Gay erkekler çok iyisiniz yaaa

Gay erkekleri çok seviyorum hem anlayışlilar hemde cok iyi arkadaş oluyorlar :))) var mısitede gay birisiiii ?

Güncellemeler:
Ya bişe dicem gaylari hor gorenler lütfen yazmasın gerçekten allah onları öyle zor bir sınavdan geçiriyor bence iyi insanlar cok cana yakınlar :)

0|0
3|39

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet aslında bizlee daha iyiyiz ama millet bizi aralarında kabul etmiyorlar bunu söylüyorum ben gayolmaktan memnun değilim bende isterim kkızlara bakmak kız arkadaşım olsin ama olmiyo yaradan beni böyle yaratmak istemiş ben ona karşı çıkamam ama ben böyleyim diyerek biri ile ilişkiye girmem dua mı eder namazimi kilarim allaha elimi açarım başka çarem yok bizden korkmayın biz zarar vermeyiz bizide aranıza alın lütfen bizde insanız destek olun bize rica ediyorum :'(

    10|7
    0|1
    • Sen tatlı canını sıkma olurmu Kıyamam ben sana senin seçimin olmadığı bir konuda seni kimse yargilayamaz gül geç sen nirmallerden daha insancıl daha cana yakın en iyi dostsun :)

    • Kesinlikle bir tercih şansımız yok. Bu seçim değil ki değiştirelim... :) çok iyi birisin aylin akdağ :)

Erkekler Ne Diyor 38

  • Kim ne derse desin ben eşcinselim ve bundan da memnunun. Ne günah işlediğime ne sınavdan geçtiğime ne de lanetli vs. olduğuma inanmadım hiçbir zaman. Söz erkekliğe gelince mangalda kül bırakmayıp haftada bir travesti koynuna giren taşfırın bozmalarından değilim, neysem oyum. Kendimden utanmıyorum. külotlu çorap da giyiyorum dantelli iç çamaşırı da, kime ne bundan...

    3|2
    0|0
    • Helal işte bu ! Seviliyosun !

    • Teşekkürler şeker :)

    • :) helal olsun. benim yazmama gerek kalmamış, sen zaten döktürmüşsün. evet eşcinselliği kötüleyen, yanacaksınız diyen, islamdan bahseden, yok şu kavim yok oldu diyen arkadaşlarım oldu, dün ne yaptın dediğimde 30 tl ye travestiye gittim diyor. :) nedense onu erkek olarak görmüyorlar. Neysek oyuz... :) eşcinselim.

  • Yaradan senin gay olmanı istediği için yaratmamış Allah'a iftira atmayın erkek ve kadın dır cinsel ilişki ötesi haramdır sınırı aşmadır.. Eğer Allah seni öyle yapsaydı eğer kaderi allah yazsaydı insan iradesi ne oluyor? O halde kaderde ne varsa o olurdu ve cennet cehennem haksızlık olurdu kardeşlerim. Ya kendi isteğiyle gay olur veya dış etkenler yüzünden şimdiki ilaçlarla yemeklere katılan heryerde subliminal mesajlarla bilmem nelerle insanlar insanlara eşcinsel yapar.. Allah gay oldukları yani sırf zevkleri için erkek erkeğe cinsel ilişki yaşayanları lanetlemiş ama onlar zevkleri için öyle yaptılar dış etkenlerden değil.. Fakat durum böyleyken eğer gerçekten istemediğin takdirde böyleysen mağdursun ve KİMSENİN SENİ DIŞLAMASINA HAKKI YOK.. Ne bilelim belki yakında şimdiki din alimlerinden ve kendilerini müslüman sanan bir takım salaklardan daha yüksek bir merteben olur Allah katın... Birinin Gay olması onun insan olmaması anlamına gelmez.. İyi günler. Fikirlerimi az yazdım çok yazsam sığmaz özellikle dış etkenler dediğim çok derin mesele

    0|1
    0|0
  • Gay arkadaşlar adına teşekkür ederim. Ben gay im. :)

