Sahte kızlık zarı deneyen var mı?

Merhaba arkadaşlar bu sorum sadece deneyenler için, deneyen varsa yorumunu yazsın. Diğer yandan kimsenin eleştiriler yapmasına gerek yok. Sadece deneyenler cevap verirse çok sevinirim.


0|0
4|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Cesaretinizi toplayıp bir doktorla görüşmeniz sizin için daha iyi olur. Buradan alacağınız cevaplar çok kişisel olur. Kızlık zarı ten gibi kişiden kişiye farklılık arz eder, kalın ince esnek zayıf gibi... Bu size verilecek cevapların gerçekliğini etkiler... Doktor yardımcı olamıyorsa sahtesi varsa denersin. ama sır tutuculuğun çok önemli... elde edişin de ... Ama seni o halinde kabul edecek partnerinin olması ilişkin için daha iyi olur. İnsan oğlu hatalar yapar, yaşamın farkındaysanız, hatalarınızı ömür boyu taşımanız gerekmez. Kimseye hesap vermeniz de gerekmez.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Denemedik ama denicektik o yüzden çok araştırdık.İki çeşit oluyor bize söylenen oleydi tabi bundan 4 sene önce özetlemek gerekirse kaliteli ve kalitesiz.Uzun süreli ve kısa süreli yani anlaşılması çok zor ancak dr kontrolünde anlaşılio.

    0|0
    0|0
  • çin mali olmasin dikakt et :d

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • neden böyle bir şeye ihtiyaç duyuyorsun ki vajinaya yabancı bir cismin sokulması ne kadar sakıncalı biliyor musun valla bi enfeksiyon filan kaparsın sonra pişman olursun ayrıca internette baktım fantezi ürünü diyorlar bu nasıl bir fantezi anlayışıdır Allahım

    0|0
    0|0
    • oral seksin de onlarca tehlikesi var ama dünyada kaç insanın yaptığını bilmiyorum

  • sahte kızlık zarı da neymiş varmı böyle bişey nedir bana bi söylesen bi denemek lazım farklı bir haz olurmu acaba :D nasıl bişeymişki :S

    0|0
    0|0
    • var tabikide, cin mali ve japon mali var. bas baya kan geliyor iste

    • Hepsini Göster
    • :))) karşındaki şaşırtmak için cok güzel bir şey aslında :) partnerine bir kere şaka olarak yapabilirsin :))

    • evet olabilir :)

  • iyiymiş

    0|0
    0|0
  • duymuştum ama herhalde dandik bişeydir diye duüsnmuştum çin mali şeylere inanma alıp orana burana da sokma zararını görürsün sonra. buakdar önemsiyceğin varsa hiç yapma yaptıysan da yaptım kardeşim kabul eden böyle etsin de

    0|0
    0|0
Yükleniyor...