Erkekler neden bakire ister?

Bakirelik neden böyle önemli görülüyor acaba Avrupa'da ya da dünyanın çeşitli yerlerinde böyle mi herkes bakire kız mı istiyor bence saçma sizce

Güncellemeler:
Yada bir kız diktirse ne anlayacaksınız

0|0
229

En İyi Erkek Görüşü

  • sadece arap ülkelerinde böyle. Bence de tamamen saçmalık. Bekaret konusu kaldırılsa, ülkenin refahı gelişimi ve toplumsal kötü olayları ortadan kalkar. Bir çok konuya çözüm gelmiş olur.

    4|0
    2|2
    • sadece arap ülkelerinde mi böyle? Bi araştırıp yazarsan daha iyi olur.

    • Hepsini Göster
    • Siz ikiniz bu kadar mı gerizekalısınız? Kimse gavat değil, fakat önceki ilişkisi kimseyi bağlamaz. Benle olana bakarım, siz bunu anlayamayacak kadar mal olabilirsiniz. O nedenle bu ülkede yobazlık hakim. Sizin gibi sığ beyinler malesef bu topraklardalar. İyi be 20 yaşında sevip güvenip kandırılmış bir kız intihar etsin değil mi? Sizin bacılarınızı da kandırıp patlatsınlar o zaman ben size bu yorumları göstereyim? siz de pzvnk oluyorsunuz bu durumda. HERŞEYDEN ÖNCE İNSAN diyorum.

    • Kişinin namusu karakterinde yatar. Bacak arasında değil. Sizin kafanız basmaz buna

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 28

  • Bakire değil namus bekler.. Ama neye dayanarak bekler bilinmez her gün bir kızla yatmak ister her geçene laf atar bunu böyle becerdim buna boyle çaktım diye böbürlenir. Sonra neymiş benim eşim namuslu olsun.. Yok yaa. Önce sen bir temiz olda sonra temiz iste.

    Kendimi bunların dışında bırakmıyorum zamanında bende yaptım bunları.

    7|0
    1|1
  • arkadaşa saçma geliyor ;) neyse.

    şöyle düşün sana gelen bir mektubu senden önce başka birisinin okumasını ister misin?

    3|5
    3|0
  • saçma olan bir şey yok. tüm dünya insanlığın var oluşundan bu yana bakireliği savunurken ve allah emrederken senin saçma demen en büyük saçmalık.

    herkesin paylaştığı bir kişi ile neden yaşam paylaşılsın. bunun neresinde saçmalık. sen kendini sex objesi olarak görüyor ve herkesin paylaşmasını istiyorsan o senin tercihin. sen bu düşüncede olup kendini ortaya atıyorsan temel doğrulara saçma dememelisin.

    diktirme meselesi ise aptallar bunu yutar. bilinçli kendini geliştirmiş araştırmacı kimliğe sahip bir erkek bu olayı yutmaz..

    0|0
    1|0
  • Avrupalılar veya doğu ülkeleri açıkçası beni çok ilgilendirmiyor.Biz Türk ırkından gelen Türk devletinde yaşıyoruz ve bu geleneğimiz taa Orta Asya'dan beri geliyor. Yani kızın kendini evleneceği erkeğe saklaması. Ben bu açıdan saçma değil önemli buluyorum.

    2|2
    3|0
  • Her çiçekten bal alıp, sonra "ben koklanmamış gül isterim" demek edebe aykırıdır, zira egoistliğin en dik alasıdır.

    4|0
    0|0
  • Ennn erkek olmadığına dair elinde kanıt bulunan bir kızı kim isterdi ki :) İşi bilmesin kral ben olayım kafasındadır bu arayışta olanlar ...

