Erkekler için bir kızın bakire olması neden bu kadaar önemli?

Erkekler için eşinin bakire olması neden bu kadaar önemli hele ki kendisi başka kızlarla ilişkiye girip karısının bakire olmasını isteyenler yok mu deli ederler insanı.

Güncellemeler:
Bir kadında sevdiği erkeğin başka kadınla beraber olmasını istemez, hiç adil değil bu

0|0
1|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Şahsen benim için önemli değil. Önemli olan yürekli olup bunu evlenmeden önce söylemesi. Ben temizsem yapmamışsam onunda öyle olmasını isterim ha bu demek değildir ki illa öyle olacak. Ama yapmış adamında bakire kız beklemesi çok saçma ve adil değil.

    1|0
    0|3

Erkekler Ne Diyor 14

  • kadın ilk birlikte olduğu insanı unutamaz. Hep aklı onda kalır. Evlendiğinde de mutlu olamaz genelde ayrılıkla sonuçlanır. Birde erkek evlendiği kadının bakire çıkmasında kolay kolay ayrılık olmaz. evliliği öyle veya böyle götürür. Yapmayın kızlar ilk ilişkinizi eşinizle yaşayın. Hiçbir şekilde bir erkekle cinsel temas kurmayın. sonra çok pişman olursunuz. Etrafımdaki boşanmış tüm bayan arkadaşlarım evlilik öncesi başkalarıyla cinselliği yaşamış kişiler.

    1|1
    0|0
  • Her gün 10'larca konu açılıyor bakirelik ile ilgili , önemli değilse bile artık önemli olabilir .

    1|1
    0|0
  • öyle diyorsun ama bakire kızın tek bir kişiyle yaptıgını nerden bilicek veya parmakla yanlışlıkla bozdugunu karşı taraf nasıl sindircek bunu hiç düşündün mü

    0|1
    0|0
  • her erkek ilişkiye girmemiş kızla evlenmek ister.

    1|0
    0|0
  • Ulan sizi leylekler mi getiriyor yoksa Mars'tan koloniden falan dünyaya paketle mi bırakılıyorsunuz ben anlamadım. Ne demek bekaret neden önemli? Bu ülkenin insanlarının gelenekleriyle alakalı birşey. Ha kişisel olarak önem verirsin vermezsin ama yani bu soruyu sorabilmek için yukarıda saydığım şekilde dünyaya gelmiş olman lazım.

    0|0
    0|0
  • gerdek gecesi bakir çıkmazsa ondan o an ayrılacak kadar önemli bence

    1|2
    0|0
    • peki ya kız esnekse napacan gerdek gecesi hastaneye mı goturucen

    • Lucky. Ben onu evlenecekler ıcın ddm. Ben dulum oyle bı sorunum yok eger esnek cıkarsa oda onun sorunu?

  • sıfırı dururken 2.el pazarından almaya gerek yok

    0|1
    1|0
  • Benim için değil. Hatta gençken de değildi. Hiç bir zaman namusun bacak arasında olduğuna inanmadım. Hala da inanmıyorum. Ama daha dini bütün çevreler daha kapalı kesimler bunu hala bir tabu olarak koruyorlar. Benim umrumda bile değil.

    0|0
    0|2
  • Bakir erkek için çok önemli.

    1|0
    0|0
  • eski sorulara verilen cevapları oku en çok bu soruyu okuyorum

    0|0
    0|0
  • sevdikten sonra bakirelik hikaye bana göre.namus bacak arasında degil.iki kaşın ortasındadr

    1|0
    0|1
  • yok öyle şey...

    bence mahalle baskısı olmasa çok kişi umursamayacaktır...

    0|0
    0|0
  • Namus bacak arasında değildir. namusun kadını erkeği yoktur. hakiki manada tövbe etmeyen şahıslar bir an önce etmeliler, çok günahh arkadaşlar fazla bi bilgim yok ama ben bunları bilir bunları söylerim :)

    0|0
    0|0
    • namus bacak arasında değilse bakire olmayan biriyle evlen

    • gerçe manada Allaha tövbe ettiyse neden evlenmeyeyim

  • 2. el bana göre değil sıfırını alırım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...