Ya lütfen yardım ederimisiniz? Bilginiz varsa. Az önce hastaneden geldim. Adet düzensizliği tüylenme için

gittim. Sabah 8de gittik. Araştırma hastanesiydi. Neyse baktılar falan. Saat 1.30da sıkışık gelin dediler ultrason için. Su içtim dayanamadım tabi tuvalete gttim. Saat 1 gibi tekrar su içmeye bşladım neyse sıkıştım falan ultrasona girebldm. Kan sonuçlarını almak gerekti. Hastane o kadar yavaş işliyorki sabah 8den 4e kadar bekledik. Kan sonuçları için girdim. Kadın doktor zaten mıymıntı millet kadına çullanacaktı. Dediği aynen şuydu. bir test eksik ama neyse herhangi bir ödemin yok. Şu hapı kullan. Şu laf için 8 saat bekledim. bir tane hap verdi. Sanırım şüphelendiğim polikistik over sendromu yoktu. Doğum kontrol hapı olabilir. Kullan bunu dedi. Ben kullanmayacağım ama. Biraz daha adet günlerime bakacağım. Düzensiz giderse giderim özel bir hastaneye. O kadar şanssızımki. Gittiğim hiçbir hastanede birisi bana bir şeyin var ya da yok demedi. Adam akıllı sonuca bağlanmadı. Geçen gittiğim hastanede sonuç gösterecektik. Doktor yok hastanede sinirlendim aldım sonucu geldim. Bu hastane ondanda beter çıktı. Ben valla bıktım. Son bir özel hastane kaldı başta ona gitmemekle hata yaptım ama. Ben artık ne hastane nede doktor görmek istiyorum. Ne yapacağım ben? Hala emin olamadım kendimden.


0|0
7|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Güvenilir anlaşmalı bir özel hastaneye git.Sorun kafandan çıksın bence.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Erkek doktora git 1.si bu gerçekten bu işi kadınlar yapamıyor 2.olarak da şunu dinle kürleri de var araştır bak çok iyi bir profdur... link

    1|0
    1|0
    • İlki erkekti 2.kadın. Türkiyedeki sağlık politikası bu kadar işte. 8 saat ayakta dikerler adamı.

    • ne alaka ya.dr bayan diye mi yapamıyor.işini iyi yapan yapamayan diye ayırabilirsin ama bayan erkek diye ayıramazsınız

    • bu konuda eminnim kadın hastalıkları uzmanlarına bir bak kaç kadın var kaç erkek var çok ciddiyim...

  • sende sorun yokki abla canını sıkma bazı doktorlar hiç ilgilenmiyorlar öyle

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • su içerek sıkışanı da beğenmiyolar. en iyisi önceki gün iyi su içmek ve sabah kalkar kalkmaz wc ye gitmeden hastaneye gitmek. ben öyle yapıyorum :) iyi sıkışmışda oluyosun üstelik...

    sorunun geneline bişi diyemicem :) bilgim yok :)

    0|0
    0|0
  • eğitim ve araştırmaya git

    0|0
    0|0
  • özele gidin. devlet pek önemsemiyor insanları. yanlış teşhis bile görmüş olabilirsiniz.

    0|0
    0|0
  • verdiği hapı neden kullanmıyosun ?

    0|0
    0|0
  • adet düzensizligi ve tüylenme bendede var kadin doktoru dogum kontrol hapi veriyor genelde.. normal yani abartmaya gerek yok

    0|0
    0|0
  • Üniversite hastanesine git

    0|0
    0|0
  • ilaç kullanımından sonra düzelmeye başlıyor ama sen adam akıllı bir özele git ne var ne yok öğren eksiksiz bir için rahat olsun adet için bazı çaylar var adet düzenleyici besinler falan vardı onları bir araştır gidene kadar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...