Yaw bu İbrahimovic harbiden gay mı yaw ???

şu stile giyime bir bakın yaw

link


0|0
7|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne alaka ya?

    1|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

Erkekler Ne Diyor 26

  • gay değil kadınlarla ilgileniyor

    biseksüelse o başka

    0|0
    0|0
  • Gay değil sporcular sürekli hareket halinde oldukları için genital bölgelerinin sıkı olması sağa sola sallanmaması gerekir, tıpkı jimnastikçiler gibi futbolcularda vücuduna yapışan badi tarzı iç çamaşırlar giymemeliler, o yüzden bu çok doğaldır. Ve ibrahimoviçte bunu yapıyor bunda bir sorun yok yani, biz türkler herşeyi heryere çekiyoruz... Bize kalsa BALE yapan erkeklerde GAY.

    0|0
    0|0
  • İnsanlar eşcinsel de olabilir biseksüel de olabilir. Ama bu durum karşısında ön yargıyla yaklaşan insanlar sözüm size! Bizim de öncelikle bir insan olabileceğimizi unutmayın!

    0|1
    0|0
  • Öyle bi' şey olsa herif sahada o tarz hareketler yapmaz, sanmıyorum..

    0|0
    0|0
  • seni bile züker.

    0|1
    0|0
  • sanmam

    0|0
    0|0
  • Gayse teklif mi edeceksin ?

    1|0
    0|0
  • Bizi İlgilendirmez ..

    0|0
    0|0
  • sakın bunu gidip ona sorma. muhabirin birine dediği gii kız kardeşini al gel gay mıyım gör der yoksa. bunu ona gaymısın diyen bir muhabire dedi çünkü

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Rıdvan Dilmen : Yapppmaaa ibraaaaaağğğğğmmmmmm!

    0|0
    0|0
  • Bu ne la :) gülmekten çatladım ya sütyen gibi birşey giymiş ahahaha :))))

    ama oyununa laf yok adam dünyanın en iyi başarılı futbolcularından birisi..

    0|0
    0|0
  • Bazen futbolcular ne giyeceklerini seçemiyorlar zorunlu olabilir bir ihtimal sponsor falan bu giyinişe gay diyorsan istanbulda quaresmayı görmen lazımdı.

    0|0
    0|0
  • link kırık.entegresini tayvana yollamamız lazım

    0|0
    0|0
  • sana giren çıkan ne ki neden merak ediyon

    0|1
    0|0
  • Bakmama gerek yok o adamın gay olmadığı her yönden anlaşılır.

    1|0
    0|0
  • adam şık olyum derken bok olmuş resmen

    0|0
    0|0
  • Ne alakası var ? Adamın sarışın karısı var.

    0|0
    1|0
  • yaw bizene milletin uçkurundan

    0|0
    0|0
  • Adamın iki tane çocuğu var.Biseksüelse bilmem ama gay değil :D

    0|0
    0|0
  • Gey misin sorusuna verdiği cevaba bakmanı şiddetle tavsiye ederim :)

    0|0
    0|0
    • sende bir bak bakalım pique ve milan antremanında sıkıştırdığı futbolcuya

    • Futbolcular her zaman öyle şeyler yapar doğalarında var askeriye gibi bişey :D

  • bir nevi korse tarzı birşey sanırım

    0|0
    0|0
  • ibra bana gay diyenler kiz kardeslerini bir gece bana versin diyor sen ne diyon.

    0|0
    0|1
  • ölüyü diriyi sktn gözü iboya mı diktin o_O

    0|2
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • futbol dahil çoğu spor dünyasından sporcu-antrenör biseksüel eğilimlere sahip zaten (kadın takımlarında da bir sürü lezbiyen var). ama üstündeki performansı ölçen yelekten galiba. yalnız şortu çıkarmış olması garip :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...