22 yaşına kadar sevgilisi olmamış bir erkeğin sorunu ne olabilir sizce?

Boy tip vs yerinde herkeste öyle söylüyor. Gay değil ama konuşmayı pek sevmiyor yani biraz çekingen. Bunlar ciddi sorunlarmıdırki


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • yetersiz özgün olabilir ... belki anlamıyoruz ama insanların enerjileri vardır ve bunları çevremize aynı frekans dalgaları gıbı yayarak yaşarız , mutlaka sızede denk gelmiştir çok guzel olmasına ragmen çok cekıcı bır kız ya da tam tersı durumlar .. demek istedıgım enerjını yulkseltmelısın özgüven kazanacaksın . nasıl mı sosyal işlerle ugrasacaksın düzenli takıldıgın yerler ve işler olacak kurslara yazılabılırsın bir yetenek edinebilirsin satranc ,gitar keman gibi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Çekingen olmak Türkiye'de büyük bir sorun. Çünkü kızlar ilk adımı erkekten bekler, e bu başrol kahramanımız da çekingen olunca film başlamıyor doğal olarak. Hoşlandığı erkeğe açılan kızlar var ama 100'de 1000'de 1 falan olabilir yani çok azınlık. Sen karşına böyle girişken bir kız gelmesini beklersen, beklemeye devam etmeye devam edersin. (biraz karışık oldu kabul ediyorum). Yani elin yüzün düzgün ise az buçuk da anlatabileceğin maceran anın vb. şeyler varsa çocukken geçirdiğin komik / ilginç anıların falan filan her şey bir konuşmanın devamı olabilir yeter ki konuşmayı başlat.

    0|0
    0|0
  • Degil hersey senin elinde ama.

    0|0
    0|0
  • cekınmesın arkadasım bunudamı bız soyleyelım

    0|0
    0|0
    • İyide şimdiki kızları çok havalı

  • ne güzel işte.gay falan değilse efendi çocuktur.al evlen

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • çekingenlikte bir yere kadar, ayarında atılgan olsun :)

    0|0
    0|0
  • Çekingen utangaç.

    0|0
    0|0
  • Gitari dene. Seni gitar da kurtaramazsa bagla tasi boynuna.

    0|0
    0|1
  • Ağız yoksa hepsi yalan dolan. 2 muhabbet edemedikten sonra manita Candice Swanepoel olsa kaç yazar?

    0|0
    0|0
  • çekingen olma espirili ol ;) kızları güldrmeye bak ama mal mal esprilerde yapma

    0|0
    0|0
    • Espri genetiktir maalesef bende yok :) yetenek işi

    • bir şeyler kap netten felan facebooktan . Yaparsın sen bu işi bak bana bizde espiri nedir bilmiyorduk ama öğrendik işleri ;) 2 yıl önce tır şöförüydüm amk :D

Yükleniyor...