmeden verme konusuna gelince evlenmeden sakın verme zaten

    0|0
    0|0
    • bencede evlenmeden vermek bana göre değil:S

  • sanal yapalım rahatla ;)

    0|0
    1|0
  • boş vaktin çok mu var ?

    0|0
    0|0
  • Hic tanimadigin biriyle bir daha gorusmemek uzere sevisebilirsin kullan at urunler gibi iliskiye girmicen sadece sevisecekainiz

    0|0
    0|0
    • bide sadece sevişmekle kalırmuı orası var:S

    • Anlasmali yapacaksin sen istesen bile sevisecegin erkek yapmicak

  • Bekaretini vermeden de cinsellik yaşayabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Ya evlenemezsen o ne olacak bu zevkten de mahrum kalmış olacaksın senin gibi örnekler çok gençken vermez sonra evde kalıp yaşlanınca da kimse yüzüne bakmaz.

    0|0
    0|0
    • yok ya türkiyede jigolo denen olay var evde kalırsam başvururum :D

    • Hepsini Göster
    • yok ben evde kalırsam onu bile duyarım :D

    • Bence riske atma :)

  • telde sanalda yapabilirsin bişeyler

    0|0
    0|0
  • Islak havlu ile kompres yap bence :)

    1|0
    0|0
  • ben sana katılıyorum ve bazı kızlar normal mast yaparak rahatlıyor bazıalrı ise daha değişik sanal mast yaparak rahatlıyorlar normal mast artık sıkıcı geldiğinde sanal yapıyorlar yani

    0|0
    0|0
    • ya ne biliyim sanlada çok itici geliyo hiç tanımadığın biriyle sadece hayvani duygularla boşalmakta iğrenç :S

    • Hepsini Göster
    • denedim ama genede iğrenç ben sevdiğim insanla yapmak istiyorum ya ne bilim senin yaptıklarını hayvanlarda yapıyor sadece sevişiyor ama hissederek sevişmek insana özgü...

    • ben sadece bir kere yaptım oda sevgilimle zaten ayrıldık bir kaç hafta sonra zaten mast yaparken ya sevdiğini düşünerek yapacaksın ya da seviyomuş gibi yapacaksın yani hissetmelisin o duyguyu

  • anca şimdilik mast yaparak giderebilirsin o istekli halini. evlenene kadar böyle idare ediceksin :( ya da sevgilinle bekaretine zarar vermeden bişiler yaşayabilirsin.

    0|0
    0|0
    • ya bekaret ebnce sadece zar değil ne bilim bence öylede bekarwet gidiyor..:S

    • Hepsini Göster
    • "şiddetli geçimsizlik" aahsabjdhasknd :D

    • :D :D

  • bol bol ayran iç yoğurt ye tatlıyı azalt kafanı meşgul edecek başka birşeyler bul

    ama ne olura olsun kötü bir şeye kalkışma

    0|0
    0|0
    • demekki her şey tatlıya olan düşkünlüğümden geliyor :D

    • Tatlıyı herkez sever, aldığın enerjiyi boşaltmak mühim olan, eğer o enerji atamazsan doğal olarak çıkacak bir delik bulucak tabikide :)

  • Erkek arkadaş bul en kısa zamanda

    0|0
    0|0
  • enerjini başka şeyler için harca mesela spor yap yorulursan isteğin geçer

    0|0
    0|0
    • çok enerjiğim malesef:S

    • bu siteye sık giriyorsan görmüşsündür evli olmadığı halde cinsellik yaşayan kadınlar erkekler var hepsi pişman olmuşlar fakat zamanı geriye alamazlar eğer sende öyle bişey yaşarsan pişman olursun

    • evet ben çok az vişey yaşadım ama onda bile çok pişman oldum bunu yapmam :S

  • oruç tut kendıne gelırsın ya

    1|0
    0|0
  • herşeyin bir bedeli vardır bunu aklından çıkarma

    0|0
    0|0
  • Evlenmeye nedersinn;)

    0|0
    0|0
    • 10 yıl var daha derim 30 olmadan olmaz::D kariyer var daha...

    • Desene yandi canimmm keteh helva hehehh ;)

  • oral moral idare et ;)

    0|0
    0|0
  • bakireligin gitmeden de biseler yapabilirsin

    0|0
    0|0
  • başka çaren yok ya verecen ya vermiyecen

    0|0
    0|0
  • Ne yiyip içiyorsun kuzum sen bu ne azgınlık. :)

    Hobi felan edin yoksa durumun kötü.

    0|0
    0|0
    • evet ya ben neden böyleyim :D

    • Hepsini Göster
    • cevap çok basit sanane!

    • sakin ol anlat demedim merak ettim sadece :)

  • mezara mı götürcen ya ver gitsin :D

    0|0
    0|0
  • sevgilin varsa oral yaptır

    0|0
    0|0
  • Aşırı istekli halin dönemsel ise sorun yok ama sürekli bu halde ve günde 3-4 sefer yapmana rağmen doymuyorsan nemfomani olma yolunda ilerliyorsun. Eğer olursan sadık olamaz herkesle aldatırsın. Bence kendine hakim olmaya çalış.

    0|0
    0|0
  • Arkadan ver ya da sevgilin yalasin oda az da olsa keser seni :)

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • ee normal canım herkesin istemesi vs.

    0|0
    0|0
  • sevgili bul ve oral yaptır ımmmmmmmmmmmmmmmmm...

    0|0
    0|0
  • Aynı durumdayım ama yapacak bir şey yok

    0|0
    0|0
    • Yapacak çok şey var da istek var mı o belli değil.

    • Hepsini Göster
    • Senin ilacın bende

    • yapcvak bişey yokmu komik ;)

  • sana yetişebilcek biriyle evlenirsin umarım...

    0|0
    0|0
    • bende onu umuyorum yoksa bu Allah korusun aldatmaya kadar gider...

    • Hepsini Göster
    • Allah sabır versin ne dyim ama azdırıcı çaylar var onları farkettirmeden içir ;)

Yükleniyor...