Annemin bu merakını nasıl atlatabilirim?

Annemle eskiden mast. falan hakkında konuşmuştuk. Annem bağnaz sayılmaz. Evlilik öncesi ilişki yaşanılabilir, der. Ben 19 yaşındayım. Bir süredir cinsel hayatım var.

Eve geliş-gidişlerimden, geceleri dışarıda olmamdan anlaşılıyor tabii...

Geçen annem beni karşısına alıp konuştu. Bekaretimi sordu. E ben de doğruyu söyledim. ''Cinsellik yaşıyorum bir süredir.'' dedim. Ve annemin karşılığı ''Benimle ne zaman tanıştıracaksın?'' oldu.

Ben de şaşırıp ''Kiminle?'' dedim. Neyse hadi o an karambole getirip atlattım soruyu.

Ama annem bu. Peşini bırakmaz merakı tuttu mu.

Her defasında kıvıramam.

İyi de arkadaşlar, benim sevgilim yok ki :) Düzenli bir ilişkim yok yani.

Anneme de bu kadar özel detayları vermek istemiyorum. Yalan söylemek, sahte bir sevgiliyle tanıştırmak da bana göre değil.

Nasıl atlatabilirim? Ya da anlatabilir miyim? Bunları annesine anlatan kız var mıdır? :S

  • Yalan söyle. ''Ayrıldık.'' de.
    18% (4)37% (11)29% (15)Oy Ver
  • Gerçeği anlat.
    50% (11)50% (15)50% (26)Oy Ver
  • Sert çık. Senin özeline burnunu sokamayacağını anlasın.
    32% (7)13% (4)21% (11)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Ah bu uyku mahmurluğu, ah :) Gizliciklere kapatmayı unutmuşum. Sıvışanlar, yerinizde sayın.

Diğer haddini bilmezler, uzak durun.

0|1
7|30

En İyi Erkek Görüşü

  • Ayrıldık de, olsun bitsin. Yalan da değil, nasılsa birlikte olduğun biriyle ayrılmadın mı sonuçta,

    Ayrıca iyi ki varsın, Şu toplumda senin kadar modern ve rahat yaşayan, kendi kararlarını verip yaşam tarzını belirleyen bir kıza denk gelmek çok zor, helal olsun sana, sakın değişme sen !

    2|0
    1|0
    • Yakın bir arkadaşımı sevgilimmiş gibi tanıtacağım. Ve de artık mahremimi koruyacağım. Hem böylece sert çıkmama da gerek kalmaz.

      Teşekkür ediyorum. Evet, iyi ki varız.

      Ben, cinselliğin hayatın tümüymüş gibi gösterilmesine de karşıyım. Hem özgürce cinsellik yaşayan hem muhafazakar birisi de olabilir. Modernlik için tek kıstas bu değildir asla.

    • Hepsini Göster
    • İğrendim ya. :(

      Teşekkür ettim tekrardan. Ya şu çıkışa zıpırlara baksana. Neler demişler abıdmk anımla pşrört.

      Sanki ben onlar gibi gibi 40 koyun karşılığı Hüsamettin'e verileceğim de hesap soracak bana andımof anımf.

      Tövbe ya.

    • Biat kültürü işte, ille hesap verecek biri olması lazım. Bu mallardan izole yaşayacak kadar şanslı olduğum için çok mutluyum

Erkekler Ne Diyor 29

  • Yalana gerek yok. Yuvarlak cümlelerle geçiştirebilirsin. İlişkin olan kişi ile ilgili ilişkin ile ilgili emin olmadığını ileri dönük düşünemediğini, annenle tanıştırma aşamasına gelmediğini söyle. Detaylara girmen bundan sonra da hep girmeni gerektirecektir.

    Yalan yürütmek ise annenle ilişkini zedeleyecek, senin de suçluluk duymana neden olacak ve sürekli yalan söyleme gereği doğuracaktır.

    Sert çıkmanın ise hiç anlamı yok. Annen bu kadar pozitif davranırken. Özeline karışmamasını istiyorsan bunu ona çok daha tatlı dille uygun tarzda anlatabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Madem bu kadar iyi anlaşıyorsunuz , annenin tabuları yok gerçeği söyle bence . Seni anlayışla karşılayacaktır .

    1|0
    0|0
    • Ama bu sefer her detayı bilmek isteyecek. Akranım, arkadaşımmış gibi sürekli sorular soracak.

      Evladıyım ben onun. Benim cinsel kimliğimi görmemeli. Etiğe aykırı. En iyisi yalan söylemek :(

    • Hepsini Göster
    • hmmmss. Ben de böyle düşünüyorum. En iyisi imada bulunmak. Yalandan sevgili tanıtmak falan hoş değil sanki.

