Kondom içimde kaldı, ameliyatla alacaklar. Ne yapacağım?

tanımadığım biriylen kondomla ilişkiye girdik penisi çok terlemiş herhalde bir baktım kondom içimde kaldıı :(( amilyatla alcaklar çok korkuyorum napcamm ?


0|0
326

En İyi Kız Görüşü

  • nereye kaçmış kondom akciğerine mi? ameliyatla alacaklarmış töbe töbe

    3|11
    0|1
    • ahahahhahahahahahahaha :D:DDD:D:D

    • Hepsini Göster
    • şaka olan neresi tatlım akciğerine kaçtığını ben söyledim senin şakan nerde? yoksa şaka olan soru mu?

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • Kargaburun yeter .. Tabi adam condomu rahmine gömmediyse :)

    1|0
    0|0
  • soruyu okudumda aklıma http://www.youtube.com/watch?v=EBF5PQSMw_E bu şarkı geldi doğru söylemiş kadın içinde kalan kondomuda ilk defa duyuyorum kalsa bile parmaklarınla rahatça çıkartabilirsin bir dahaki sefere düşük numaralı kondomlar kullan içinde kalmasın kont-dom takmasını bilmiyorsan bu http://www.youtube.com/watch?v=dPECuqR7vag e bir göz at derim

    0|0
    0|0
  • Saçmalama yaaa.. farz et yuttuk .. töbe.. töbee

    1|1
    0|0
  • Rektumdan mideye kadar gitti sanırım sizin kondom :D

    Korkmayın, laparoskopiyle alırlar..

    0|0
    0|0
  • Condom, dünyaya? condom

    Herkese condom

    Eline, beline, cebine condom :D:D

    1|2
    0|0
  • Hayatında hiç kondom gördünmü acaba özel kayganlaştırıcılısı bile var yok yerleşmişde çıkmışda falan filan saçma bence

    1|0
    0|0
  • Fake detected balonlu ablalar bekleniyor :D

    0|1
    0|0
  • yalanını yiyim senin emi :) ameliyatla alacaklarmış

    0|1
    0|0
  • Çok komiksin

    0|0
    0|0
  • İlişkiye girdiğin kişi ilk defa yapıyo heralde Abanmış bildiğin

    Zorlarsa Öyle Olur tabi korkmaya gerek yok kondom içerde memnun heralde cıkmıyor

    0|0
    0|0
  • bu nasıl bir iş ya nasıl yaptı da ameliyatla alıyolarmış...

    0|0
    0|0
  • İyi işte dursun içinde bundan sonrasında hep kondomsuz girersiniz.

    1|0
    0|0
  • o ne ya vajinadan çıkmadımı geri,vajina yedimi lan yoksa kondomu

    1|0
    0|0
  • kondomun yerine beynini mi aldırdın ?

    0|0
    0|0
  • Şaka yaptığını sanıyorum ...

    0|0
    0|0
  • heralde penisi inceydi ben zor sokuyorum condoma onun için çıkması zor

    0|0
    1|0
  • Ya bi*git :)

    0|0
    0|0
  • Kondom nasıl kaçsın yav :P doğru söylüyosan geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun

    0|0
    0|0
  • elini daldır iyice alamıyor musun

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 2

  • oy oy oy literatüre de girmişş

    0|0
    0|0
  • Ameliyatla alacaklarına göre dibinde delik var demek ki. Kim bilir kondom nereye gitmiştir şimdi :( çok geçmiş olsun. Trilyonda bir ihtimal sana denk gelmiş. Kondomsuz sakın ilişkiye girme, sonra spermler de iç organlarına kaçar, çok seks yaparsan balon gibi şişersin.

    2|2
    1|0
Yükleniyor...