Bekaret ve yalanları.

Benim merak ettiğim şey şu arkadaşlar...

Tamam sevip inanıp zamanında ilişkiye girmiş olabilir bir kız, kimse yargılayamaz beden onun istediği gibi kullanır.

Fakat kullandıktan sonra, evvel zaman içinde ilişkiye giripte, sonrasında biriyle çıktığında neden hep bakiremisin sorusuna "ya ben tecavüze uğradım" yalanını dersiniz? Hayır inanmıyoruzda, inanmış gibi yapıyoruz. Neden hep bu yalan başka yalan mı kalmadı merak ediyorum. :D


0|0
145

En İyi Kız Görüşü

  • genelleme yapmadan konuşmak daha mantıklı olur bence. karşıdaki erkek anlayışlıysa kız da dürüst olur. ortada mevzu kalmaz

    0|0
    1|3

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 13

  • Genelleme yapmadan konusalim. Kadinlarin uzerinde kurdugunuz bekaret baskisi yuzunden olabilir mi ? Erkek yaptiginda dogal karsilanan sey kadin yaptiginda ``NAMUSSUZLUK `` olarak nitelendirildigi icin olabilirmi ? Elden gecirmediginiz kalmayip evlenmek istediginizde temiz aile kizi olsun gibi bir bencil dusunceye sahip oldugunuzdn olabilir mi ? Namusu zarda aradiginizdan olabilir mi ? Hayir tabki hic biri biz tecavuze ugradik , ustelik tahrik ettik acik giyindik ! Bizim sevisme hakkimiz yok cinsel icerikli konulari konusamayiz bile ,olduki sevistiysek istemedik demek zorundayiz cunku insanin dogasinda var olan kadinin uzerinde namus izlenimi birakiyor. Biz isteyemeyizde sevisemeyizde sevismeyi biliyorsak kasariz , bilmiyorsak zaten bastan kaybettik. Çünku biz Turkiye de Kadiniz.

    4|0
    0|1
    • Şu an yazdığın şeyin benim sorumla alakası yok. Ben neden hep bu yalan başka yalanmı kalmadı diyorum. Peki sen ne diyorsun? Alakasız :) Iyi okumasını bilmek lazım önce.

    • Hepsini Göster
    • Soran: Sen sorduğun sorunun farkında değilsin sanırım ya da sorunu başkasınamı sordurdun :D :D seni gidi küçük cahil hauahau

    • Haha seni gidi küçük cahil süpermiş :D Tamam başkan sakin ol :D

  • öncelikle seni bu sitede görmek beni şaşırttı Ariente :D soruya gelicek olursak çoğu türk kızı cinselliğin sadece sevdiğiyle yaşanabileceğine ve yinede onun iğrenç olduğuna inanır. Hepsi namusludur ve hiçbir erkeğe arzu duymaz. Erkeklerin mastürbasyonla türediğini de savunur bu tip insanlar :D evet herkes cinselliği bir şekilde yaşar ve karşısındaki gerikafalı değilse mutlaka kabul görücektir. O yalanı söylediklerinde kimse üstlerine gitmez çok kullanımının nedeni budur heralde ancak bu sebeple gerçek olsa bile artık insan inanamıyor. Yalnız dul olupta kocam bana ilk gece tecavüz etti hemen boşandık yalanını duyana kadar biraz daha bekle :D bu konunun nirvanası odur heralde

    0|0
    0|0
    • Haha beni tanıyanlardan biri :D Napiyim ya insanlara yardımcı olayım bilgimle :D

  • Bence böyle bir yalan çok gurur kırıcı birşey.Sana hak veriyorum.İnsanlar hata yapabilir.Ancak böyle acizce yalanların arkasına sığınmak hoş değil

    0|0
    0|0
  • Hic boylesiyle karsilasmadim .. Tuhafmis .. En dogrusu ben bir hata yaptim demek bence

    0|1
    1|0
    • hah buna da ben kılım, ne hatası? madem hataydı yapmayaydın, ona güvendim," özür dilerim bunu sana saklamalıydım" sözü bence çok daha saf ve yalansız.

    • Cunku bazi erkekler gercekten guven veriyor ve kullanip atiyor buda biz kizlar icin hata oluyor

  • İlk defa duydum.

    0|0
    0|0
  • Ben ne kötü bir şey yaptım ne de milete yalan söyledim. Yapan düşünsün.

    0|1
    0|0
  • Karşıdaki adamın bekaret konusundaki fikrinden korkup doğruyu söylemiyo olabilirler empati yaptım :D

    0|0
    0|0
  • çoğu tecavüze ugruyo çünkü bunu yargılayana kadar kızı anlamaya calıs

    0|0
    0|0
    • Alakası yok tecavüze uğrayan insanlar cinsel ilişkiye girerken tecavüze uğradım gibi konuşmalar yapamazlar tecavüze uğramış biri uzun seneler cinsel ilişkiye girmez.

    • Hepsini Göster
    • Şahsıma hakaret ettiğinin farkındasın heralde sen şu an? Neyse şikayet edelim seni bir.

    • kızın biri üvey babam dedi bakkal cemin yeğeni samir çıktı*hakkını verdim kul hakkıdır.d

  • yalana meyilli biriyle beraber olma o zaman

    0|0
    0|0
    • Ben böylelerine aşık oluyorum demedim kendim bizzat yaşıyorumda demedim, etrafta gözlemlediğim birşey bu. Banada bir kere denk geldi.

    • dikkat et kız belli eder zaten kendini ne ayak olduğunu.

  • yook artıık!

    0|0
    0|0
  • Senin gibi erkekler o kızlara denk geldikçe bu yalanı soyleyeceklerdir .

    0|0
    0|0
  • Inanmayacaginizi dusundukleri icin. Sizi salak saniyorlar herhalde.yaptiklari seyin arkasinda duramiyorlar. Sen boyle bir durumla mi karsilastin?

    0|0
    0|0
    • Bir kere bizzat deneyimlemiş oldum, ama etrafımda ki çoğu insanın bu yalanı kullandığını biliyorum.

    • Rezalet

  • Allah korusun öyle insanlardan

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • E çünkü toplum bun mesle ediyor, hala bu tabuyu yıkamadı... "Ulan altı üstü bir deri parçası amk!" diyemedi toplum...

    E hal böyle olunca, kadınları da yalana sıkıştırdı toplum...

    2|1
    0|0
  • birader sen bu kafayla gidersen zor işin bu kadar geniş düşünmemek lazım derim sonra elbette yalan dolan duyarsın :D

    0|0
    0|0
  • Yalan atma gereksinimi duyduklarını sanmıyorum artık. Çünkü evlenmeden ilişkiler normal karşılandığı gibi bazı erkeklerin de tecrübeli kadın aradıklarını bile okudum burada.

    0|1
    0|0
  • Gercekleri söyleseler terkedeceksiniz napsinlar :)

    1|0
    0|0
  • o tür kızlar gençliğin verdiği çılgınlıkla yatıyorlar 23 24 yasına gelince evleniyorlar şanslarını deniyorlar 1 hafta sonrada boşanıyorlar çok gördüm.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...