Türkiye'deki bekaret tabusunun yıkılma vakti gelmedi mi?

artık türkiye deyince bekaret tabusu aklımıza geliyor şahsen benimde ben almanyada yaşıyorum benim için sorun değil zaten de kardeşim türkiyede onun için çok üzülüyorum sizce bu tabu ne zaman yıkılıcak ülke olarak nasıl kurtulucaz. bence bütün kızlar toplu olarak bekaretlerini kaybetsin erkeklerde bakire olmayan biriyle evlenmek zorunda kalsın diyorum ne dersiniz :D :D :D

Güncellemeler:
bana salak diyorsunuz ama bir soru yazdım hepiniz onla uğraştınız 1 saatiniz boşa gitti ona yanın :D

0|0
1535

En İyi Erkek Görüşü

  • Esas olan şey Bekaret in kaybedilmesi ya kaybedilmemesi değil... Namus olgusudur. Ancak maalesef Namus olgusu bekaret ile ölçülmeye kalkışılıyor... Bunun aşılması lazım...

    Allah zina'ya yaklaşmayın diyor.. Bunu tartışamayız... Ancak bekaret kavramı çok daha farklı bir durum... Kan geldiydi gelmediydi gittiydi gitmediydi kaçtı kaçmadı gibi abartılar da biri bana iftira atar da açıklayamam korkusundan ileri geliyor... Bu da haram dinimizde... Yani hiç bir kadını gözünüzle görmeden zan altında bırakamazsınız...

    Bekaretini kaybetmiş olan bir kız bir hata yapmış da olabilir. Pişman olmuştur tövbe etmiştir... Bu kıza da **spu damgası vuramazsınız...

    İşte bu kadar hoşgörü sahibi olan dinimizin doğru anlaşılması gerektiğini düşünüyorum..

    Çünkü Namus olgusu din ile birlikte gelen bir şey...

    8|5
    0|2

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 34

  • Kızlarda o tabudan eser görmek azaldı ki :)))

    İsteyen istediğini ordan burdan yaparak zaten yaşıyor. Burası bakireyim anal yaptım, bakireyim sevgilim istiyor anal nasıl yapılır, Yaptım canım acıdı nasıl gecer gibi sorularla dolu :))

    Bence değişmesi gereken önüne gelen kızı becerip kızlığını bozup sonra evleneceği kızda bekaret arayan örümcek beyinliler.

    5|3
    0|2
    • bende o erkeklerin karşısına temiz çıkmaya çalışan kızların haline acıyorum

    • Hepsini Göster
    • hayır en saçması burda din dersi veren kızlarımızın sanal seks anal falan yapması çok şaşırtıcı

    • Klavye delikanlısı çok. Ben burada kapalı olduğu halde anal yapan biliyorum daha neyi konuşuyoruz ki. Bu demek değil kiş her kapalı aynıdır ya da her açık anal yapar ama olay ne sen demek istediğimi anlamışsındır. Kızlar öpüşmek sevişmek ya da bekaret bozmayı normal görüp bunu yapıyorlar ama anala gelince yaygarayı koparıyorlar. ya sizene günahı bana ona. Ben severim yaparım sen günah de yapma.

  • akp tekrar iktidar seçilirse sen ozaman gör. Açık gezene eziyet edilicek türban takmayan dövülücek bunları düşünmek çokta zor değil daha birkaç zaman önce tahranda oldu bunlar aynen bizim gibi bir ülke iken 3 yıldatüm kızlar kapandı açık giyene eziyet edildi.

    6|3
    1|4
    • Ayrıca bende üniden sonra Türkiye den ayrılmayı düşünüyorum bu muhafazakar baskı altında daha fazla yaşanmaz.

    • Hepsini Göster
    • herkes gerçek müslüman taabi :D hepsi ibadetlerini yerine tam tamına getiriyor tabi :D

    • Ayrıca müslümanlık hoşgörü ve saygı dinidir ama bunların hiçbirisinin başkalarının fikir, düşüncelerine, seçimlerine saygıları yok

  • Senin gibi kaşarlar rahat olsun diye böyle saçma sapan şeyler söyleyebiliyorsan sana ne gözüyle bakıyorlar acaba merak etme bu ülkede senin gibi kaşar olmayan namusuna şerefine el değdirmeyen haysiyetli kızlar da var ama sanma ki herkes senin gibi kaşar yavrum bu konular seni aşar.