    Kızlar da zaten her zaman bakiredir ... Değil mi :)

    1|0
    0|0
  • Bacak arasından akacak iki damla kanı bekleyen örümcek kafalılardan değilim

    2|0
    0|0
  • git önüne gelene ver ozaman madem bekaret önemli değil sen git keyfine bak

    sen bakire isteyenlere anlam vermediğin gibi bakire isteyenlerde sana anlam veremez bakış açıları zıt

    0|0
    1|0
  • bakirelik daha çok müslüman ülkelerde geçerli gerek türk gerek müslüman erkeler evlenecekleri kadında bakirelik arar başkasıyle birlikte olmuş bir kızı kabulenmekte güçlük çeker sende bir türk erkegi olsaydın anlardın tabi bagzı şerefşiz erkeklere faişe bile çok bence öyle insanlara kız kadın yüzü göstermeyecen toplumun buruma gelmesinde o şerefsizlerin çok payı var..

    2|0
    0|0
  • bence saçma değil dinim öyle emrediyorsa öledir bakirsem bakire isterim

    okuyanla okumayan bir olur mu misali örnek

    bakir/bakire olan ile bakir/bakire olmayanla bir olmaz VESELAM...

    1|2
    3|0
  • ilk gecede o kan çıkmazsa; kan çıkar:))

    2|0
    3|0
    • Neden

    • çünkü masumluğun saflığın simgesidir, ben sana en özel şeyimi sakladım da geldim demektir;) öyle kadına canımı veririm:D

  • bakirelik müslümanlarda önemlidir. avrupa insanı bu bakireliğe pek önem vermez ama önem verenlerde vardır. aslında doğru bildiğimiz yanlıslardan bir tanesi, bakire olunca namuslu oluyor kavramı. aksine bu düşünce çok yanlıs. içinde ırıspılık yatıyorsa bakire olması ya da olmaması hiç önemli değil. ama bakire olunca en azından erkekle yatıp vajinal sex yapmadıgı izlenimi verir.

    1|0
    0|0
  • yok dünyada bairelik bu kadar aranan bir şey değil..

    sadece müslüman toplumlarda önem veriliyor..

    bence de saçma..

    yatağımıza alacağımız eşimizin müthiş yetenekli ve herşeyi bilen tecrübeli olmasını bekliyoruz ama onun da bakire olmasını arzu ediyoruz..

    tezat bu..

    birde şu şekilde düşünüyorum:

    bizim kendimize güvenimiz yok..aldığımız kadın başka erkeklerle birlikte olursa , başkalarını tanırsa bizi beğenmez diye düşünüyoruz..

    yada ilerde onu elimizde tutamayız diye korkuyoruz..

    1|0
    0|0
  • masum olduğu için

    1|0
    0|0
    • Belki barınak birleşme olmadan herşeyı yapıyor ozamanda mı masum

    • yoo değil onu da artık nerden bilicen ki ama bakire olmayanın masum olmadığı kesin

  • Bakire değil namuslu kız istiyoruz

    Bekaretini kaybetmiş birisi de bu tanıma uymuyor genellikle

    0|0
    3|0
  • çünkü cinsellikte benimle sevişirken içten içe ahmet mehmet ile kıyaslayacak o beni, ahmet şöyle yapardı mehmet şöyle iyiydi. Görüyoruz da burada zaten bunları.

    Cut.

    0|1
    3|0
  • bencede saçma panpa yardır gitsin..

    1|0
    3|0
  • oda kendi vicdanı sonuçta hadi o anda kandırdı kendini ve allahı nasıl kandıracak ve o anda eşiyle sevişirken aklına gelip kasmıyacakmı kendini diktirmek kolayda vicdani yönü nasıl diktirilecek :D

    1|1
    2|0
  • kısa ve net bakire değilsen eğer git bakireliğini verdiğinle evlen

    0|1
    2|0
  • Sacmaligin dik alasi. Dunyada bekaretin onemli oldugu yerler var evet.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 2

  • Dinden dolayı olsa gerek.

    1|0
    0|0
  • saçmaysa bekaretini ver gitsin sonrada ağla lütfen neden söylmediniz burasının Avrupa olmadığını diye

    3|5
    3|1
Yükleniyor...