Dini inancınız el verse her yakışıklıyla yatar mıydınız?

kızlar dini inancınız el verse ve kızlık zarı diye bişey olmasa her yakışıklıyla yatarmıydınız?yakışıklı olanlarla kastediyorum tabi

  • Yatardım
    39% (7)38% (3)38% (10)Oy Ver
  • Yatmazdım
    61% (11)62% (5)62% (16)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
10|2

En İyi Kız Görüşü

  • Dini inancım engellemiyor,inandığım dinde yasak değil.Bakire de değilim buna rağmen 1,5 yıldır kimseyle yatmadım.Demek ki her önüne gelen yakışıklıyla olmuyormuş,demek ki istemek,arzu etmek lazımmış.

    1|3
    0|0
    • hangi din bu?

    • Hepsini Göster
    • adım doğa la benim :D bana mı tapıyosun ahah raslantıya gel

    • yazmayı artık tamam mı soruna cevap verdik ya

Kızlar Ne Diyor 9

  • zaten dini inancim yok, ama yatmasim, ilk cinsel iliski yasayacagim insanin esim olmasini istiyorum.

    2|4
    0|0
    • ne kadar mantıksız bir düşünce eminim kocan sana madalya verir...

    • Hepsini Göster
    • evet. ama benim icin fark yok. evlenecegim insan dindar biri olsa da olur. en onemlisi adam gibi olsun,anlayisli olsun

    • Benim cok akrabam var bakude hatta kuzenim bakuden ewlendi

  • hic kimseyle yatmazdım büyük konuşmayım de

    1|0
    0|1
  • Yakışıklı olması yetmez arada elektrik de olması lazım ama yakışıklı buluyorsam zaten elektrik olur. Günah da olmasaydı cevabım B :)

    1|0
    0|1
  • canımın çektiğiyle yatıyorum zaten.

    0|1
    0|0
  • saçma. tabiki de hayır

    0|0
    0|0
  • Ya mide bu,sağlık var. Onune gelenle olur mu bu birlesme aklım almıyor yanı

    0|0
    0|1
  • Aşık olduğumla yatardım

    0|0
    0|0
  • Önüne gelenle yatılmaz, yoksa alınan zevkin bir anlamı olmaz.

    0|0
    0|0
  • her arzu ettiğimle yatardım olarak değiştiriyorum sorunun seklını;)

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • her güzelle yatamam sağlıkta önemli herkesle yatıp sağlığımdan olamam hacı

    aç parantez ( rusların çoğu) kapa parantez AİDS haberin olsun

    0|0
    0|0
  • din neden yasaklar zinayı araştır sebebi sağlığa çıkmasa kafana göre takıl

    0|1
    0|0
    • tek sebebi sağlık değil hem prezervatif diye bişey var

    • bilinçli kişilerde hastalığı kapan bir kadın isterse binlercesini maffeder o da çözüm olmaz

Yükleniyor...