Sanırım artık bir ruh hastasıyım

arkadaşlar ben 19 yaşındayım yakışıklı olduğumu söylerler, param da Allah'a şükür diyebilirim. Kızlarla muhabbetim de iyidir. Ama şu cinsellik işinde 0'ım yani bu saydıklarımın ne kadar etkisi olur cinselliğe bilemiyorum zaten. yıllardır elime kız eli değmedi sadece sohbet muhabbet. öyle öpüşme falan uhuuu 0, 0 :D ve şöyle bir durum var artık mastürbasyona doymuyorum. saatlerce yapıyorum. doymuyorum günde 3-4 yapsam 5-6 yı istiyor vücut artık kendim firenliyorum. bu durumdan nasıl kurtulacağım. bir çözüm önerin. cinselli yaşa derseniz bir taktik verin şu şekilde kızlarla sex yapabilirsin diye. ama yeter artık kendimi sapık gibi hissetmeye başlıyorum

Güncellemeler:
eğer merak eden olursa özelden resmimi gösterebilirim yani yakışıklıyım diye kendimi avutuyor da olabilirim kesin bilmiyorum.

0|0
2|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Hacı bende 19 yaşımdayım benimde daha değmedi fakat mastürbasyon sayısını düşür haftada 2-3 kez yap sonra doğru bir kızı bekle şans seninde yüzüne gülecektir benim sevgilim var istemiyor evlenince diyor sabrediyorum sanada tavsiyem escorta falan bulaşma sakın günah + bulaştımı dahada istiyorsun arkadaşım vazgeçemiyor şuanda

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bunu öyle eskortla filan yaşama sakın.yakınlaştığın sevdiğin biri olucaktır mutlaka o zaman onunla olursun.

    0|0
    0|0
    • bu şekilde sabret diyorsun yani

    • Hepsini Göster
    • bence de sevdiğin bir kişiyle olması daha iyidir

    • aynen öyle.yakışıklı olduğuna da inanıyorum ama mesele o da değil.biraz şans karşına doğru kşinin çıkması için.o sohbet ettiğin kızlarla sohbet orada kalıyo sa ilerletmen lazım

  • resmine bakayim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Sakin ol daha 19 yaşındasın. Durumun normalliğini kavrarsan normalleştirirsin. Kızlarla ilişkilerinde normalleşebilir.

    19 yaşındaki bir kişi yıllardır cinselliği yaşayamıyorum diyecek durumda değildir.

    0|0
    0|0
    • evet bu biraz rahatlattı beni sağol kardeşim :)

    • sıkıntı şu ki arkadaşlarım sürekli anlatıyor bilmem işte şöyle seviştim böyle sex yaptım diye insan sorunu kendinde arıyor

    • Öncelikle o anlatılanların çoğuna inanma. Erkekliğe bok sürdürmemek için fiyaskolarını destan olarak anlatır insanlar.

      Kızlarla muhabbetim iyi dedin. Onları daha iyi anlarsan, onları sadece cinselliği yaşayan bir obje olarak görmezsen, tanırsan yani köprüleri kurmayı da öğreneceksin. Mastürbasyon sayısını biraz aşağıya çeksen iyi olur, p*rnoyu da azalt. Önünde uzun ve güzel bir hayat var.

Yükleniyor...