    6|6
    4|4
    • kaşar dediğin kızı eve atmak için bin takla atıyon sonra sonuç bulamıyon dimi allahın salağı senii

  • Bu tabuyu yıkanlar var... Geniş diyorlar bize... İnsanı sevip onu olduğu gibi kabul etmek genişlikse, evet genişiz o zaman... Değer vermek, onu mutlu etmek genişlikse, evet genişiz... Yeter ki beyinler dar olmasın...

    6|2
    2|6
  • Hocam ilk okulda falan ödev yapmazdık sınıfta yapmayan arkadaş arardık kendimizi rahatlatmak için buda o misal gidip birilerine bozduruyorlar sonrada bekaret tabu toplu bozulsun falan filan sende olmayan baskasında olmasınmı istiyorsun yoksa eksikliğini görüp kendine ortakmı arıyorsun ?

    1|3
    2|1
  • aklına tüküreyim senin nasıl birdüzmantık bu ? Sende zar yok diyemi kıskandın diğer kızları :D

    1|5
    2|1
    • bende onu söyledim kötü oldum işte :D

    • bende söyledim işine gelmeyenler eksiledi :D ama umrumda değil -700 de versenizfikrim bu :D isteyen önem verir isteyen vermez

  • 100 kişinin altına yatıp 101. kişi ile evlenmekmi tabu oluyor alamancı

    3|3
    3|2
    • ben 100 kişiyle yatmadım mesela 1 kişiyle yattım

    • Hepsini Göster
    • işte aşın bunları seni ezen bir erkekle evlenme diyorum kızlara

    • insanlar evlendikten sonra eşini daha iyi tanıyor,çok iyi olup evlendikten sonra ezenlerde var

  • müslüman olan biri için namus herşeydir. sen namussuzsan yapacak birşey yok domuz eti yiye yiye domuzlaşmışsınız. sen zevkine oros**puluk yapıyorsun.

    1|4
    1|1
  • Görüşüne katılmıyorum. Kim nerede kiminle olmak istiyorsa ona göre yaşasın.

    0|1
    1|0
    • bu sorudan anladımki müslüman ayağına yatıp her bir boku yemiş kızlarımız çok rabbim yardım etsin onlara :D

  • Bu tabunun yıkılması malesef daha uzun bir süre devam edecek. Zihniyetlerde ki art niyet olgusu ve erkeklerin kendi geçmişlerine dönüp baktıklarında kendilerine güvenen ve sevenlerin bekaretlerini çalmaları da bunda önemli bir etken.

    1|1
    1|2
  • Tamam önce bacın işi bitirsin bizde onu pirimiz kabul eder peşinden geliriz

    2|0
    2|2
  • Tamam kardeşîn bekaretini bana versin o zaman

    2|2
    2|1
  • Senın bu dediğin olsa bile ? Çekirdekten yetişdirir ilk bekaretini ben bozarım :)

    2|2
    1|1
    • öyle yap gerçekten aşık olduğun kızı bul ama aşık olduğundan emin ol birlikte ol sonra evlen

    • Hepsini Göster
    • kuş beyinli olan sensin salak :D

    • Bana laf eden dinimden olsa :) sen git kumda oyna çaylak seni :)

  • Ben yıkalı 16 sene oluyor

    1|1
    1|3
  • Hadi lennn akıl fukarası sende :) senın gibi salağı değil 1saat ömrümüzü yesek senı adam edemeyiz :D

    0|3
    1|0
  • kardeşin nerde yıkayım ben onun tabusunu

    3|1
    2|3
  • sence bu tabu varda tabuyu takan var mı

    1|0
    0|0
    • valla varmış biz almanyada sesli gülüyoruz :)

  • sen rahatsızmısın alla allaa ya sen gavur meleketde yaşıyosun diye herkes gavurlaşmalımı yhaaa

    4|2
    2|1
  • Sen kendi bekaretini yık Türkiye'den sana ne

    3|2
    4|3
    • bende türküm :D ben yıktım zaten

    • Hepsini Göster
    • :D git oku yaz googleye

    • Okudum biliyorum zaten o yüzden konuştum senin gibi işkenbeden sallamadım

  • çok mantıklı.

