Eşimi Seks Karavanin 500m ilerisinde basinca :( ne yapsam bilmiyorum

Off kizlar biraz uzun olucak ama yardim edin :(

Esim bugün berbere gidiyorum diye evden cikti. Aradan biraz zaman gecti ben nerde olduguna bakmak icin iphonnun gps'sinden bakinca cok süpheciyim cünki böyle bakarim arada, birde ne göreyim bir yol üstündengeliyor sinyali sehire yakin yesillik yürüyüs parki gibi sakin bir yer hemen bulundugunun yakinindada orda sürekli duran bir seks karavani var.. İcime iyice bir kurt düstü bindim arabaya gittim oraya karavanin bir 500m ilerisinde bizim arabayi gördüm kan beynime sicradi resmen :( . Eşimi aradim nerdesin diye sacimi yikiyorum berberdeyim dedi eminmisin dedim evet ne oluyor felan dedi. Bende hemen karavanin yanina koştum bekledim icerdeyse cikinca suc üstu yaparim diye kapiya felan vurdum ama kimse acmadi bu arada esim beni telefonla arayip, arabanin yanindayim nerdesin gel anlaticam felan dedi. Gittim yanina boynunda bir havlu bende bu banyodaki havlu nerde diyordum elinde su siseleriyle sac boyasi var, diyor yukarda yol kenarinda sacimi boyuyordum berberin zamani yoktu gittigimde felan dedi burdan kimse gecmedigi icin bu arada buraya geldim sacimi tön vurmaya.. bende allah belani versin senin dedim yüzünü bile görmek istemiyorum. Oda bana inanmiuorsan gel yukari cikalim bak su siseleri ve boya orda duruyor dedi evde

sen bana kizarsin diye yapamadim bosuna parayla su alip sacini yikiyorsun diye kizarsin sandim dedi. Bende o kadinin yanindaydin dimi dedim oda sen ordan geliyorsun zaten ben hangi arada ordan cikipta buraya geliyimki dedi. İnanmiyorsan gel gidelim kadinin yanina sor felan dedi. Atistik baya bana inanmiyorsan al pilini pirtini git dedi yakinda baba olucam oruc ayinda bana bunu nasil yakistrirsin o kadar serefsizmiyim dedi hic aklima gelmedi orda o karavanin oldugu dedi haklisin cok tuhaf bir durum dedi neyse ben bindim arabaya bastim gittim... 10 dakka sonra tekrar arabayi park ettigi yere gidip baktim ormanjn icine hakkaten sampuan su siseleri felan ordaydi boya paketi.. Sonra karavanin yanina gidip kadina sordum bak ikimiz de kadiniz dedim resmi gosterdim geldimi bu adam buraya diye oda daha yeni basladigini henüz kimsenin gelmedigini söyledi. Eve geldim esyalarimi almaya oda konusalim otur dinle dedi oturdum anlatti iste yine ayni seyleri, boyle bir seyi nasil beklersin benden, o kadar düstümmkki dedi. Haklisin cok tuhaf tamamen unuttum k karavanin orda oldugunu oraya gitmek isteseydim neden arabayi yol kenarina cekeyimki dedi tanislar geciyor ordan hep. İstesem aksam giderim neden güpe gündüz gidiyim diyor. Neyse sonra sakinlestim karavanda duran kadinda zaten orda yasli bir tuhaf birseydi boyle bir seyi Zaten bekleniyorum ondan tamam p*rno izliyor ara ara cinsellik olmadigi icin hamilelikten dolayi ama bunu yaptigini hic sanmiyorum ama yinede icime sinmiyor :( bu arada almanyadayiz bazilari bilmiyor böylebir karavanin oldugunu


0|0
13|18

En İyi Erkek Görüşü

  • abla kusura bakma çok saçma bir ailesiniz ya..

    3|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • daha sakin olmalısın sanırım.