    • Bence de . Sonradan yalan olduğunu anlarsa sana olan güvenini kaybeder , hoş bir şey değil . O sana dürüst olmuş bir çok annenin yapmayacağını yapmış sende onun bu iyi niyetini yalanla ört bas etme .

  • Her gün farklı bir erkekle yatıyorsan hesaplarıma göre bana sıra gelmesine çok az kaldı demekki, ama bir sıkıntı var umarım bana geldiğinde bolu tüneli gibi olmamış olursun, eğer öyle olursanda yeni konu açarsın nasıl daralttırılır diye

    Neyse annene selam söyle benden ; )

    0|0
    0|0
  • Madem izin veriyor bence yalan söyleme dürüst ol.

    0|0
    0|0
  • tamam da annen evleneceksen yaşa demiş ..

    1|0
    0|0
    • Hayır. Düzenli bir ilişkiyi kastediyor. Evliliğe karşı olduğumu gayet iyi biliyor.

    • Hepsini Göster
    • Şimdi herhangi bir söz ele alalım: bence de. Devam edelim.

      1. Annem benden nefret ediyor. - Bence de.

      2. Annem bana bayılıyor. - Bence de.


      İkisi aynı mı oldu farklı mı. Düşünmen için zaman tanıyalım. andımof amo apföç.

  • Annene söyleyeceksin anne sen bekaretin önemi yok evlenmeden cinsellik yaşayabilirsin dedin ya bende önüme gelenle yaşadım de. Napalım baştan kendisi kaşınmış katlanacak artık.

    2|0
    0|0
  • Gizlilere kapatmayi unutmussun ama kendin gizli sormussun yargilamiyorum belirtmek istedim konuya gelince cinsellik yasanilabilir dediyse onceden yasadigini ya da yasadigim kisininşu ansizle tanisacak kadar guvenilir oldugunu dusunmuyorum biraz zaman zaman gosterir herseyi annecim diyebilirsin degerli ks uyesi :)

    0|0
    0|0
  • Bak kardeşim, arkadaşım... Annen'e bu gibi ülkemizde zor bir konu olan şeyleri rahatlıkla söyleyebiliyorsan ve annende rahatlıkla karşılayabiliyorsa zaten buna da rahatlıkla karşılar.. Ama artık düzenli bir ilişkin olmalı...

    0|0
    0|0
    • essah mı. ağabeyim misin.

    • Cevap veriyoruz.. Hem soru soruyorsun, cevap verince de dalga geçiyorsun. Bu ne ya

  • Çok saçma geldi.. Hem evlilik öncesi ilişki yaşanabilir diyor, hem tanıştır diyor. Her tanıdığın ile evlenicek deyilsin ya.

    1|0
    0|0
    • Ama o ''sevgiliyle yaşanır'' diyor. :/

    • Hepsini Göster
    • iğrenç şey.

    • ahaha ne oldu hemen :D

  • gerçeği söyle. en azından tepkisini öğrenir sonrası için nasıl davranacağını bilirsin.

    0|0
    0|0
  • ya biraz cool takıl kızım.bi ara aşık olduğumu sandığım bir erkekle kendimizi kaybettik oldu bitti gitti de nedir yani

    0|0
    0|0
    • Aşk meşk palavra. Benim işim olmaz. :)

    • anneni en iyi sen tanırsın gizli hanım neye kızıp neye kızmiycağnı ona göre ver kararını.nası bir konuşma yapacağm ki dersen de yardımcı olmaya çalışırım yani ne diyim :)

  • Yurt dışında mı yaşıyorsun ? İlk defa karşılaştım gerçekten bu kadar normal karşılayan bir ebeveyn ile , yanlış anlama lütfen :)

    1|0
    1|0
    • Yoo. Tr'de. Zaten herkesin bir çift ebeveyni olur. Bir tek ailesi olur. Sen gidip de başkasının annesinin, sana annenmiş gibi davranmasını bekleyemezsin. Yalnızca kendi anne-babanı tanıyabilirsin.

    • Hepsini Göster
    • Söyleyebilirim tabii. Ama benim korkum, anne-evlat ilişkimizi bozmak.

    • Bozulacağını sanmıyorum . Çok afedersin kendini fahişe gibi lanse etmezsen , pişkin cevaplar vermezsen ilişkiniz neden zedelensin ki :)

  • önüme gelene veriyorum de...

