Bakire kız mı daha çekici gelir, bakire olmayan mı?

bakire kızmı daha çekici olmayanmı ? :D:D hadi cevaplayın


0|0
231

En İyi Erkek Görüşü

  • kaşar olmayan daha çok ilgimi çeker

    3|1
    0|1

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • bakirelik kıza çekicilik vermiyor lütfen saçmalamayın ya bakirelil ne sen biliyormusun ? sağlık acsından bakarsan organın Sağlığı İçin Din Açısından Bakarsan namus Anlamı veriyor Çekicikle alaka kuramadım yani sorunu

    3|0
    0|0
  • aslında bunu şöyle tanımlamam gerek

    Elbette ilk başta bilemem bakire mi değil mi bakire demene bakarak şu yorumu yapıyorum:ısve cilve oranına göre değişir.

    Cut.

    1|0
    0|0
  • Çekicilikle bakireliğin alakası yok bakire olanda olmayanda çekici olabilir.Hangisini tercih ediyorsunuz dersen bakire kızı tercih ederim.Netice de patlayacaksa bende patlasın yani :)

    1|0
    0|0
  • Bakire olmayan daha çekicidir kim uğraşcak ötekinin kaprisleriyle :D

    1|1
    1|1
  • tabiki bakire olan

    0|0
    0|0
  • Bakire olması daha hoş oluyor .Ama bu halinden kurtulmaya gönüllü olacak tabii ki. Hem bakire hem de böyle kalmaya niyetli ise tecrübeli tercih etmek daha çekici geliyor.:)

    1|0
    1|0
    • evlenince iki tarafında aynı heyecanı ilk defa yaşaması daha çekici bence

    • haklısın ama artık günümüzde pek kalmadı be güzelim. Hele bir de iki tarafı diyorsun.Hadi kızı bakire buldun bir de bakir erkek arıyon..Geçmiş olsun..:)

  • bana aşık olsun , ten uyuyumumuz iyi olsun.Fark etmez bekaret.

    3|0
    0|1
  • kız kafede oturuyo karşıdan bakıyorum nerden anlıcamki aa bak bu kız cok cekici kesin bakiremi ya da bakire değilmi dicem :D :D

    1|0
    0|1
    • o da ayrı bir konu tabi :D

    • Hepsini Göster
    • hayırlısı olsun ya.. bence yapma yani :) yinede sen bilirsin

    • ya şimdilik idare ediyorum böyle sanal sohbetlerle falan isimi görüyo zaten biyerden sonra artık sex değil insanın canı bişeyler paylaşmak istiyo garip yani şimdilik sanalıyla idare ediyorum :)

  • fark etmez. bakire değilse hiç kızlığın bozmadanda zevk almasını bilirim

    2|0
    0|1
  • amaca bağlı olarak değişir. cinsel açlığımı giderme derdindeysem bakire olmayan tabiki. ama duygusal veya nasıl diyeyim geleceğe dönük birşeyse bakire daha çekicidir.

    1|0
    1|0
  • bakire

    0|0
    0|0
  • çekilikse konu tabikide güzellik vucud ha iş sevgi aşk girdi mi bunlarda fedakarlık yapılıyor...

    0|0
    0|0
  • İkincisi her yerde aranır, sevilir, tercih edilir. Evlenirken birinci olanı baş tacı..

    0|0
    1|0
  • normal kızlar vermiyor bakire olan hiç vermez

    0|0
    0|0
  • folloş olan daha çekici :)

    1|2
    2|2
  • fiziksel olarak değil düşünce olarak bakire olsun

    1|0
    0|0
  • bahsettiğin nokta finaldedir. öncesinde çekici olup olmaması kendi hüneri.

    0|0
    0|0
  • bakire olmayan tabide senin niyetin farklı :D :D

    0|0
    0|0
    • niyetim farklı değil bakireyim valla beni seven böyle sevsin :)

  • biçok kişi için bakire olmayan halk tabiriyle açık kapı durumu benim içinse bakirelik

    0|0
    0|0
  • kararsızım...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sorunun sacmaligina bak yaaaa

    0|0
    0|0
  • bakire iyidir :D

    0|1
    0|0
Yükleniyor...