Kedi besleyen erkekler hakkında kadınlar ne düşünür?

Kızlar soruya çökün :) Çoğu kişi kedi besleyen erkeklerin gay olduğunu iddaa eder. Siz kızlar; sizce kedi besleyen erkek tipi nasıldır?


0|0
53|37

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 52

Erkekler Ne Diyor 37

  • kız arkadasım hediye etmşti bende kıramadım aldım besledim bir gün kız arkadsım bizim eve geldi küçücük bişeydi bu kedi kuma geldi kamburunu çıkarıp ciddiyetle sıçmaya basladı legenenin içinde küçücük kaka yapıoyru akıllı akılla işte hoş beş ederken ben gittim eyüpsabritunr 80 derece limon kolanyasını selpağa döküp tuttum kredinin kalçasından götdeliğini sildim baya kedi kolonya yaktıgı için miuvv miuvv derken moooaaaavv dedi kız arkadsım napıosun ya gerizeklı hayvan herif dedi ne diyon kızım götünün bokuyylamı dolassın dedim o kendi yalanır temizler dedi nası temizler al temizlemiyo kosup dolanıyo otemizleyene kadar halıya mindere oturuyo götünün boku çıkıyo dedim gerizekalı yaa dedi bak kızım mal mal konusma sıctırma azına dedim senkiimin agzına scıyon yaa? dedi ben gidiyorum dedi çıktı hemen hışım gibi kediyi tuttum cama kostum kediyi kafasına fırlattım bu ilişkimizde böylelikle sona erdiydi.

    0|1
    0|0
  • 2 kedim var 2 side çok tatlı farklı karakterleri var. Kedi seven erkek besleyen erkek merhametli olur. Merhametli biri olduğumu düşünüyorum.

    0|1
    0|0
  • ya kedi sevilmez mii ... cok sırınle bırde sevreken yan falan yatıorlar .. cok seker seyler. kım ne soylrse soylesınn bos ver anka sen dogru bıldıgn yolda devamm

    0|1
    0|0
  • Ben de bir kedi babasıyım.

    0|1
    0|0
  • Kedi besleyen arkadaşlarım var gay değiller fakat ben köpek seviyorum :=

    0|0
    0|0
  • Çoğu insandan iyidir kediler

    0|1
    0|0
  • Pitbull, Rottweiler ve Doberman köpeği besleyen erkeğin "halis heteroseksüel, has erkek", küçük boy köpek-kedi-kuş-tavşan besleyen erkeğin "gay" sanıldığı ikinci bir ülke daha var mı acaba? :)

    Kedi entelektüel zevklere hitap eden bir hayvan. Ben kediseverlerin gerçek hayvansever olduğunu düşünürüm çünkü kedi sevmek kolay bir iş değil. Kendine özgü bir dünyası olan, aşırı özgür, başına buyruk bir canlı. Sana ne et süt yumurta verir ne de evini korur. Sizden emir de almaz. Canı istediğinde sevdirir. Böyle bir şeyi sevmeyi başardıysan, demek ki çıkar beklemeden seviyorsundur. O da gerçek sevgi demek oluyor

    0|0
    0|0
    • Küçüklüğümden beri kedi besler, büyütürüm. Benim de rott, golden cinsi köpeklerim oldu heves etmiştim. Ama kedi her daim bir adım önde benim için. :)

    • Hepsini Göster
    • Biz ikisine de bağlanırız ama mesele kedi :) Kedi tüm ilgiyi kendine istiyor, köpek oldu mu huzuru kaçacaktır :) Bahçede köpek varken rahatça gezemez, kedi bütün bahçeyi ve civarı komple sahipleniyor, başka canlı olmasın istiyor

    • O yüzden kedide karar kıldım. :)

  • Kedi ve Köpek İnsanların vazgeçilmez kadim dostlarıdır. herkes terkeder onlar asla..

