Kaşıntının nedeni ??

Partnerimle en son ekstra koruma özellikli okey prezervatif kullandık.Daha sonrasında bende kaşıntı yaptı hala da kaşınıyor çok olmasada ve acıyor biraz.En son kullanalı 5gün falan oldu.Prezervatiften kaybaklı dye düşünüyorum ama diğerlerinde böyle bir sorun yaşamadım.Sizce neden böyleyim?


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Olağan günlük akıntınızda değişme var mı? Renk, koku ve kıvam olarak.

    0|0
    0|0
    • Hyır

    • O zaman alerjik bir durum olabilir dediğiniz gibi, yine de bir doktora gitmenizde fayda var.

Erkekler Ne Diyor 6

  • Prezervatif ile alakalı olabilir, alerji yapmıştır

    Bi de ne olur ne olmaz doktora görün derim, bazen daha kötüye varabiliyor sonuçları

    Çok da kaşıma

    0|0
    0|0
    • Çok kaşınmıyor ama peçeteyle silerken mesela kaşımak istiyorm ve hafif acı hissediyorum sanki yara varmış gibi ama yara yok

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim (:

    • geçmiş olsun :)

  • Mantar olmuş olabilirsn..

    0|0
    0|0
  • bayanlar böyle soru sorunca bir hoş oluorum

    0|0
    0|0
  • Sürtünmekten tahriş olmuştur.

    0|0
    0|0
  • kuku'n mu ağrıyo ?

    0|0
    0|0
  • naneli kullanmış olabilir mi. yanma yapar nanelisi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • ekstra korumalı prezervatiflerde spermleri öldürücü kimyasal var o alrji yapmış olabilir size.

    0|0
    0|0
    • Evet haklısın bencede ondan oldu.ne zaman geçer peki bilgin var mı

  • allerjik bence

    0|0
    0|0
    • herhangi bir şey sabun şampuan vs kullanmadan sık sık bol suyla yıkamalısın kaşınan bölgeyi

Yükleniyor...