    0|1
    0|0
    • Öyle bir yalan söylemem. :)

  • ne kadarda geniş düşünceli arkadaşlar varmış ks'de

    0|0
    0|0
  • açık ve net olarak sevgilim yok cinselliği merak ediyorum diye birisiyle ilişkideim de olsun bitsin yaptığının ele avuca alınacak tarafı yok

    0|0
    0|0
  • Madem annen bu kadar anlayışlı gerçeği anlat kurtul ;)

    0|0
    0|0
  • Aşka inanmıyo musun? Kamooon :D

    0|0
    0|0
  • Annenle bukadar rahat konusabilio musun gercegi anlatp kurtul ilerde iyice bela acar basina

    0|0
    0|0
  • Anne zamaninda onay vermis zaten

    Sen korkma anne korksun kizina bakip

    0|0
    1|0
  • çok saçma biliyormusn annen san aönce onay veriyor sonra hesap soruyor

    0|0
    0|0
  • seksi severim herkesle olurum de

    0|0
    0|0
  • Uğraşma gerçeği söyle ne varki bunda

    0|0
    0|0
    • Anne-kız ilişkimizi bozmak istemem. Her zaman bana arkadaşım gibi davrandı. Ama yine de ahbapmışız gibi olamayız. Etik değil.

    • Hepsini Göster
    • Temam <3

    • Neptın bakıyımmm :) muratlamı gidiyosun başkasıyla mı :)

  • Mezhep genişmiş he şimdi yobazım bu arada böyle deyince yobaz oluyosam :)

    0|0
    0|0
  • bu kadarını hoş gören annen daha neleri hoş görürü mrk etme sen olduğu gibi anlat.

    0|0
    0|0
  • Annen onay vermiş. Peki babanı hiç düşünmedin mi? Onun halsiyeti şerefi.

    2|1
    1|2
    • Halsiyet ne lan. abdnmk anmff. Babam da benle gurur duyar. Onun sözünden çıkmayan, hayatında saygısızlık yapmamış, derslerinde hep başarılı bir evladımdır. ;)

    • Şu eksi puan verenler va ya. Hepsi senin gibi düşünüyor.

    • Bu da ''bazıları''nın zoruna gidiyor. :)

  • eninde sonunda başka birini getirip sevgilim diyeceksin ve ayrılacakdık diyeceksin gibi görünüyor . ve sana son sözüm 'Sahte Sevgili Olunur :D'

    0|0
    0|0
  • kocana hangi yalanı anlatacaksın

    1|0
    1|0
  • gerçeği anlat annen bağnaz değil

    0|0
    0|0
  • her gün başka birisiylemi yatıyon oha be

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • anne ne deki''

    aney benım fuck bodyy ım var :(

    3|2
    0|0
    • Çoğul ekini de koyduk mu, tamamdır. ^_^

  • Maşallah ne geniş mezhebiniz varmış :) anneye öyle her şey anlatılmaz bence. Geçiştir konuyu kapat baktın ısrar ediyor yalana başvurcaksın mecbur

    4|1
    1|1
  • Ben olsam bu kadar hayatıma karıştırmazdım.

    0|0
    1|0
    • Ergenlik hatası. Küçük yaşlarımda her şeyimi anlatırdım. Arkadaşımmış gibi. Şimdi çekiyorum ceremesini.

  • cinsellik yaşayabilirsin diyen annen ne var çekinecek,anlat herşeyi

    1|0
    0|0
    • Sadece sevgiliyle yaşanan cinsellik ona normal geliyor.

      Sen annene anlatır mısın?..

    • annem bana cinsellik yaşa dese anlatırım elbette

    • Annene yalan söylemek zorunda kalıyorsun yani :/ E ben de farklı sayılmam.

  • doğruyu söyle yalanla nereye kadr kendinde söyledn sürekli kıvıramazsn ki

    0|0
    0|0
  • keşke benim annemde böyle olsa hergün farklı bir erkekle yatardım :(

    0|2
    6|2
    • Kimseyle yatamıyor musun şimdi :(


      Not: Annem farklı olsaydı gene aynı olurdum. Her gün farklı biriyle yatıyor olmazdım. Aynı şimdiki gibi.

    • annem kıyameti koparır sevgilim bile yok flört etmemi bile yasakladı :(

    • Kaç yaşındasın ki? Küçüksen iyi yapıyor. Ben de üni.ye kadar hiç flört etmedim.

  • anneni geç önce kocana ne diyecksin ilerde onu düşün canm

    3|2
    3|3
    • ok kib by ''canım'' absuweıd aökpşd apşdiç.

    • Hepsini Göster
    • düzenli bir ilişki olursa olabilr ama hergn biryle olmk kaşarlıktn başka bişy değildr mesleği bile var fuhuş diyolr bilmem anlatabildm mi

    • her gün biriyle yatan kim? :D

      yürü git işine.

Yükleniyor...