Kızlık zarını tarıf edin

hep kızlık zarından bahsedetmektesınız.bu kızlık zarı nasıl bırsey bakınca anlarsınız dıyorsunuz da ben orda kucuk et parcası goruyorum bumudur yanı


0|0
14|21

En İyi Erkek Görüşü

  • link

    çeşitleri ile beraber, aslında buraya sorup gereksiz bilgi kalabalığı yapacağımıza bu kadar basit bir bilgiye farklı kanallardan ulaşabiliriz.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Midye dolmayı aç ters çevir

    2|0
    1|0
  • olurmu oyle sey cok onrmlidir dusunun evlenmeden once mesela ucgun once birisi ile ilskiye girdin ucgun sonra birisiile evlendin fakat ilk ilskiye girdigin insandan dollendin cocuk ilk iliskiye girdigin insanin asil evlendin gin insandan o cocuk dogmadan dollenemezsin peki bu cocuk kime baba diyecek ilk yattigin insanin cocugu evlendigin insana baba diyecek bu dogayada aykiridir insanligada sigmaz butun sorumlulukta seninin olur vicdanin olene kadar rahat olmaz asil izdirabin yaslandigin zaman derinlesir sakin unutma o bir et parcasi degildir bakin hayvanlar bile kendi haremine baska bir erkegi sokmaz boynuzunu vurur kovar elli disisi olsa bile dogack yavrularin kendisinden oldaugunun mucadelesini verir kavgada kaybederse derhal o suruyu terk eder biz insaniz degilmi dogan cocuk yalandan habersizmi yasasin sen nasil ANNESIN degilmi

    1|0
    0|0
  • küp bı seklı var ustunde 6 tane rakAM yazıyor :):):)

    3|1
    0|0
  • fazla uğraşma kazaya kurban gidecek şimdi zaten çok hassas :D

    o değil sonra bizi suçluyorlar dün öyle bir vaka vardı sitede :D

    linklerden midem bulandı lakin

    o olmadanda olmuyor :D

    0|0
    0|0
  • KadınsaL orga deLiğinden 1.5 veya 2 cm içeride oLan bir zardır . Hassastır . KızLarın yaptığı her hareketi bu zarı düşünerek yapması gerekir .

    0|0
    1|0
  • daha icerde genelde saydam olur o yuzden goremezsın beyazımsı gıbı google yaz bır suru resim gorebilirsin burdan nasıl bi tarif bekliyosun anlamadım...

    0|0
    0|0
  • o değildir büyük ihtimalle. ama periskopla baktım dersem olabilir.

    biyoloji kitaplarında hymen de derler,

    0|0
    0|0
  • vk/vy oranı=1 değil ise ve konsol çalışmalarda açıklık 180cmyi geçiyorsa işte buna kızlık zarı denir :))

    0|0
    0|0
  • jelibon poşeti.

    1|0
    0|0
  • O değil lan sen çin seferiyle karistiriyorsun ;-):-)

    0|0
    0|0
  • görmediğim birşey o yüzden tarif edemicem. anca resimlerde görüyorum

    0|0
    0|0
  • anlatılmaz yaşanır,

    yoksa olmadımı :)

    0|0
    0|0
  • Soğan zarının aynısı :)

    0|0
    0|0
  • Kizlar icin cok sorun olan birsey o var diye duygularini isteklerini bastiriyorlar cok kotu birsey

    0|0
    0|0
  • iğrenç bişey . patlatmaya gelmez . şiddetli patlar . acayip ses çıkarır :D

    0|0
    0|0
  • soğan zarı gibi bişey mikroskopla bakarsan böyle tuğladan örülmüş duvar gibi bişey çıkar karşına :D

    0|0
    0|0
  • 5 6 cm içerde neyini tarif ettiriyon bi jinekoloğa sor bence

    0|0
    0|0
  • kendi zarını bilmiyormusun :D

    0|0
    0|0
    • bahsettıgım et parcasımı zar

  • Sizde olan bişey biz nasıl bilelim

    0|0
    0|1
  • soğan zarına benziyo ben gördümdü

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • 0|0
    0|0
    • hanımefendi gayet güzel ve bilgi verici bir link vermiş bence artık bu linke baktıktan sonra üstüne bu konu hakkında soru sormak çok mantıksız...

  • link

    (dışarıdan bakmakla görünmez)

    0|1
    0|0
  • Sen göremezsin.Kaç tane gördün ki kızlık zarının o olduğuna karar verdin.

    Kızlık zarı girişte 1.5 cm içerde bulunmaktadır.Millet boşuna okumuyor.

    0|0
    0|0
  • Değildir.

    0|0
    0|0
  • Cücük gibi bisey

    0|1
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Kızlık zarı herkeste farklıdır. buyrunuz.

    link

    0|0
    0|0
  • görmedim duymadım bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • görüpte napıcaksın merak ettim

    0|0
    0|0
  • soğan zarı gibi bişey.

    0|0
    0|0
  • bi şeyi de bilmeyin beee.

    0|0
    0|0
  • 4 cm içerdedir görememen normal karıştırmada boşver

    0|0
    0|0
  • peki vajinaya girmeden kızlık zarı yırtılır mı sex yaparken ?

    0|0
    0|0
    • vajınaya girmeden nasıl yırtılacak ki vajınaın agız kısmında zaten,sürtmeyle mi yırtılacak

    • yırtılmaz mı öyle

  • hay kızlık zarınıza da size de. nefret geldi şu kızlık zarından

    3|2
    0|0
    • en iyi cevap..biz de bıktık şu muhabbetten

    • Hepsini Göster
    • valla ağzına sağlık... yeni cinsellikle tanışan hatunlar önce kızlık zarını öğrenmenin peşinde, erkeklerde penis boylarının :)

    • aynen ya...

Yükleniyor...