    0|0
    0|0
  • Gönüllü bir işsiz çıkıp şu hikayeyi koyup özetlesin bir zahmet .

    1|0
    0|0
  • zaten türkiye de öyle bir olay olamaz :D bize ters ama sizin oralarda nasıl bir düşünce tarzı var onu bilmediğim için aslında yargılaması sana düşer. aile değerlerine ters durumlar bunlar.

    0|0
    0|0
  • Boşa gitsin..

    0|0
    0|0
  • bu bir rüya mı?

    1|0
    0|0
  • sex karavanı diye girdim cok uzun okumadım. ama sex karavanı falan varsa sende seviş

    0|0
    0|0
  • Gerçekten trajikomik bir olay uzun diye okumak istemedim ilk başta ama iyiki okumuşum :) :(

    0|0
    0|0
  • ne güzel hikaye olmuş la bu

    0|0
    0|0
  • Özeti çıkarsa almayı planlıyorum

    1|0
    0|0
  • Abla o gps nasil oluya ya bir yaza bilirmisin tskr fazla güvenme o adama

    0|0
    0|0
    • İphonun kaybolunca bir özelligi var iste nerde oldugunh gösteriyor, bunhn icin o app i yüklemen lazim iphonu bul diye birsey. Kullanabilmen icinde karsindakinin yani aramak istedigin telefonun kayitli oldugu maili ve sifresini o appe yaziyorsun oda sana nerde oldugunu gosteriyor

  • Enişte doğru söylüyo :)

    0|0
    0|0
  • hayal gücüne hayran kaldım

    1|0
    0|1
  • yapmıştır belki seni yapmadına ikna etmeye çalışıyodur

    0|0
    0|0
  • Nasıl bir karavan buya , yol kemarında saç boyama, karavan , türkiye daha iyi be

    0|0
    0|0
  • cidden çok uzun tamamını okumadım mk.

    0|0
    0|0
  • siz şu navigasyonlarda seslendirme yapan kadın mısınız? anlatış tarzınız ve nişan hassasiyetiniz çok benziyor da.

    0|0
    0|0
  • iphone'un var, gps'in ne işe yaradığını biliyosun, ikinizin de arabası var ve en önemlisi seks karavanına çok yakın bir yerde oturuyosun... ya se daha allah'tan belanı mı istiyosun be kadın. yat uyu evinde.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • vallaha gayret ettim okuyamadım be ablacım da :S Sen her ihtimale karşı

    dalağını kes kedilere at yesinler :S

    1|0
    0|0
  • ufak birşey sorucam. kaç aylık hamilesin? hamileyken ilişki yasak değil ki, hatta anatomik olarak kadının organları yer değiştirir gebelik boyunca, bu da hayatın boyunca tadamayacağın kadar zevk verir.. eğer kanaman aşırı akıntın vs. riskli bir durum yoksa, heleki gebeliğinin ilerleyen zamanlarında kaçınmanıza hiçbir gerekçe yok

    1|0
    0|0
    • Son gunlerdeyin doktor yasakladi bir aydir

    • anladım :) hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah, allah analı babalı büyütsün

  • Yaa anladim yani durumu cozdum ama pardonda ormanda sac boyasida neymis lutfen anlat yardim etmek istiyorum

    0|0
    0|0
    • Valla arkadaslar banada saka gibi geliyor :( ilk defa boyamak istemis tv den asitli suyla yikayinca saclar daha iyi oluyor diye duymus. Buda berberden cikinca yol ustunde yikayip eve gelirim demis. Berberde zaman yok diyince buda ilk boyami yapip sonra berbere gidim demis. Bende ona takilirdim huzili para harcama felan diye oda beni kizar parayla su alip sacimi yikicam diye disarda yapma gereksimi duymus anlatmasina

