Sert seks seven erkekler ya da bayanlar

arkadaşlar sert seks seviyor sevgilim.ben bozuluyorum ama belli etmiyorum.duygudan uzak oluyor sanki o anlarda.benmi yanlış düşünüyorum bilmiyorum.siz ne düşünüyosunuz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Ben kadinimi duyguyla opup oksamiyorsam, onun kalbinden tum vucuduna hitap edecek eylemlerde bulunmuyorsam, onu onun istedigi sekilde mutlu etmiyorsam yatakta, daha ben niye onunla cinsel iliskiye girimki?

    • sertlik bencilliktir kendini bastırır hırsını alır siz sadece bi metasınız o anda..

    • Sagol

    • cok dogru solemıssın

    • Öncekileri Göster

Erkekler Ne Diyor 19

  • sert sex in acılımı ne

  • Birfazcık sert olacak tabii ama fazla abartmamak gerekir

  • ben duygusallıktan yumuşaklıktan yanayım

  • Sert iyidir, çok severim.

  • bu sexdeki sertlik oranı arz talep meselısıdır . Bu durumdan sen zevk almıyorsan bunu na hıssettırmelısın sonucda ıkınızde zevk almak cın sevısıyorsunuz degılmı? Senın bu surumdan sevk almadıgını gordugunde ıkı ıhtımal ve ya yapmakdan vazgececek yada senden ...

  • sertlik değişkendir ki kızlar narindir, kıza göre bir tokat sertlikken erkeğe göre değildir..zamanında yapmıştım bir kız arkadaşım vardı sex sırasında tokat atıyodu yüzüme seviyodu bunu ama onun dışında arada kalçalara tokat attığımız oluyo :)

  • sertlik de bir duygudur, haksızlık yapma... sadece yumusak duygular duygu degildir.

    • anlasabildigimize sevindim. yani ikisinin de yeri geldiginde guzel duygular oldugu konusunda. aşırılıkları bu kapsama almıyoruz elbette.

    • farkındayım ama aşırıydı

  • Hardcore acemilere göre değil.

    • canını acıtıyorsaa acemilik söz konusu olamaz

    • +1

  • Partnerimde ben de çok seviyoruz

  • Yo sen doğru düşünüyorsun, sadece o hayvansal duygularını ve/ veya egosunu bastırmak istiyordur...

    • Sen bilirsin, tercih meselesi, o arzu ve duygulara sahip kadın sayısı hiç de küçümsenecek kadar değil, her iki cins için durum söz konusu yani...

    • terkedicem yarınn

  • sex'in yumusagi olurmu sex dedigin hardcore olmalıdır.

    • o yuzden herkes dengini buluyor her konuda.

    • Bazi erkekler maalesef sadece kendini dusunur, kendi zevkini. Ben kadinim zevk almiyorsa bende almam.

  • Seks sırasındaki duygular yoğun yaşanıyorsa,doğal olarak seks sert olur

  • Ben sert seks hiç sevmem. Yazabileceğim bu kadar. Kişisel tercih bu.

  • duygudan uzak degılde guç gostergesıne donusmesıne bozulyrm

    • acıtır mı bılmem ama o kırbac bence ona koz olur.

    • yarın bir seks shopa gidip kırbaç alıp ona kimin patron olduğunu göstersemmi acaba töbe töbe:D

    • :)

    • Öncekileri Göster
  • Sana zarar verip canını acıtmıyorsa sorun yok..Eğer zarar veriyorsa dur demelisin..

  • istedğinde verme bak nasıl yumuşuo :D

    • :)))))))süpersin

  • yaa aslında erkek sex sırasında kadının zevkine göre hareket etmeli sex te konuşulmalı sert sevmiyosan yaptırma kendine söyle ona anlayışla karşılayacaktır seni

    • kadının tenine dokunuşlar nefes alıp verme hatta okşamalar çoğu zaman duygu yüklü olmalı çünkü buna bayılırlar

    • duygusallık önemli tabiki

    • duygu önemli benim için.ama o esnadaa başka bi yaratık oluyor

    • Öncekileri Göster
  • Sen diyorsan doğrudur gizli

  • ben daha cok yumuşak tadını alarak yapmayı seviyorum :D

Kızlar Ne Diyor 8

  • Herkesin tarzı başkadır.Sert seks duygusuzluk değil aksinedaha tutku ve istek içerir.Bir insanı çok arzulamak bunu ona iletirkengüçlü dokunmaktır.Senin tercihin bu yönde değilse uyar.

  • ben sertlik severim

  • ben sert severım ama ısın sonunda :) guzelbı sex yaparız benı oper oksar mutlu eder bende ona aynı sekılde yanı sakın ve mutlu bı sekılde ama artık sona yaklastıgımızda ondan bıraz sert olmasını ıstıyorm bu hosuma gıdıyor onunda hosuna gıdıyor ama sert dedımde cokta degıl normalın bıraz ustu :) ama dedıgım gıbı basta sakın olması sartıyla :)

  • Sert iyidir aslında. Ama sana saygı duymuyorsa başka.

  • seks dediğin sert olur duygusallığı film izlerken öpşürken sarılırken yaşayın

  • canını çok fazla yakmıyorsa sorun yok bence :) bazıları bundan hoşlanır şahsım adına bende bundan hoşlanıyorum ama tabiki direk sert başlamıyoruz önce güzel bir ön sevişme sonrasında biraz biraz sertlik sonra bitince yine pamuk gibi olur bence yazılanlara bakıp sevgilinden soğuma konuş deki ben biraz içinde duygu da istiyorum de ortasını bulun

  • Ben seviyorum acikcasi.

    • bence genelde bayanlar sevio. örneğin poposunun tokatlanması :) bayılıyolar

  • Seven var sevmeyen var.Ya sen uyum sağlarsın ya o.Bir yerde patlak verir nereye kadar bu şekilde devam edersin bence onu düşün.Bu değişmez.Herkes hoşlandığını yapmak ister.İki kişi aynı şeyden hoşlanırsa bi paylaşımdan bahsedebiliriz.

    • teşekkür ederim

Yükleniyor...