    1|0
    0|3
    • beni destekleyen binlerce orosbu ruhlu kız var burda ama sırf müslüman görünmek için inanmadığı ibadetlerini yerine getirmediği din için insanlar ona laf söylemesin orosbu demesin diye susan kızlar var. 10 kişiyle ya da 1 kişiyle cinsellik bağlanmaktır seni orosbu yapmaz orosbu parayla yapan demektir.türkiye batıyor türkiye özelleşmenin dibine vurmuş şuan almanyadaki şirketlere bağlı yaşıyorsunuz biride benim çalıştığım şirket. siz hala bakire eş isteyin türk erkekleri.

    • sana laf söylemedim saygım sonsuz sana teşekkür ederim

  • Erkekler Devam
    14

Kızlar Ne Diyor 15

  • saçmalığın dibine vurmuşsn ! Snin için sorunsa kendin gibi biri çıkar elbet karşına.. Namus kavramı bu kadr basit olmamalı herkesi boşver sn kendinden sorumlusun başkası sni bu kadr çok ilgilendirmesn.. Bu tabuyu yıkmak sizin gibilere kalmadı ! Ne dengesizce kurulmuş bir soru ve mantık duzenegı !

    4|4
    2|2
    • benim gibi biri ne demek canısı :D

  • Türkiyede'de birçok insan bu tabuyu yıkmış durumda bakire olmayan o kadar çok kız varki. Başkaları adına konuşamam ama kendi adıma şunu söyleyebilirim. Ben ayıp diye ya da günah diye korumuyorum bekaretimi ben ilk evleneceğim adam bana dokunsun diye koruyorum. Zaten bakireyim diyen kızların büyük çoğunluğununda etmediği halt yok. Son bölümü okumamış farzediyorum.

    1|4
    3|2
    • neden kocana saklıyorsun kendini o yaptı ama bir sürü kızla beraber oldu versen alır sonra bırakır

    • Hepsini Göster
    • O benim türkçemden değil senin kapasitenden kaynaklanıyor canım benim.

    • kapasite falan o işlere girme öttürürüm seni :D

  • cevaplara bakmadım ama eminim ki bu sorudaki cevaplara bakarak bile bu tabunun kolay yıkılamayacağı kanısı oluşur.

    mesele bekaret değil. tüm kadınlar bekaretini kaybederek bu sorunu tabi ki aşamaz. herkesin kendince inançları yaşam biçimi var sonuçta. mesele insanların birbirlerinin hayatlarına saygı duyamaması. insanın bakire olup olmaması onun değerini etkilemez. değeri, insanlığıyla orantılıdır. ama biz bacak arasıyla oranlıyoruz. sorun da burada başlıyor işte.

    1|1
    1|0
  • o zaman ben kızları gaza getirip bekaretim gitti diye kandırırım sonra türkiye de tek bakire ben kalırım bütün erkekler benimle evlenmek icin sıraya girer.. ne plan yaptım amaa

    2|4
    3|0
  • Bunun tabuyla alakası yok ki. Olmasaydı da bu bir duruş, değerdir kişinin kendisine. Neden evlenmeden yaşansın ki kocamız değilse?

    2|3
    2|0
  • Şimdi bu tabuyu zarı felan bir kenara bırak bakalım. Herkes aynı değil duyguları düşünceleri. Kız kafasında bitirir o işi eğer gerçekten böyle düşünüyosan veya ben her erkekle yatarım kımene kardeşim diyosan sen zaten yatmıyosan bıle fızıksel olarak bakiresin. Ben gerçekten o heyecanı sevdiğim adamla yaşamak isterim. Bu benim değerim gibi bişey. Erkekler için farklı kızlar için farklı o heyecan aslında. Bunu anlamak gerekiyor.

