Terkedildim.. Ne yapmalıyım?

sevgilim bakire olmadığımı öğrenince çok üzüldü kabul edebileceğini söledi sonra terketti ne yapcam ben :(


0|0
9|14

En İyi Erkek Görüşü

  • yapacak bişey yok zamanında düşünecektin iyi olmuş sevindim valla terkedildiğine zaten hakediyorsun terkedilmeyi kim isterki bakire olmayan bir kızı

    1|3
    2|0
    • çok moral verdiniz saolun

    • Hepsini Göster
    • Neden utanıcam doğruyu söylediğimde onun kabul ederim deyip sonra evleniriz deyip faydalanması sonrada istemiyorum demesi çokmu adilce o bunları yaparken utanmadımı sen burda ahkam kesiyorsun ama senin evleneceğin belki diktirir zaten neyi büyük konuşursan başına gelir önce adam ol kimseye kaşar demeye hakkın yok terbiyesiz önce insan ol adam olamamışsın bari biraz insan ol

    • o zaman sende kendini kullandırtma benmi dedim kendini şittir diye , karşıma nasıl birisinin çıkacağını Allah bilir bizde yanlış bişey yapmadık bugüne kadar çok şükür , diktirmek diyorsunda dktirmek öyle bedava da değil az uz para çıkmıyo bir araştır istersen ha paran bolsa sorun yok , benim kızdığım durum şu ya sen helalin olmayan biriyle nasıl o haltları yersin en azından Allahtan korkar insan be yazık ya valla sana çok yazık ,o piçi bul onla evlen

Erkekler Ne Diyor 13

  • seni üzmek istemem ama doğru olanı yapmış erkek sizin düşündüğünüz gibi düşünmez erkek bakire olmyan kızı başka şekilde hayal eder kafasında ve kabul etmez.

    0|0
    0|0
  • bakireliğin dürüstlüğü olmaz kızlar. biz türk erkeğiyiz rus veya italyan değil biz sahip olmak isteriz baskasından yamalılara sahip olmak değil bu.

    0|0
    0|0
  • Oh canimada degsin.

    0|0
    1|0
  • ************* davası olmaz diye bir laf var ya, işte bunun için söylenmiş o. geçmiş olsun..

    0|1
    0|0
  • yapmasaydiniz olan size oluyor

    0|0
    0|0
  • dertleşecek birilerini bul

    0|0
    0|0
  • bul elemanı tekme tokat dal

    0|0
    0|0
  • Doğru yapmış

    0|0
    0|0
  • Çok doğru yapmış sürtünsün burnun şimdi

    0|0
    1|0
  • çoğu insan kabul etmez gerçkçi olalım !

    0|0
    0|0
  • o malın önde gideniymiş arkdaşşın yazık biraz olgunluk anlayış saygı nerde kaldı

    0|0
    0|0
    • evet ben ona doğru davranıp söledim o beni kandırdı faydalandı çok zoruma gitti bu nefret ediyorum erkeklerden artık

    • kesip atma hesini çöpe :) lazım olur sanada :) neyese takma kafana hayat devam ediyor

      daha erken ooooo hele 30 dan sonra hayat yeni başlır

  • yapacak bişey yok eder etmez

    0|0
    0|0
  • off iyi olmuş aferin adamıma

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Ülkemizde maalesef bekaret önemli bir konu olduğu için zor bir durum ancak sizin bu durumunuzu anlayışla karşılaıp sizi sevecek birilerinin olma ihtimali de var. o yüzden böyle biriyle hayatınıza devam etmelisiniz.bu kişi sizi siz olduğunuz için seviyor olacak bekaretiniz için değil.

    0|0
    0|0
  • seni bunun için terk eden bir adam için üzülmeye hayatta değmez aksine sevin işin bu boyutuyla mı ilgilenimiyomuş hem ne bakire olmayanlar neler yapıyo bu saçmabi düşünce namus bacak arasından ibaret değildir böyle bir bağnazdan kurtulduğun için sevin bence o sana geri döner ama kabul etme kesinlikle senin en azından dürüstlüğünü kaybetmiş herşeyden önce hiç takma

    0|0
    0|0
    • Takmamaya çalışıyorum ama salak yerine koyulmak kullanılmak çıkmıyo aklımdan bu çok acıtıyo

    • Hepsini Göster
    • kendin bilirsin ama böyle bir adamla ömür geçmez ve sürekli bunu sana kullanır başına kakar bence senin için hayırlısı olmuş öyle bir adamı ben kendim şutlarım zaten onun gitmesine gerek yok bakire zannettiği fahişe bedenlerde gezsin ve böyle erkekler de boynuzlanıp karılarının dostu falan tarafından da öldürülüyo ya hak ediyolar bu zihniyete ve beyin yapısına sahip olanlar o yüzden bırak ne hali varsa görsünnnnnn bir daha işin olursa sürekli kendini suçlu hissettirecek sana bunuda gözardı etme

    • Haklısın unutucam onu mutlu olamam ben onunla Allahından bulsun

  • adam bakirse hakli her cacigi yiyorsa haksiz

    dul olsan bile daha masum sun erkeklerin gözünde bu sekil ortalik mali gibi görürler hakli olarak

    0|0
    0|0
    • tabikide bakir değil

    • bu tür erkekler yüzünde cogu bayan evlendikten sonra aldatiyor ila bakire olsun dedikleri icin

      belki o bakire alcak karsi sonra baska erkeklere vercek ruhu duymaz bile malin

  • Yapacak pek bir sey yok, sakinlesmeye calis. Maalesef bu böyle.

    0|0
    0|0
  • kötü olmuş baştaan söleseydin :(

    0|0
    0|0
  • boşver canım sen dürüsstlük etmişsin o sana geri döner sanki o zamanda affetme

    0|0
    0|0
  • Bana da bu yasima kadar cinsellik yasamadigim icin tuhaf gözle bakiyorlar. Niye herkes kendi denginin karsisina cikmaz ki.

    0|0
    0|0
  • haline sevin ve sukret bence.bekarete onem veren bir bagnazdan kurtulmus oldun boylece.

    1|0
    0|0
  • Sevgılınleykenmı bakırelıgn bozuldu öncemi?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...