Hap ne zamandan sonra korumaya başlar?

Arkadaslar reglimin 2. Günü ilk günü doktorumun dediği sekilde doğum kontrol hapına başladım reglim bitince arkadasımla ilişkiye giricem içime boşalmasada korur mu? Hamilelik riskim olur mh? Hap. Ne zamandan sonra korumaya başlar?


0|0
4|13

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 12

  • İçine boşalma olmayacaksa çok da tedirgin olmana gerek yok...

    0|0
    0|0
    • Evet ama yinede soru işareti var aklımda

    • Aklında her ne varsa bu senin seksten zevk almana da engel olacaktır. Korkularını bir kenara bırak...

  • hap koruyor tabii ama yine de az da olsa riski mevcut. Onu göze alman lazım.

    0|0
    0|0
  • millet seni becerek diye bu kadar milleti ne topluyon buraya

    0|0
    0|0
    • Sanane ? Seni niye gerdi sana giren çıkan mı var ?

    • Hepsini Göster
    • renas63 ikinizden de haz etmedim ama yani madem bu tür kızları hor görüyorsun neden yatıyorsun onlarla?sadece merak benimkisi

    • ben hor görmüyorum sadece sorandan gıcık aldım ondan yazdım bunları ben bir cevap verdim o ağzını bozdu soru soruyorsan her türlü cevaba ve yoruma açık olacaksın ama bu soruyu soran asalak tek hücreli beyinden eksik akıldan yoksun insanadır tüm laflarım yoksa insanları hor görmek benim ne haddime kardeş

  • Arkdaşına kondom al, bin çeşit hastalık var.

    0|0
    0|0
  • Hiç bir korunma yöntemi %100 başarı sağlamaz bu yüzden riski olabildiğince azaltmaya çalış

    0|0
    0|0
  • dikkat et gerisini sal gitsin

    0|0
    0|0
  • Arkadasinla mi normal arkadaş mi sevgilin değil mi

    0|0
    0|1
  • azdın mı kız

    0|0
    1|1
  • arkadaş derken ...sevgilimi

    0|0
    0|0
  • içine boşalmazsa risk var ama %1 bile değildir. prezervatif kullanın en güvenlisi.

    0|0
    0|0
    • Olmaz hissetmen lazım. Hap hemen koruma sağlar mı? İçime boşalmayacak ama zevk suyundada sperm var

    • Hepsini Göster
    • Ben reglim biter bitmez yapıcam

    • o zaman risk yok sanırım.

  • ne olur ne olmaz göbeğine boşalsın derim

    0|0
    0|0
    • Zaten içime boşalmayacak ama hap korur mu yinede ?

    • Hepsini Göster
    • Evet

    • hakveriyorum sana ama daha güvenli olması için başka çare yok gibi

  • riskli bir durum regl dönemi ilişkiye girmek anal yap

    0|0
    0|0
    • Regli bitince giricem

    • farketmez yani sonuçta biter bitmez gireceksin. birkaç gün anal yap nevar yani aklında soru işareti olmaz en azından

Kızlar Ne Diyor 4

  • Başladın zaman koruyo

    0|0
    0|0
  • riske girme

    0|0
    0|0
  • 1 ay önceden başlanması gerekiyor koruması için

    0|0
    0|0
  • Bitincemi? O alindigi sürece korur tek yani 21 hap var o 21gun icerisinde olması gerek.

    0|0
    0|0
    • Suan reglimin 2. Günü. Dün kullandım reglim bitince ilişkiye giricem içime boşalmicak ama zevk suyundada sperm var. Hap hemen alınmaya başlayınca korur mu?

    • Yani tam etki gormek istiyorsan vücut bir ay boyunca hormonlari hapla birlikte duzenlesin sonra yapin garanti yani... haplar bitince bir hafta ara sonra tekrar b aslaman gerek ondan sonra yapin isterseniz tabi düzenli kullanman gerek.

Yükleniyor...