Kapat

Fake gay hesabda asik oldum. o benim kiz oldugumu bilmiyor

ben erkek fake facede hesab actim aktiv gay olaraq. bir gayle tanisdim konusduk. o bana resim ben ona tanimadigim erkek resmi gonderdim. baslarda maksadim eglenceydi ama ben ona asik oldum. ama o benim kiz oldugumu bilmiyor. kaski erkek olsaydim onunla birlikte ola bilseydim.ben ne yapayim ?( o passif gay)

  • Askini kalbine gom
    A seç
  • Diger :D
    B seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
neden oyle diyorsunuz ? benim maksadim sadece konusmak, eglenmekti ama o cok iyi biri. ben ona cinsel acidan yaklasmiyorum. sadece onun ic dunyasi hosuma gidiyor. o gay olmamak isterse ben ona yardim ederim.

0|0
10|16

En İyi Kız Görüşü

  • Sen önce o kötüleyenleri takma bi. Çocuğa aşık olman çok normal. Zamanında ne çocuklar görüp hayran olduk ve gay olduğunu öğrendik.. Sanki yakışıklı çocukların hepsi gaymiş gibi..

    Bu oyunu devam ettirme. Ben çok gördüm gay olupta kız sevgili edinenen. Lezler de erkek bulabiliyor? Ben bisekim ona bakarsan. Çocuğa yaz böyle böyle de bize anlattığın gibi. belki kurtulmak istiyordur? veya sen onu düzeltebilirsin ( kendine bağlayabilirsin) olmayacak diye birşey yok. anlat derdini ona de ki başta sadece eğleniyordum ama şimdi pişmanım sana aşık oldum.. eğer istersen seninle kalabilirim ama hayır olmaz dersen giderim ama üzülür giderim de.. Bu ara da erkek taklidini güzel yaaptın galiba baya konuştuğunuza göre.. Ülke de çok erkek var kız kılığında ama pek kız yok erkek kılığında.. Umarım senin için doğrusu olur. durumdan beni haberdar et lütfen merak ederim:)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 16

  • vay arkadaş :D millet çıldırmış

    1|0
    0|0
  • bugün herkez saçmalıyor :)

    1|0
    0|0
  • olmayacak işler bunlar ya sonuçlarını düşünerek hareket etmediğimiz için burnumuz b.kdan çıkmıyor işte

    0|0
    0|0
  • Hem salak hem de çirkin değilsen ben de çükümü kesicem.

    3|2
    1|0
  • Aşkını hazır çorba yap iç :D

    0|0
    0|0
  • Allah seni bildigi gibi yapsin.

    0|0
    0|0
  • git adam akıllı bi, aktif erkeğe aşık ol o seni de sen onu mu yapacksın

    1|0
    0|0
  • ne bılım bn ısteme ole bıseee

    0|0
    0|0
  • Dostum fantazine tüküreyim. milleti iyyosn burda

    0|0
    0|0
  • Al bir takma koş Peşınden :D

    0|0
    0|0
  • C- şıkkı Allah cezanı verecek:/ ögrenirse ne der acaba merak ettim :)

    0|0
    0|0
  • bncee ıgrennc gaylık ne yaa kadınlar daha cekıcı ve seksııı yanıı nasıl bı zevkse

    0|0
    0|0
  • dildo bu sorunu çözer.

    0|0
    0|0
  • nasıl yardım edeceksin ! :P

    0|0
    0|0
  • damarli erkek mi olsun

    0|0
    0|0
    • pasif gay biraz zor vazgecer

  • Aptalmısın kızım sen ? niye dalga geçiyosun açta kıçına gül GAŞAR!

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 9

  • bunlarıda duyduk sadece resme aşık oldun yani aşk iyice düşmüş:)

    0|0
    0|0
  • aklım durdu :))

    1|0
    0|0
  • olaraq?

    0|0
    0|0
  • bence bu durumun tam tersi hiç bir kız bir erkek düşürmek için feyk hesap kullanmaz. sen erkeksin.. feyk olan hesap bu.. kızlarlada yazışıyorsun nokta.

    0|0
    0|0
  • bir pasif gay in aktif arayışı

    kimi kandırıyorsun

    yermiyim ben

    0|1
    0|0
  • delisin sen:D

    0|0
    0|0
  • söyle bence hem belki birini yola getirirsin :)

    0|0
    0|0
  • benimde bir gayle ufak bir sohbetim oldu bana sizin memeleriniz var iğrenç dedi ya :D

    birde çok fazla yakışıklıydı gay fantezin falan mı var yoksa :D

    0|0
    0|0
  • Vah vah :))))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...