Bir kızın bakire olduğunu nasıl anlarsınız?

erkekler, bir kızla yatarken bakire olduğunu nasıl anlarsınız, tamam kan cikinca belli oluyor, ama davranislariyla falan kiz belli eder mi daha once kimseyle birlikte olmadigini?

(tecrubeli erkekler cevap versin lutfen)


0|0
2|22

En İyi Erkek Görüşü

  • tecrübesiz erkekler anlamaz ama şunu adım gibi biliyorum bir vajınaya bir penis girmise kesinlikle anlaşılır isterse diktirsin,ben bakire biriyle yattım aşama aşama vajınanın nasıl değiştiğini gördüm biçokta bakire olmayanla yattım

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • bilemeyiz böyle bişeyi

    0|1
    0|0
  • Aslında erkeğin tecrübesi ile de alakalı.Eğer pozisyona önce o değil sen girersen,ateşli öpüşürsen,erkeği tahrik edici şeyleri iyi bilırsen anlar.Bence eğer böyle bir düşünce varsa ilk gece kendini ona bırak yaşatır.İkincisinde ufakdan başlanırsa anlamayabilir ama sevişmeyi uzun tutmaya bakılmalı bence.Ne kadar uzun olursa işi o kadar garantilenir.Hattta arada dün sen bana böyle yapmıştın tekrar yapalım gibi şeyler denirse daha inandırıcı olur başka takıldığın konu varsa açıklayabilirim

    1|0
    0|0
  • Belli olmaz... Asla ve kata belli olmaz...

    0|0
    0|0
  • Öyle bir şey anlaşılamaz, anlaşılsaydı bekaret testi diye bir şey olmazdı

    ayrıca bekaret testi de saçma sapan bir şey zaten, bakire olup olmamasının bir önemi yok, insanları zarları ile değerlendirmem.

    1|0
    0|0
    • yani senin için daha önce nikahsız biriyle oldugu önemli degil yani

    • Değil tabi ki, ben evlilik dışı istediğim gibi yaşayabiliyorsam, kızda yaşayabilir, sorun yok.

  • elimi cinsel organına surdugum gibi anlarım bakireyse bacaklarını sıkar degilse açar işte bukadar .D

    1|0
    0|0
  • fazlasıyla belli eder toysa acemice hareketleri varsa ne yapacağını nasıl davranacağını bilmiyo ve senkranizasyona uyum sağlayamıyosa bişey yaşadığını sanmam ama kedi gibiyse bilki var bir numaraları :D

    1|0
    0|0
  • Bilemezsin bilirim diyen yalan söyler tehlikeli

    0|0
    0|0
  • %80i belli eder çünkü o anki anlayacağı stres düşünce yorgunluğu bir amatörlüğüne verip bunu ortaya çıkartır.

    0|0
    0|0
  • 1 Km öteden belli oluyor

    0|0
    0|0
  • Yatarken çok basit. Bakarak anlaşılır.

    0|0
    0|0
  • Bunu ben anlarim diyen en buyk yalani soyler bazen muayeneyle bile tereddut ettigimz oluyor bilginize

    0|0
    0|0
  • konuşmasından davranışından onun geçmişini bilirim rahat ol

    0|0
    0|0
  • e baktıgında zaten anlarsın kız olup olmadıgını ne alaka yani?

    0|0
    0|0
  • evet eder kızın daha önce yapıp yapmadı oral yaparken beli olur

    0|0
    0|0
  • Yani tecrübesinden anlayabiliriz

    0|0
    0|0
  • anlaşılmaz zor

    0|0
    0|0
  • sorarım :D :D :D :D

    0|0
    0|0
  • bakire kız ilk gecde mal gibi olur herhalde ne yapacanıda fazla bilmez:):)penis girerken erkek anlar .:):)

    0|0
    0|0
  • Bakire olunca basimiz goge ercek :-)

    1|0
    0|0
  • cevap vermeyin arkadaşlar önlem alcak sonra butun kızlar bakire gibi davrancak anlayamıcaz sakın cevap vermeyin tuzak bu soru

    2|2
    0|0
  • Bacaklarının titremesinden bile belli olur.

    1|1
    0|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • sana bişi sööliim mi güzelim erkek her zaman inanmak istediğine inanır. sen 100 tane adamla beraber olduktan sonra bakireyim de adam sana inanmak istiyorsa naparsan yap inanır. ama yok o güne kadar elin erkek eline değmemiş olsun davranışların da bunu belli eder cinsten olsun. adam şüphe edecekse her şekilde seni suçlayabilir. o yüzden bence enerji sarf etmeye gereky yok. sen neysen o şekilde davran bırak karşındaki istediğini düşünsün

    1|2
    0|0
    • Sonuna kadar haklisin, fakat kuzenimin basina gelen biseyi anlatmak istiyorum, kiz bildigin bakireydi ve gerdek gecesi kocasi bundan suphelenmis, neden biliyormusun, cunku agri duymamis ve cok zevk almis, o aptal kocasida sen neden zevk aliyorsun yoksa daha once biriyle yattin mi falan adam cilgina donmus, hem kan geldi hemde sorgulamaya basladi, o yuzden boyle bir soru sorma geregi duydum

    • benim bir tanıdığın evlendiği adam da ilk gece kız vajinusmus olduğu için korkmuş ve ilişkiye girmek istememiş. adam da bakire olmadığı için girmiyor diip kızı kolundan tutup babasının evine getirmiş. anacım allah cahillerle karşılaştırmasın. olacağı varsa olur. ama bu söylediğimiz şeyler genelde köylük yerlerde karşılaşılan şeyler. bilinçli insanların bu şekilde davranacaklarını ben hiç sanmıyorum. bir de valla tecrübelerime dayanarak söylüyorum artık bekaret mekaret laftan ibaret erkekler için

  • hiç bilenle bilmeyen bir olur mu ?

    0|1
    0|0
Yükleniyor...