Sevgilimdaha önce ilişkiye girdiğimi düşünüyor ne yapacağım?

Merhaba ben 19 yaşındayım kız arkadaşımda 19 yaşında ikimizde bakireydik. Anal yoldan ilişkiye girdik öncesinde oralda oldu ve yaklaşık 10dk felan sürdü sonra onun isteği ile boşaldım ve şimdi bana sen bakire değilsin boşalma süreni kontrol edebiliyorsun bakire olsaydın hemen boşalırdın felan diyor ne dediysem inandıramadm nabıcam ben :S Bu arada gerçekten öyle istemsiz boşalma olmuyor istediğim zaman boşalıyorum ve ilişkinin uzun sürmesini istediğim içinde hemen boşalmamıştım :S


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • Kız arkadaşının demek istediği şu; ''bana dayanamayıp hemen boşalman gerekiyordu çünkü ben çok çekici biriyim. Ama sen hemen yapmayarak benim çok çekici vücuduma burun kıvırmış gibi oldun. Benim için deli olman lazımken olmadın. Bu yüzden trip atıcam bahane arıyorum.''

    0|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ne yapsan bos

    0|1
    0|1
  • ayyy kuzum bakiremiydin sen, yerler seni. bakire kızlar için, bakir erkekler için kullanılan kelimedir. ayrıca boşalmanı kontrol edebilmenin cinsel deneyimle pek alakası yoktur. 30-35 yaşındaki bir adam da pekala kontrol edemeyebilir. boşalcağın an başka bişey düşünüyosundur, duruyosundur vs hallediyosundur. bu şekilde anlatabilirsin kız arkadaşına

    0|0
    0|0
  • kız haklı..normalde 3 dk en fazla.

    0|1
    0|0
    • Standart ı 10dk civarıdır 3dk erken boşalma diye nitelendiriliyor.

    • düzenli cinsel ilişkisi olanlar için o..normalde herkesin bu süredir zamanla düzene girer 10-15 dkyı bulur.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Erken boşalmamanı anlarız da istediğin zaman boşalmak ne oluyor? Buton mu taktırdın?

    0|1
    0|0
    • Yaşta genç olduğu için kendini biraz sıksan boşalıyorsun zaten :d

    • Aslanım sen bırak yaşı falan öyle istediğin zaman boşalma olmaz. Bazı kalantor abiler seks sırasında başka bir şey düşünerek boşalma süresini uzatabildiklerini iddia eder. O da pek o kadar özenilecek bir şey değil. P*rno filmlerde dakikalarca git gel yaptığı halde boşalmayan adamlara özenme. Onlar çeşit çeşit ilaçlarla yapıyorlar o işi. Zaten yaptıkları seks sayılmaz.

  • zamanla düzelir herşey takma kafana o kadar.

    0|1
    0|0
  • belki boşalmamaya programlanmışsındır

    0|1
    0|0
    • Erken boşalma sorunum yok desem daha doğru olur sanırım boşalmayı kontrol edebiliyorum istersem 3dk istersem15

    • boşal olum sende kız ona dayanmamanı istiyor :D

    • Sanırım pentin'in yorumu doğru :d

Yükleniyor...