31 cekince boşalma süresi uzar mı gerçekten?

Bugun sevgilimle bulustuk 1 aydir bulusamiyorduk yani ben izne gitmiştim.ya cinseli ilişkiye girdik ilkinde hemen boşalıyordu önceden yani ikincide uzun sürüyordu neyse bugünde tersi oldu ve ben ona dedimki hayret bugün erken boşalmadın dayanamazdında dedim oda bana dediki=aşkım dün hayalinle 31 çekip boşaldım bugün uzun yapabilmem için dedi birinci sorum bu yani bigün önceden 31 çekince ertesigün cinseliilişki anında boşalma süresi gerçekten uzarmı biraz? sonra bir yaptıkdan sonra biraz dinlendik ikincikez yapmak için bu benim üzerime çıktı biraz sürtünerek penisini vajinama kalkması için galiba ama sonra kendi eliyle penisini kaldırır gibi yaptı?yani sizce zevkmı almamış oldu benden?yada normalmı bunu yapması?lütfen dalga geçmeyin ya da yalandan kuşkulandırmak için cevaplar yazmayın yanı cidden erkek olarak düşüncenizi yazın yardımcı olun teşekürler iyi geceler..


0|0
0|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Kendi adıma söylüyorum bir gün önceden mast yapıp ertesi gün geç boşalma olmaz bence. Yani ya cidden zevk almamıştır ya da gerçekten geç boşalıyordur ki anlattıklarına bakacak olursak erken boşalma sorunu olan bir arkadaş yani zevk almamış olması muhtemel.. Bir diğer durumda eğer ilişkiden 30 dakika kadar önce mast yaptıysa bu biraz geç gelmesini sağlayabilir.

    0|0
    0|0
    • ama zevk almamasi imkansiz cünkü bana cok düskün ve ateslicede sevistik beni görür görmezde zaten penisi kalkti hemen

    • Penis kalkması büyütülecek bir şey değil ki çok normal yani. Önemli olan birleşme esnasında aldğı zevk. Bazen senin isteksizliğinde onda zevksizliğe yol açabilir gözlerinde isteği görmezse o da direk isteksizlik yaşar. Aranızda geçenler tam olarak neler bilmediğim için kabaca yorumluyorum olayı.

Erkekler Ne Diyor 12

  • Gereksiz takinti yapmissin bir sorun yok gibi.

    1|0
    0|0
  • Psikolojisine, enerjisine göre değişir. Ayrıca ilk olduğu için değil acemi olduğu için boşalır hemen, zamanla düzelir muhtemelen. Soruna gelince; mutlaka fark olur, tabi o gece çok yüksek kalorili şeyler yemediyse.

    0|0
    0|0
  • geciktirici sprey kullanmış geç boşalmış sonra da ikincide kalkma da zorlanmış... sor kendine sprey mi kullandın diye ya da krem

    0|0
    0|0
    • ya uzun yapti ilk bosalmayi derken 15-20 dakikaydi ve bikackezde kendisini bosalmamam icin cekti yani dediki simdi cekmezsem hemen bosalcam iysimi biraz uzun sürsün dedi yani biz bir aydirda bulusamadiydik iste.

    • olabilir bu benim yazdığıma aksi bir durum değil

  • Dün değil de bence bugün yapmıştır. 24 saat uzun bir süre.

    0|0
    0|0
    • neyi bugun yapmistir dedin kardes?

    • Hepsini Göster
    • nasil bir gelisme bu?

    • Süre olarak bir gelişme.

  • yeni sperm gelmesi için biraz yarım saat ya da bir saat gecmesı lazım evet :) hemen siz kızlarda gibi gelmiyor fışkırtmak ıcın. ama orgazm arka arkaya olabılır boşaldıktan sonrada devam edıyorum :)doyamazsam.

    0|0
    0|0
  • Seni sevmiyor,onun için cinsel bir objesin

    0|0
    0|0
    • allah alla sevmedigi icinmi onca yillimizi verdik ne sacmaliyorsunki sen demekki kendin sevgilini bu sekil gördügün icin kulandigin ciin herkesi kendinmi saniyorsun

    • Hepsini Göster
    • nasil bu konuyu yasamadin?

    • Bildiğin yaşamadık çünkü,onu bir sex objesi olarak görmüyorum,hayatımın bir parçası olarak görüyorum

  • seni kuşkulandırmak istemem ama sen gerçekten kaşarsın ulan fındık kadar beyniniz yok boyunuzdan büyük işlere kalkışıyosunuz harbiden yazık

    0|1
    0|0
    • bana bak terbiyeni takil tamami ne o öyle kasar masar senin verecegin fikirde akilda yardimda yerin dibine batsin.cevap verceksen insanca ver ama kasar denilmez bunu diyebiliyorsan sende serefsizin en önde gidenisindir

    • cinsellik hakkında ufacık bilgin yok gidip ona buna g*t veriyosun burda şerefsiz bensem size saygı duyuyorum.

    • onu buna degil tamami bu insanla biz 8 yildir beraberiz bilip bilmeden konusma serefsizsen zaten konusursun

  • normal zevk almazsa zaten birleşemez boşalma sıklığı boşalma süresini uzatır

    0|0
    0|0
  • yani arada bı 10 dakka oynayabılır ıkıncıyı kaldırmak ıcın gecen sure

    0|0
    0|0
  • valla bir gün öncesi bir anlam ifade etmez o kesin 5-10 dk öncesi yapmıştır

    ikinciyede kaldırmaya zorlanmış zaten

    0|0
    0|0
    • 5-10 dakika önce yapmasi imkansiz kardes cünkü trenle geliyo baska sehirden yani

    • tirende yapmıştır

      bir gün öncesinin çok etkisi olmaz çünkü

    • yok ikincide hic kalkmadi degil yani o benim üzerimdeydi kendi eliyle penisini benim vajinama sürtmeye basladi sonrada vajinamdan cekip eliyle kaldirdi ama o andada üzerimdeydi yani

  • 1odk önce de 31çekmiş olsa seni gördüğünde hemen istemesi lazım normal şartlarda boşalmaya gelince bende bazen isteyerek uzun tutuyorum partnerimde zewk alsın boşalsın diye ama iki, üç,dötr gidiyorum partnerimle seks yapmak için müsait ortamdaysam sürekli yaparım ama yaptğım kişiyi astememle alakalı bir durum çok istemiyorsam isteksizsem zaten uzun uzun yapmam

    0|0
    0|0
  • GAyet normal bışey 2 . kezde zor olur bıraz ılkınde uzun surdugu için takma kafana enjoy:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...