    1|1
    0|0
  • 12 yaşında sülale kurdurmuştum kedileri 1 günlük bulduğum kediyi sokakta evime almıştım internetten baka baka beslemiştim ..Sonra büyüyünce bizimki sokağa kaçtı geri geldiğinde hamileydi 6 taneye aşıları,iç dış parazitleri tamdı veterinerde baktırdık.böyle 2 nesil uzadı 16 tane kedim vardı sonunda ama sonra bakamadım

    Kızlar çok tatlı birşey bunlar diyip sevmeye gelirlerdi ilk doğduklarında...Bazıları fareye benzetirdide doğru aslında :D

    1|0
    0|0
  • 2 tane kedim var ve şimdiye kadar herhangi bir eşcinsellik belirtisi yok bende.

    0|1
    0|0
  • Ben besliyorum beni yasam tarzimi bilen gey diyemez zaten ama genede sacma geldi bu dusunce jedi asiii bir hayvandir

    0|0
    0|0
  • Ne alaka gay? Sapına kadar erkeğim, hayvanları da fena severim. 2 yıldır da kedi beslerim, karşı cinse olan ilgimde en ufak bir değişim olmadı. Çok yanlış şeyler bunlar -.-

    1|1
    0|0
  • ben tüm hayvanları severim ilk başta kedi gelir ama takıntı boyutunda değil ayrıcaa kimin ne düşündüğü umrumda olmaz ben kendimi bildikten sonra gerisi hikaye düsüncelerini söyleyebiliyorlarsa gelsinler yüzüme söylesinler arakdan herkes konuşur görelim bakalım kim öyle kim böyle hayvanları sevmeyenler vicdanının yarısından yoksundur

    0|0
    0|0
  • olurmı kısss..bende 5 tena çedi varr ayoll neremiz geymiş cık cık..vallahi yırtarım onlarıı şekerimm..öptım senii mucks:))

    1|0
    0|0
  • Benim şu anki beslediğim 3. kedim

    Yani küçükken alıp ta ölümüne kadar baktığım 3. kedim şimdi 2 yaşında

    0|0
    0|0
  • Kedi besleyen erkek hakkında kötü bişey söyleyemez.Söylerse maldır zaten.Kedi-Köpek kadar şapşal ve sevimli birşey var mı:D

    0|0
    0|0
  • benim pitbulum var hacı kedi gibi diye aldık sonradan bıraz degıstı baslarda yavruyken kızların elınden dusmuyodu sımdı kaldırımda yururken onumuzu acıyolar ıyı oluyo..

    0|0
    0|0
  • kedi nedir layyyn :(

    0|0
    0|0
  • Hiç abartmıyorum 20'den fazla sokak gerisi büyüttüm şimdide o ların Yavru larını büyütüyorum anneleride hayatta ':)

    0|0
    0|0
  • kadınlara göremi kedi besleyecen ?

    0|0
    0|0
  • Kedimi sevmeyen kız beni de sevmesin zaten amk hayvan severim ama hayvanla çıkamam ^_^

    0|0
    0|0
  • kedi besleyen erkek merhametli olur.

    0|0
    0|0
  • İlk defa duydum ?

    1|0
    0|0
  • oha?!harbi düşünürler mi yaa?lan ben eşcinselmişim o zaman muhabbet kuşu besliyorum.Alakası yok kardeşim rahat ol:D

    0|0
    0|0
  • kara fatmam var olurmu ip bağladım gezdiriyorum arada halıda ismi balbazar isteyene kargoyla kavanozun içinde yollarım kavanoz ücreti sizden ama.

    0|0
    0|0
  • ben acaba gece kediye kayıyor mu dye düşünürüm :)

    0|0
    0|0
  • kedi sevgisiyle gayliğin ilişkisini anlamadım böyle saçma şey mi olur ?

    1|0
    0|0
  • kedilerden nefret ediyorum. nankör kediler..

    1|0
    1|0
  • Kızlar yapmayın buradaki herkesi kedi sahibi yapacaksınız :D

    0|0
    0|0
  • onu hayvan sevmiyen ayılar uydurmuş, ben kedi beslemeyi düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7
Yükleniyor...