Lezbiyen hatunlar hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Lezbiyen hatunlar daha çok önsevişmeyi seven hatunlar heralde.diyelim ki önsevişmeyi seven bir erkekle de mutlu olabilirler gibime geliyor.siz ne dersiniz?


0|0
10|2

En İyi Kız Görüşü

  • sen lezbiyenliği baya yanlış anlamışsın

    1|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • nerden geldım lan buraya yanlıslklan oldu

    2|0
    1|0
  • lezbiyenlik erkekleri deneyip memnun kalmama olayı falan değil. önce şunu bir idrak edin de sonra sorusunu sorun.

    4|1
    0|1
  • normal bir kadının sana bakması %2 ihtimalse, lezbiyen bir kadının bakması %000001 falandır. hadi diyelim insanlar yok oldu dünyada, bir lezbiyenle sen kaldın dünyada, o da kudurdu belki anca öyle. saçmalıyosunuz bazen

    1|0
    0|0
    • dünya bu.kime ne olacağı belli olmaz.kimin kime ne zaman düşeceği de :D normal bir kadının bakma ihtimalini neden %2 yaptın onu anlamadım.

    • madleon ben lezbiyenim ve dünyada bu soran arkadaşla kalsak çok azsam bile olmaz yani.ya kadın ya hiç.o oran çok bile.erkeğin varlığı olmasa aramam.sevdiğim babam ve kardeşim dışında:)

  • yoldan çıkmış kamyon gibiler ben şahsen gördüm mü kaçıyorum :P

    0|0
    3|0
  • lezbiyenim ve doğduğumdan beri hiç erkek sevemedim.ne tensel ne duygusal midemi bulandırdı erkekler.ama kadınlar ahh onlarla aşk yaşayıp sevişmek paha biçilemez.erkek kokusu teni iğrenç be.iyiki lezbiyen doğmuşum.lezbiyen olmayanları da allah böyle yaratmış yazık diyorum:)ister yakışıklı paralı ister sevişmeyi iyi bilsin hiçbir erkek ilgimi çekmedi sevemedim.zorladım midem kalktı.unut bu saçma fikrini derim.erkeğin e si bile mutsuz yapıyor beni.kadın offf kadınsız dünya düşünemiyorum:)

    1|0
    0|0
  • senin gibi seksapel bir erkekle hr lez sevişmek ister tabi

    1|2
    1|0
  • olabilir ama zannetmiyorum ön sevişmeyle alakalı olduğunu onlar erkeklerden hoşlanmıyorlar sadece bayanlardan hoşlanıyorlar yani cinsel anlamda normalde de erkeklerle filan sohbet ediyorlar sadece sekse gelince tercih bayan oluyor...

    1|1
    0|0
  • haklısın, birde erkeğin poposu biraz dolgun olmalı kızınkini elliyormuş gibi hissedyim

    2|2
    2|0
  • alakasız. beğenilen ve birlikte olmak istenen ve vücut yapısı hoş gelen erkekler değil kadınlar demek ki.

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ben de lezbiyenim. Herhangi bir kadınla mutlu olabiliyorum.

    1|0
    1|0
  • ön sevişmeyi tabi ki çocuk tutacaklar elde zaten fazla malzeme yok:)

    1|0
    1|0
Yükleniyor...