Beyler mastürbasyonda kendimi tutma egsersizleri uyguluyorum ama cinsel ilişkide ne olur sizce ?

Hiç cinsel ilişkiye girmedim mastürbasyonda gerekli alıştırmaları tutma egsersizleri uyguluyorum ve hakikatten uzun sürebiliyor fakat bir kadınla ilk cinsel ilişkimde ne olur sizce ? Sizce ilk ilişkide genel olarak oluyor mu erken boşalma ? Hani penis boyutumda baya bir iyi erken boşalmayı hiç istemem , kendime yakıştıramam açıkçası biraz sıkıntı oldu bende ... Bilgisi olan varsa sevinirim


0|0
0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • hocam o tamamen beyinde bitiyor, psikolojik bir şey, eğer öyle bir sorunun varsa psikiyatriste git, anlat durumu, sana gerekli yardımı yapar.

    Bu bir çok Türk erkeğinde olabilen bir durum, çünkü çok rahat bir ülkede yaşamadığımız için bir kız buldukmu heyecana kapılıyoruz. Ondan sonrada heyecandan dolayı aksilikler olabiliyor.

    İilişki sırasında rahat ol, kendine güven, eğer çok heyecanlıysan hap al

    "cialis " isminde bir hap var ,bütün dertlerini çözer, ama hapa bağımlı kalmadan yap tabi ki, ayrıca ilk kez olmayınca olmayacak diye bir şey yok, cinsel performans sürekli birlikte olduğun bir kadın olduğunda ortaya çıkar, zamanla kızla anlaştıkça iyiye gider, yani tek gecelik bir ilişkide başarılı olamazsan kafana takma, o anlık içki ya da heyecanın etkisindendir.

    0|1
    0|0
    • kulaktan dolma haplar bazılarına zarar verebilir usta dikkatli olmak lazım

    • Hepsini Göster
    • Tamam o zaman çok teşekkürler :)

    • Rica ederim, bir sorun olursa da, dert etme çünkü herkesin yaşadığı şeyler bunlar, sağlıklı olmana ramen bazen kafana taktığın bir şeyler oluyor falan, kısacası keyfine bak :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...