    1|1
    0|0
    • ben aşık olduğum erkekle yaşadım ve 1 kişiyle yaşadım sadece

  • 1|2
    2|1
  • Valla burada o tabu yıkıldı zaten. Önden vermeyip hertürlü ilişki yaşayan ve ben bakireyim diyen bir grup bile mevcut. Erkeklerin zihnini değitiremezsin.

    2|4
    2|3
    • Erkekler ön kapı kapalıda arkadan zorlamı giriyorlar? saçmalama :)

    • Hepsini Göster
    • sen kendin seni destekleyene orspu dersen zaten daha bişey demeye gerek yok sana

    • beni destekleyen binlerce orosbu ruhlu kız var burda ama sırf müslüman görünmek için inanmadığı ibadetlerini yerine getirmediği din için insanlar ona laf söylemesin orosbu demesin diye susan kızlar var. 10 kişiyle ya da 1 kişiyle cinsellik bağlanmaktır seni orosbu yapmaz orosbu parayla yapan demektir.türkiye batıyor türkiye özelleşmenin dibine vurmuş şuan almanyadaki şirketlere bağlı yaşıyorsunuz biride benim çalıştığım şirket. siz hala bakire eş isteyin türk erkekleri.

  • sanki Almanyada yok

    ben Hollandadayim burda da var bakirelik filan

    0|0
    0|0
  • maksatta o zaten vakıt öldürmek senın gıbı gerı zekalılar olmasa ızım gıbı akıllılar nasıl eğlenıcek..küfür yemekten başka ne halta yararsınız siz

    2|1
    2|1
  • hemen başüstüne hemen veriyorum bekaretimi :D

    0|1
    1|0
  • azgın karıya bak ya , sen milletin altına yatıp kalk sonra ders ver he :))

    6|7
    2|2
    • 1 kişiyle yaptım ben :D

    • Hepsini Göster
    • :D ya bu hesap benim değil arkadaşımdan sordum cinsellik için puanım yoktu o yüzden çıkamam malesef

    • tamam

  • sen de erkek değilsen ben de kız değilim !

    2|2
    2|2
    • :D ben kızım canım nasıl kanıtlamamı istersin

    • Hepsini Göster
    • tamam çakma bacım fazla yırtma kendini :D

    • :) tamam

  • erkek kardeşinin önüne gelenle yatmış bir kızla evlenmesini istermisin canım

    3|3
    3|2
    • cinsellik bir ihtiyaçtır sende kadınsın ve vajinanın tek efendisi sensin kimse senin cinsel hayatına karışamaz

    • Hepsini Göster
    • ben karışmıyorum gitsin korusun o kaybeder :D cevap verdim erkek kardeşim 1000 erkekle yatmış kadınla evlensin ama onu kandırmış biriyle evlenmesin

    • cınsel hayata tabıkı kimse karışamaz ama türk toplumunun örf adetlerine böyle şeyler ters. ulu orta açık saçık herşey yaşanmaz Türkiyede. toplum senı dışlar. adın o*ya çıkar. bütün erkeklerin karısı olursun o zaman ;) hem sadece 1 erkeğe ait olmk varken niye benı haketmeyen insanlara bedenımı sunıyım ki? zaten gururu olan insan bir erkeğin tek gecelik ilişkisi olmaz. Burayı Almanyayla karıştırma.namus dıye bişey yok sızde. orda yaşaya yaşaya asimile olmuşsunuz.

  • cinsellik herkesle yaşanmıcak kadar özel bişey. Aslında yapmamamız gerekiyo çünkü dinimizde zina sayılıyo. ama malesef oluyo. şahsen bir kızım olsa onun her önüne gelenle yatıp kalkmasını ıstemem. iti puştu var. niye tertemiz bedenını onlar gibi itlere sunsun ki? olcaksada hakeden biriyle olmalı ve evlenmeli.

    5|4
    3|1
    • hakeden biriyle olsun ondan sonra evlensin

Yükleniyor...