Kapat

Beyler bayanlar acil yardımmmmmmm

sevgilim bana sevişmek istediğini söyledi.ben bunun mümkün olmayacağını çünkü beni bırakmayacağının garantisi olmadığını söyledim.1 yıllık ilişkimiz var. ona güvenim sonsuz fakat ben böyle birşey yapamam. henüz daha hiç sevişmedim. kızlık zarına zarar vermeyeceğini söyledi o kadar zorlamayacakmış. ne yapmalıyım ?


0|0
1|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Kabul etme, bu kadar dolaylı kıvırma yapması çok samimi gelmiyor, zaten akışına bıraksa herşey kendiliğinden gelişir bence... Zaten şu aşama itibariyle isteklede yapmazsın zaten kurallanmış gibi olur, bence ne olursa olsun kabul etme... Ve haklısın yarınımızın garantisi yok .)

    cut.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 10

  • Akıllı ol, siz kendinizi tutamazsınız gibime geldi. Ama bişiler de plmalı işte, yoksa anlamsız oluyor.

    0|0
    0|0
  • hem mümkün değil diyosun sonrada ne yapmalıyım diyosun. diyelimki herkes sevişme dese burda (sen zaten sevişceksinde) sevişmicenmi? gönül isterki sevişme ki ellenmemiş kız sayısı azalmasın ama napalım amk buda bizim kaderimiz... şanslı bebe bulmuş ellenmemiş kızı ister tabiki...

    0|0
    0|0
  • Bak sana şu kadar söyleyim erkeğin zevki gelip geçicidir kullanıp kullanıp fırlatır seni sen sen ol sakın evlenmeden hiç bir işe kalkışma eğer yapıcaksanda kendi kararın saygı duyarım fakat sonra gelip o kadar ilişkiye girdikten sonra beni bıraktı dersin söylemesi :)

    0|0
    0|0
  • dıtttt yanlış cevap cbence güvenme neymiş bu yaa o kadar zorlamıyacakmışmış ateşle barut yanyana durmaz valla o saatten sonra zar filan kalmaz haberin olsun... haydar amcama sorsaydın bu soruyu kalmışın dini imanı olmaz kızım derdi

    0|0
    0|0
  • Bırakmayacagının garantısı hıc bı zaman yokkı evlendıkten sonra da bırakabılır, ne diyelim ver ya da verme mı dıcez :)

    0|0
    0|0
  • verde oda kurtulsun sende kurtul

    0|0
    0|0
  • sen kendinle çelişiyorsun. önce bunu bir aşmaya çalış bence.

    0|0
    0|0
    • nasıl yani ?

    • ona güvenim sonsuz vs. beni bırakmayacağının garantisi yok.

      ha sevişme böyle istek şeklinde olmaz genelde spontan gelişir o yüzden çok samimi bulamıyorum ama haklısın tabi her insan bir değil.

  • kendini ezdirme istemediğin bişeyse bunu yapma..

    0|0
    0|0
  • sakın kabul etme kullanılıp bir kenara atılacaksın

    0|0
    0|0
  • oooo kızlık zarına kadar girdiyse o cocuktan fayda gelmez tatlımm benden uyarması

    0|0
    0|0
    • ama o konuyu ben açtım

    • konuyu sen açtın ama cocuğun konusması baya serserice geldi bana zorlamamam filan gerci ergen herhlade bu kızlık zarı zorlamayla yırtılacak bieşy değilki içine girmeden bişey olmaz yani bunu bilmesi lazımda cözemedim ama uzak dur derim her erkek bişey yapmıcam der ama yapar

Kızlar Ne Diyor 1

  • O ne öyle sen cinsel bir obje misin ki seninle sevişmek için gün ayarlıyor bir de nasıl sevişecegini bile planlamış... Sana değer vermiyor o, bence ayrıl ondan.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...