Bakın bakem bir buraya

Canlar sorum kızlık zarı hakkında ben küçükken ergenliğe bile girmediğim dönemdeydi bu olay ... maalesef babamın izlediği p*rnoların zarırda bana oldu sürtünme yoluyla masb yapıyordum o anmı oldu yoksa daha sonramı hatırlamıyorum bende bir kan pıhtısı gördüm önceleri önemsemedim bilinçte yoktu kavrayamadım nedir ne değildir diye ama aradan zman geçip bende biliç oturunca kafamda ampüller yandı ve netten biraz araştırdım aynada kendi zarıma baktım netteki resimlerle karsılasıtrıdığımda benzerini görebiliyorum fakat orta delik kısmı daha büyük ve tampon falan girip gidiyor ama zar görünüyor ama ya yorumlayamıyorum ya da bakmasını bilmiyorum esnek olabilir mi tahrişmi olmuştur ? ? ? bu arada hiç cinsel ilişkim olmadı


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Öncelikle internettekilerle boşuna kıyaslama çünkü orada görebileceğin 1 veya 2 tane çeşit var ama gerçekte yani normal hayatta karşılaşılan kızlık zarları (hymen) 6 farklı şekilde görülüyor. Bunlar; yuvarlak delikli, çok sayıda, deliksiz, düzensiz delikli, ortası bölmeli ve büyük delikli kızlık zarları . ayrıca o yaşta yani ergenliğe girmeden önce kızlığının bozulması diye bir şey olamaz çünkü hymen ergenlik ten itibaren gelişmeye ve oluşmaya başlıyor.

    0|0
    0|0
    • ya cok takıntı yapmaya başladım hiç cinsel lişkim olmadı ama pamuk vs içine girip gidiyor ayada görebiliyorum ama dedim ya orta delik kısmı gördüklerimden daha büyük esnek gibi gelmeye başladı artık yorumlayamıyorum işin açıkcasıda korkuyorum maalesef bilinçsizce yaptığım bişeydi gerçekten çokta utanıyorum soruyuda oyüzden gizliden sordum

    • Sağlığınla ilgili bir durumda utanmana gerek yok öncelikle bunu bilmeni isterim ve buraya bilgisiz biri olarak yanıt vermedim bende sağlıkçıyım ve sana cevap vermeden önce kitaplara bakıp cevap yazdım. ayrıca kitaptaki resmi görsen emin ol hymen in bozulmadığını görebirsin çünkü neredeyse en son a kadar açık gibi görünüyor büyük delikli kızlık zarı. Ama yok ben inanamıyorum diyorsan hem de kesin emin olmak için bir jinekoloğa gitmende fayda var :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • çok esnek değilse tampon giremez.. zamanında dediğin gibi yanlıslıkla tahriş etmiş olabilirsin.. merak ettiğin ilerde kanama olurmu gibi bir düşünceyse de yüzde 90 kanar ilk ilişkinde.. penis öyle çok da küçük değil sonuçta...

    0|0
    0|0
  • PaAaAaATTT! diye bir ses cıkmamıssa sorun yok:)

    0|0
    0|0
    • hatırlamıyorum ki oanmı oldu daha sonramı oldu hiç bilyorum ince bir kan phtısıydı

    • Hepsini Göster
    • haklısın canım ben saka yaptım delıkanlı kızmısın:) delık hala varsa ortada boyutu onemlı degıl yanı bakıresın hadı yıne ıyısın zar yerınde

    • şimdi artık sadece klitorisinle oyna:) dıgerını bosver bıraz

  • Tahriş olmuşturmo yaşta kızlıgın bozulsada kan gelmez ufak tefek yara sornucunda olmuş olabılır ama bunu sen anlayamazsın bı doktora gıtmen daha yararlı

    0|0
    0|0
    • ya aslında gittim devlet hastanesine savcılık filan dedi o sıkıntılı okadar törene gerek görmedim özelde fiyatlar nerelerde olur ve her doktor bakarmı hiç bilmiyorum

    • Savcılık fılaansa boşkoy devletı özlden ucuk olabılır ama ne kadardır bılmem buyuk ıhtımalle su kadın hastalıkları uzmanımı ne jınekolog muydu hatırlamıyorum o veya kadın dogum uzmanı bakabılır dıye dusunuyorum

    • bakıyor tabi ama sacılıktan onaymı ne alçakmışım öyle dedi bakamam dedi cok rencide oldum

  • bir doktora görünmen en garantisi bence

    0|0
    0|0
    • ya aslında gittim devlet hastanesine savcılık filan dedi o sıkıntılı okadar törene gerek görmedim özelde fiyatlar nerelerde olur ve her doktor bakarmı hiç bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • Doktor seni yanlış anlamış

      Başka bir doktora git ve sadece "kızlık muayenesi istiyorum " de . Diğer hiçbirşey anlatma ,

    • bu konuda çok titiz davranıyo savcılık .kesinlikle savcı izni olmadan bakılmaz.mesela kıza zorla baktırılması isteniyodur kız gider baktırırdı.ama savcılık tan izin gerektiğinden bayanlar zor durumda kalmıyorlar.ayrıca ortada zar falan yok.vajinal kanal kanal etrafındaki doku kalıntısının ilişki sırasında tahrip olmasıyla kanama oluyo.kısaca muayenede katlantıya bakılır.zar diye bişey yok.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...