    1|1
    0|0
  • teşekkür ederim şekerim

    1|0
    0|0
  • yaw millet anında görüntü yapıyo işte böle kullanıcıları nerden bulacaklar gay desen gay oluyolar kızdesen kız erkekdesen erkek abi desen abi vel hasıl heryolllvar :)))))))))))))) bizde yeterkı iste

    aykız sen çok yaşa emı :))))))))))))))))))))))))))

    1|0
    1|0
  • dikkat ette gay taklidi yapıyor olmasın :D

    0|3
    0|0
  • çok iyi gey taklidi yaparım dikkat edin

    0|3
    0|0
  • haha cok komıksınız ya.gay ya da lez her zmn karsı cnslerıne cok ıyı dvranır neden mı cunku ztn karsı cnslerden hslanmıyorelar .d

    0|1
    0|0
  • Aylinciğim siteye girdin üye oldun hoşgeldin sefa getirdin de..

    Biz burada aylardır nöbet tutuyoruz m.k. abazalıktan masayı kemirdik.. yarısı yok masanın..

    Sen girdin ne soruyosun ya.. aip aipp... :))

    0|1
    0|0
  • ne var ayol :D:D:D

    3|0
    0|3
  • Benim 3 yillik kiz ardasim vardi yarn 468 gn olucak ayrlali onun yûzneden kizlara gvenim kalmadi sevgili olarak bnde gay im canim :(

    0|0
    0|0
  • Bu ulu orta herkesin söyleyebileceği bir yer değil bence isteyen ekleyip söyler o yüzden bence burda cevap bekleme :)

    0|0
    0|0
  • bizim iş yerinde var iyi çocuktur bir ara bana sulanıyodu ağzının ortasına yapıştırdım iki tane i*nenin daha yanaşmıyo o bakımdan ama severim kendisini :D

    0|1
    0|2
  • evet kızlarla çok iyi arkadaş oldukları kesin nasılsa bir zarar gelmez :)

    0|0
    0|0
  • eşcinselleri seviyorum bir çoğu gerçekten düzgün insan ve onlara karışmak kimsenin haddine değil

    1|1
    0|0
  • Onlar bizim.. Git burdan :A

    0|0
    0|0
  • sevmen güzel bir şey sevindim ama herkes aynı değil her eşcinsel anlayışlı iyi arkadaş olacak diye bir şey yok sonuçta

    0|0
    0|0
  • bence siz onlardan korkmuyorsunuz o yüzden seviyor olabilirsiniz e malum tıttırrrrt :D

    0|0
    0|0
  • Fis'e gel fis'e

    0|0
    0|0
  • Bencede gaylik daha zor bir şey bir erkegi arzuladıgımı düşünüyorumda.. Uuu allah kolaylık versin cidden..

    0|0
    1|0
    • Ayrıca bende çok anlayışlı iyi bir heteroyum canım çok yanlış düşünüyosun gaylar iyi heterolar kötü diyerek kültürel bir şey bu.. İzmirdeki çogu kişi böyledir zaten..

    • Ayrıca yapmasam uyuyamıycagım bir espiri var : Toplu gayıcaz..

  • sitede bu kadar abaza varken böyle bir başlık açmışsın :D

    0|0
    0|0
  • ay teşekkür ederim cınım

    1|0
    0|0
  • Ben dicemi dedim :)

    0|0
    0|0
  • burdayız aşkımmm:)

    0|0
    0|0
  • var sayılır.

    0|0
    0|0
  • Bu yazından sonra birazdan hepsi gay e dönüşecek ne yaptın sen :D (Gay değilim)

    0|1
    1|0
  • var tabiki :)

    0|0
    0|0
  • hepimiz gayız :))))))

    0|0
    0|2
  • senin uykun gelmiş güzelim hadi git yat :))

    0|0
    1|0
  • :S tuuuu u! :D

    0|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 3

  • "Allah onları öyle zor bir sınavdan geçiriyor bence" nedir pardon?

    Ben saygı duyarım keşke olsaydı benim de eşcinsel arkadaşım...

    0|0
    0|1
  • kesinlikle çok iyiler çok da iyi arkadaş oluyorlar bende çok seviyorum

    3|0
    0|1
  • Bence de daha anlayışlı ve daha bakımlılar ^^

    0|0
    0|0
Yükleniyor...