    • Hepsini Göster
    • Dogumuma günler kaldi :( diyor ben delimiyim mutlulugumu tehlikeye atiyim baba oluyorum nasil beklersin boyle bir sey benden diyo emde bu ramazan ayinda o kadar düstümmkki diyor

    • Durumm pek karismia be guzelim Ama kocanin bir isler karistirdigini dusunuorum kiz sen niye imamin yanina gitmion valla iyi gelir belki:))))

  • Bence e$iniz dogru soyluyor ama anlamadigim niye kalkmis goturmus boya paketini, havluyu , sampuani taa derenin orda boyamis? Madem kuafor mesgulmus sana gelip sorsaydi, rica etseydi beraber yapardiniz..

    0|0
    0|0
    • Beni kizar diye , ara sira böyle luzumsuz seyler almak isterdi bende paran coksa biriktir diye kizardim oda yine kizarim parayla su alip basimi yikiyorum diye düsünmüs karsi cikarim diye eve gelmek istememis. O yüzden giderme. Havlu felan almiski disarda denemek icin güyya

    • Bilemiyorum, pek inandirici gelmedi ama genede siz E$inizi bizden iyi bilirsiniz.. Hayirlisi olsun.

  • tipik hamilelik kıskançlığı:) olur böyle durumlar hamilelikte

    0|0
    0|0
  • Tamam evlenmekten vazgeçtim, mutlu musun?

    2|0
    0|0
    • Mutluyum evlenipte ne basini yakican otur oturdugun yerde valla

  • benim anlamadığım abla adam evde saçını boyarsa diye kızmandan korkmuş çok mu korkutuyosun ne :D o değilde okurken yalan bunlar kesin dedim ama sen orda boya şişelerini gördm deyince doğru demekki dedm o kdr ince düşünck hali yokya canım :d

    0|0
    0|0
    • Ahh ahh bana gülüyorlar simdi bende zaten gülsemmi aglasammi bilemiyorum hakkaten cok tuhaf bir durum :( oda kabul ediyo yaptiginin sacma oldugunu laf yemek istememis benden biraz bidi bidi ediyorum tabi kadiniz sonucta :D ama yarin gidip bakicam o karavanin arka tarafindan ormandan öbür trafa gecis yoksa dogru söyluyor varsa bilemicem artik :( ama dedigin gibi takip edicegimin fatkinda değildi hic bole seyler yapmadim simdiye kadar o zaman neden boya felan gotursnki havlu si siseleri felan :(

    • Gunahını alıyosun gbiya bakalım :D yinede kontrol et için rahat etsin

  • Hepsini okuyamadım :S

    1|0
    0|0
  • bu adamn parasmı yokki kuaför yerine orda saç byuyo tekbşına nasıl boyamş saçlarnı o

    0|0
    0|0
  • valla bilemiyorum esini tanimadigim icin birsey diyemiycem hersey ona bagali ama erkekler seks yapmadan duramazlar bunu her kadin bilir zaten sen ipleri birakma , bukadarida tesaduf olabilir mi bilmem ,yalan soylemesi falan yolda sac mi boyanir , Ah bu Almanya nin or...pulari kac aile yiktilar..

    0|0
    0|0
  • ruya tabirlerine bak istersen hiç bir şey anlamadım acayip ütopik

    0|0
    0|0
  • Ben sana şunu diyimm eşin aldattı mı aldatmadı mı bilemem ama babam annemi defalarca alddatmasına rağmen ölmüş annesinin üzerine bile yemin etmiştii .Ne demk istediğimi anlamışsındır herhalde

    0|0
    0|0
  • özetliyorum beyler; adam berbere gidiyorum diye evden çıkmış karısıda iphone gps den aratmış nerede diye adamın arabası seks karavanın yakınlarınga görünüomuş kadında adamı basmaya gitmiş adam aramış bunu bekle geliyorum diye saçı maçı ıslakmış elinde boyalar falan varmış berberdeydm demiş vs bs

    0|0
    0|0
Yükleniyor...