Kapat

Sizce doğru mu söylüyor?

Sevgilimle ilk başlarda ilişkiye giremiyorduk , korktuğundan kendini çok kasıyordu girmiyordu , bu nedense sürtünme yoluyla ilişki yaşıyorduk , tabi bu zamanda zorlama oldu , yine bu yolla ilişki yaşadık ve yatıyorduk çıplak bir şekilde. Duş almaya giderken baktık ki yatakta kahverengi ama ben hiç kana benzetemediğim bir leke. Görünce şaşırdı falan , ve 15 dakika kadar süre sonra birden kalktı tuvalete gitti koşa koşa , ve peçetede hatırladığım kadarıyla parlak kırmızı bir miktar kan vardı , patladım dedi. Hiç ilişkiye girmediğini söyledi ona güveniyorum ama kızların son zamanlarda ki durumlarını görünce bu durumdan şüphelendim. Kızlar sizden yardım bekliyorum bu durum da kızlık zarı bozulurmu ? Deniyorduk çok , girmiyordu ama tabi çok zorluyorduk. Ve o kan geldikten sonra çok rahat ilişkiye girebiliyoruz , ondan sonra canı hiç acımadı nerdeyse , yardımlarınızı bekliyorum


0|0
8|2

En İyi Kız Görüşü

  • belliki gercekten kizlik zari gitmis cok zorladik diyorsun ve zorladiysaniz gitmeside normaldir illaki iceri giricek diye birsey yok

    kahverengi leke görmussun yatakta kirmizi olmamasi gayet normal kan ve akintisinin karismasindan dolayi kahverengi olabilir

    0|1
    0|0
    • Zaten bu olay olalı 4 ayı geçti , o günden sonra çok rahat ilişkiye girebiliyoruz bir problem olmadı. Ben yanlış anlattım galiba , yani kısacası zorlanmayla olabilirmiydi , cevabın için teşekkür ediyorum istediğimi aldım =)

    • Hepsini Göster
    • Güveniyorum zaten sonuna kadar , ama yanlış anlatmışım işte biraz. Teşekkür ediyorum (=

    • rica bende tesekkur ederim :)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 7

  • Çok zorluyorduk demişsin, tam olmasa da girmiş olabilirsin. Uzun süre zorladıydanız farkında olmadan girmişsindir. O şekilde sürtünmede kolayca olabilir. Şüphelenmen anlamsız artık.

    0|0
    0|0
  • abi nasıl kıza güvenmiyosun anlamadım. bozulmuş olabilir ama sürtünme yoluyla bozulmaz naptınız bilmiyorum da, evlen kurtul

    0|1
    0|0
    • Ya güvensizlik değil de nasıl oluyor pek anlamadım. Normal denedik bildiğin sadece girmedi kendini kastığından , ama çok zorlandı , sonra sürtünme yoluyla yaşadık. Ondan 15 dakika sonra kadar kan geldi. Bu şekilde olabilirmi yani

    • pek sanmıyorum sürtünmede gelmez. ama muayane olsun derim ben

    • Tek sürtünme değil dostum , çok denedik zorlandı yani baya denedik. Olay olalı çok oldu zaten artık bir problem yok ben cevabımı aldım (:

  • nişanlanacak kadar sevdiğini evleneceğini söylüyorsun . sorgulamayı bırak bence aklında bu sorular oldukça hayatınızın her aşamasında seni rahatsız edecektir. güvenmiyorsan da bu kadar cinselliği yaşayacak kadar yaklaşmasaydın .

    0|1
    0|0
    • Güvensizlik yazarak yanlış yapmışım , daha çok bu şekilde olurmu yani aklıma takılan buydu yanlış anlattım sadece. Güvenim tam zaten 5 aya kadar karım olacak , yaklaşmak konusun da bir sorun söz konusu değil hanımefendi. (:

    • her bayanın kızlık zarı farklılıklar gösterebilir belkide kız arkadasınınki çok geride değildi belkide o zorlamalarda yırtıldı. bunlar olasılık . kanamadan sonra kzılığı gittikten sonra artık kendini kasmayı o konuda korkmayı bırakmış olduğu için de yani piskolojik olarak da rahatladığı için artık rahat rahat ilişki yaşamaya başlamışsınız diye düşünüyorum .

  • kız demiş işte sana patladım diye

    0|1
    0|0
    • Evet ama sorum , girmeden patlarmı ? Girmedi ama çok denedik zorlandı yani

    • gitmiş kızlık zarı kesin. daha rahat yaptık diyorsun sonra.

  • zorladıysanız o zaman bozulmus olabilir sonuçta , küçük oyuncak parçası değil yaa ;)

    0|1
    0|0
  • evlenin gitsin

    0|2
    0|0
  • Hem kızın günahına gir..hem de güvenemiyorum de..terbiyesiz.

    4|2
    0|0
    • Terbiyesiz mi ? Bu güvenim sadece bu kızlar soruyor da ki , kızların patladım ama diktiricem gibi laflarından kaynaklanıyor , benim şuan nişanlım ve kısa zaman da evleniyoruz Allah'ım nasip ederse. Bilip bilmeden konuşmak saygısızlıktır nokta.

    • Helalin olmayanla birlikte olmak mı saygılılık ;)

    • 5 6 ay kadar helalim olacağından onun namusu hala bende sıkıntı yok bayan çok bilmiş (=

Erkekler Ne Diyor 2

  • geçmiş olsun istediğiniz olmuş devam acısız birleşmelere.

    0|0
    0|0
  • Hamile kalma ihtimali yok mu bu şekilde?

    1|0
    0|0
    • Yok hayır , bu olay olalı zaten biraz uzun zaman oldu , şimdi aklıma takıldığı için sordum sadece. O günden sonra da bir problem olmadı hamilelik gibi bir durum da yok ama dikkat ediyoruz tabiki

    • Hepsini Göster
    • Evet zevk suyun da dahi olabiliyor , ama her yerden araştırdığım kadarıyla da , bir kızın hamile kalacağı gün milyonda 1 denk gelen birşey. Kendimi kontrol edebiliyorum geri çekme yöntemini uyguluyorum , ilişkiden sonra iyice temizleniyoruz falan , biraz da şans. :) Yaptığımız çok bir şey yok zaten bizim için sorun değil yakın süre sonra evleniyoruz

    • hımm teşekkürler

Yükleniyor...