Kızlık zarım bozulmuş mudur sizce?

Dün gece erkek arkadasımla beraber kaldık ikimizde sarhoştuk normalde iç çamasırlarının üzerinden sürtünme yoluyla ilişki yaşıyoduk ama dün gece çok sarhoştu ve iç çamaşırımın kenara alıp o şekilde yapmış. Benim canım acıdı ama çok geç farkettim iç çamaşırımın üzerinden yapmadıgını hemen wc gittim baktım kan felan yoktu aklım çok karıştı hem canım acıdı hemde kan gelmedi.. Yardım nolur?


0|0
7|24

En İyi Erkek Görüşü

  • Ah şu Serhoşluk ah bidahakine deneme şanslısın sanırım ama kedi değilsin bir dahakine dört ayak üstü düşesin BOL ŞANS ...

    1|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • erkek arkadaşlarına güvenmeyip burda elin adamlarına güveniyorsun ya sen? seni burdan muayne falanmı edicez sanıyorsun , bu kadar korkup güvenmiyorsun madem neden altına giriyorsun erkek arkadaşının? sen kendini biliyorsun sonuçta başkasıyla olmadıysan kan olmadıgı sürece halen kızsın dua et birdahaki sefere bu kadar şanslı olmazsın!

    1|1
    0|0
  • sadece bir zorlama bozulmamış merak etme :)) haydar dümen gibi yorum oldu beeee ) durmak yok devammm

    2|0
    0|0
  • 18-24 arası..

    la bırak soksun artık içeri ne sürtünmesi...haydaaaa :((

    1|0
    0|0
  • "Kızlık zarım bozulmuş mudur" ne yaaa :)

    Kızlık, bozulur.. Kızlık zarı, patlar .d.d

    1|0
    1|1
  • ya yapmayacaksın ya da korkmayacaksın.sevişme esnasında her kazaya hazırlıklı olacaksın.iyiki sarhoşken sadece onunla atlatmışsın.çok seviyorsun ki bu ilişkıyı yaşıyorsun.sevdiğin hoşlandığın insanla birlikteysen sorun etme bence bozulsa ne olacak bozulmasa ne olacak?her iş zarda mı bitiyor sanki.

    1|0
    0|0
    • Ben önem veriyorum o yüzden taktım işte. Sence durum ne?

    • Hepsini Göster
    • Onu yapamam maglesef :) tesekkür ettim o zaman yinede yardımların için

    • rica ederim ne demek

  • Hiç bişi olmaz , kan yyoksa sorun yok, esnektir belkide .

    1|0
    0|0
    • Umarım öyledir teşekkür ettim

  • kan yoksa sorun yoktur

    0|0
    0|0
  • sürtünme yoluyla ilişkilere karşıyım. ya adam gibi ilişkiye girin ve korunun, ya da artan hızla yok olun.

    erkek arkadaşın iç çamaşırını kenara aldığını hatırlıyorsa, ne yaptığını da hatırlıyordur.

    ama yine de bir jinekolojik muayeneden geç hemen. hatta ilişkiye girmişseniz, vakit kaybetmeden bir ertesi günü hapı al.

    0|0
    0|0
  • Arkadaşım , hayır sadece sen değil hepiniz yahu madem istemıyorsunuz kızlıgınızın bozulmasını ne bilyiim kendınıze zarar gelecegını bıle bıle bu işlerle uğraşıyorsunuz sürtünme flan e sonucda amacınız belli işte daha ne diyeyim istemıyorsan yapmazsın bu kadar ..

    0|0
    0|0
  • şimdi nerden bilebiliriz bu soruyu neden soruyosun + bide sarhoşken yapmşnz siz bilmiyosunuzki bizmi bilelim kızım o değilde ilerde kocan olcak adama yazık kim bilir ne yalanlar söylersın adama boşuna evlencek kız yok demiolar yazık yazık

    1|0
    0|0
    • bişe yaşamamış birini bulursan haber ver.

    • Hepsini Göster
    • ben bakireyim , hahahha yazık ya!

    • Fikrinizi almak için soruyorum başka bi sebebi yok.

  • korkma bişey olmaz test sürüşü yapmış o.

    0|2
    0|0
  • korkma bişi yok.. anında kanardı ve öyle hemende giremzdi sana. belliki ya tam sert değildi yada seninki çok esnek..

    0|0
    0|0
  • doktorlar mübarekk :D

    0|0
    0|0
  • bozulmuş olabilir çünki illa kan gelicek diye bir kaide yok sanırım çok inceymiş seninki geçmiş olsun farkında olmadan zorlamış olabilir

    0|0
    0|0
  • kan yoksa bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • bir kaç ay bekle gebelik belirtileri varsa bozulmuştur bence şmdiden isim bulmaya başlayın :)

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • doktora git bence

    0|0
    0|0
  • öncelikle merhaba arkadaşlar madem hatırlamıyorsun önden yaptıysa zaten sabah uyanmısın acısını bilemezsin madem acıdı ozaman arkadan yapmıştır demektir bence

    0|0
    0|0
  • yok henüz birşey olmamış...

    2|0
    0|0
  • Doktora git en net cvabı sana verir. istersen bana sorabilirsin. :)

    0|0
    1|0
  • abi bu zar neymiş böyle ya abla madem çok önemli muayene olacam diye git doktora.

    1|0
    2|0
    • Burdan bi sonuç almayı düşünmüyorum zaten gidecem bu gidişle sadece fikirlerinizi merak ettim

    • Hepsini Göster
    • herşeyi yaşamış insanların dediklerindemi ders alacam güldürme beni :)

    • kendi yaşadıklarından ders al başkasına ihtiyacın yok zaten benden bu kadar...

  • Kızlık zarın esnek ise yırtılma olmamış ve şanslısın yani

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • bak arkadaşım eminim şurda yapılan yorumlar senin moralini oldukça yıprattı sen sakın moralini bozma sakin ol git doktoruna büyük ihtimal esnek bir kızlık zarın var ama sen sürtünme yoluyla birlikte olan insansın kızlık zarının bozulmadığı halde bu durumun da seni o kadar rahatsız etceğini düşünmüyorum ve diğer yorum yapan kızlarıda anlamış değilim da bu soruyu soruyo olman onlara senin hani onların zannettiği gibi söyliyim bu soruyu soruyo olman onlara senin bakire olmamandan daha çok rahatsızlık veren olaydı bu yanlış ve sen böle yanlış düşünen insanların bu yorumlarını samimi bulmayarak kaile almamalısın bence.

    4|1
    1|0
  • Bedenin bakire ama ruhun değil.

    4|1
    1|0
  • bedenen bakiresin hala ama ruhen nasıl olduğunada sen karar ver

    3|1
    1|1
  • Canım bir jinekoloğa görünsen iyi edersin. Bozulduğunu sanmıyorum ama genede bir kontrol iyi olur.

    1|0
    0|0
  • tatlım jinekologa gitmen lazım belki doğuştar yoktur belkide esnektir.. yapacak birşey yok esnekse hadi yine iyisin yaşadın..

    1|0
    0|0
  • bozulmuştur. at sen artık onu. bi cacık olmaz.

    0|0
    1|0
  • Bir doktor kontrolunden geç. Bir şey olmuşsa da sorun etme dünyanın sonu değil. Bir zara bağlama hayatını.

    1|0
    2|1
Yükleniyor...