Sizede oluyor mu :D soruyu ayrıntıda sorucam

biliorum bu yanlış ama böle yetştik. içi fesat bir milletiz birazda. toplumsal kurallar cart curt. sadede geliyim . bendde dahil yolda kol kola girmiş iki erkeğği görünce hani illa bunlar gay demesemde garipsiorum. Ama kızlar kol kolayken böle gözükmüüyo. bu nie böle . kızlar kolkola olunca normal duruo yani ama öyle erkek görnce görüorum bdha bakıorum . ayıp . ama napm garip gelio. bu konu hakknda siz ne düşünüosunuz . :D


0|0
0|6

En İyi Erkek Görüşü

  • kızlar birbirlerıne aşkım falan da dıyor erkeklernde dediğini düşünsene :D ama at gözlüğü ile bakma olaya geniş ol biraz :D

    1|0
    0|0
    • :D ya aslnda normal o diosa oda der. ama işte garip yani :D alşmak zor :D

    • sana zor geliyor bana gayet normal geliyor bu dediğin olay bn yolda kız ve erkeği kol kola gördüğüm zaman sinir oluyorm :D

Erkekler Ne Diyor 5

  • tamamen estetik görüntüden kaynaklanıyo şey gibi düşün her erkek lezbiyen wideo izler ama gay wideosu izlemez 2 kız naparsa yapsın estetik duruyo dün gec 4 kızla öpüştüm sorusu soran bayan arkadaş gibi yani naparlarsa yapsınlar aman aman garip gelmiyo

    0|0
    0|0
  • Amerikanın oyunları bunlar :P

    0|0
    0|0
  • fark etmeden var kolkola gezmişliğimiz ne çıkarsa bahtımıza artık :D

    0|0
    0|0
  • Toplum ve medya dayatmaları yüzünden.

    0|0
    0|0
  • benimde arkadaşlarım koluma girdiği zaman hemen rahatsız olurum toplum bozuk ben napim :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...