Sürtünerek ilişkide kondom takmak gerekir mi?

Merhaba iyi günler. Sey sorcaktim.nisanlimla sürtünerek birseyeyler yasamak istiyoruz hani aceba.kondom takmasi daha önlemili mi olur tsk :)

Güncellemeler:
Benim ic camasriim olcak onun ustunde hicbbisey hani hafifi basini girdirip gezdirse?

0|0
2|14

En İyi Erkek Görüşü

  • çok sürtünmeyin ama kıvılcım çıkabilir

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • bu kız utangaç... :D

    1|0
    0|0
  • :) başı girrse gerisi de gelir..başını falan gezdirmesin giriverir allah muhafaza ..dayanamz bak haberin olsun ..iç çamaşırın olsa da onu da çıkar diyecek ..ve sen de dayanamayabilisin..condom mondom işe yaramaz..

    0|0
    0|0
    • Bidaha yorum yapmaya gerek yok bende arkadaşa katılıyorum.Sizim azla yetindiğimizi nerde gördünüz sakın ha birine bakıp çıkcam derse içeri sokturma.kondom takarsa komple girer zaten nede olsa korunuyor der..

  • yani bence o halde hafif gezdirmez sende dayanamazsın oda ve orada o işi bitirirsiniz o yüzden korunun :D

    0|0
    0|0
  • erken baoşalıyorsa nereye boşalcağını kontrol edemiyorsa iki gün sonra sürtündük hamile kalırmıyım diye sormamak için baştan takın...gerçi takıntı heryerde takıntı bu seferde prezervatif yırtıldımı bilmiyorum diye sorarsın...en iyisi yapmayın boşver

    0|0
    0|0
  • hee o kondom taksın sende celik tava koy önüne

    0|0
    0|0
  • Hiç yapmasanız evlenmeden yapmayın bence madem o kadar yapmadınız az daha sabredin zina olmasın.

    0|0
    0|0
  • kondom taktır tabi ama hissetmekte önemlidir...

    0|0
    0|0
  • taksın hamile kalmaman için iyi olur

    0|0
    0|0
    • vagina hiç girmese iyi olur ama bence hiç sevişme evlendikten sonra yap ki anlamı olsun

  • bişey anlamaz ki saten içeri girmio :D

    0|0
    0|0
  • hiç riske girme. bacaklarını birleştir ve çıkarıp araya sokup çıkarsın. o da delik gibi olacağı için sürtünmeden daha büyük zevk verecektir ve korunmadan hiçbir risk taşımadan tatmin edeceksin nişanlını.

    1|0
    0|0
  • güncelleme yapmak yerine cevap altına yazsan arkadaşım :s

    0|0
    0|0
  • çıplak olacaksanız taksın yanlışla kaçar felan araya :D

    0|0
    0|0
  • nerde yaşamayı düşünüyorsunuz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • başı girecek üstünde iç çamaşırı olacak he. O külot şu malum bölgesi delik fantezi külotlardan mı? öyle ise condom kullansın. bekaret sorunun varsa başı falan girmesin ne olur ne olmaz. jinekoloğa baktırdın mı kızlık zarın ne kadar derinde. başı giriyor derken heyecanla 1 az kayıverir ondan sonra buraya başka soru sormaya gelirsin. bekaret sorunun yoksa önemli değilse senin için güzelcene döşesin.

    Bekaret sorunum var diyorsan da tek yol anal oral takılmak sizin için. başı kıçı derken iş çıkartırsın sonra.

    1|0
    0|0
  • sroun olmaz canım o kadar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...