Hamile kalmış olabilir miyim yoksa psikolojik mi?

Merhaba, erkek arkadaşım ile Haziran'ın 18 inde adet günümde cinsel ilişkiye girdik. İlişki srasında kondom yırtılmış. Sonuç olarak Norvelo adında ertesi gün hapı kullandım. korktuğum için 2. gün bir kutu daha kullandım. fakat bugün sırtımda tek taraflı ağrı, kusma gibi etkiler gördüm. idrarım sıklaştı. acaba hamile mi kaldım yoksa psikolojiki mi ? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Güncellemeler:
okumayan arkadaşlar için söylüyorum. ilişkiye 25 gün önce girdik. bu belirtiler şimdi geldi ilacın bu güne kadar belirti göstermedi. sanırım ilaç ile alakası yok

0|0
8|21

En İyi Erkek Görüşü

  • 25 gündür ne eziyet ne sıkıntı çektiğini düşünmek bile istemiyorum. Kötü olmuştur çok senin için. Psikolojik belirtiler bunlar..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • iyi pok yemişsin. iki kutu alınır mı manyakmısın kızım. ayda bir kutu kullanılabilir. arka arkaya iki kutu içersen olacağı bu. bir pokun yok hamile değilsin. bir kutu dahaa içsen de hastanelik olsaydın. jinekologa git iki kutu içtiğini söyle. kalbini zorluyorsun şu an.

    1|0
    0|1
    • ayda 1 kullanılmasıda zararlıdır arkadaşım yılda en fazla 3 kere bu korunma sekli kullanılabılır.. doğum kontrol hapıyla ertesı gun hapı aynı sey degıldır..

  • Öncelikle hamile değilsin bunu söyliyim.Norlevoyuda bir daha iki kez üst üste kullanma adet dengeni bozarsın iyice.

    0|0
    0|0
  • Benim de daha önce başıma geldiği için araştırmıştım bir hayli. Şöyle açıkliyim; adet gününde ilişkiye girdiysen hamile kalma olasılığın çok çok küçüktür, yoktur bile diyebiliriz. Kadınların yumurtlama dönemleri vardır (araştır!).

    Kondom yırtıldı diyorsun buna bravo diyorum. Zoru başarmışsınız.

    Yırtılmış ama herhangi bir boşalma da olmamış sanırım. Öyleyse hamile kalma riskin daha da azalmış olur.

    2. gün hemen belirtilerini yaşamaya başlamazsın, sendeki belirtiler tamamen psikolojik. İçini gayet rahat tut. Böyle korkular kötüdür tabiki, ama benim şuan eskiye bakıp tebessüm etmeme neden oluyor. Yeteri kadar bilgi sahibi olmaya bak. Bu tarz yerlerde halka açık, tartışma platformlarında paylaşırsan. Her kafadan çıkan düşünceler beynini daha da karıştırmaktan öteye gitmez. Ansiklopedik bilgiler edinebileceğin yerleri kurcala. Soru soran değil araştıran kişi ol. Daha sonra üzünülecekse buraya yaz hep beraber üzülelim.

    0|0
    0|1
  • kardeşim vallahi hamile gibi görünüyorsun ama anladığım kadarıyla evli değilsinyani hamileyse işler çok karışacak bence işler daha da büyümeden önüne geçmelisin! karnın şişmeye başladığı an sen bittin bunu sende farkındasın! hemen bir doktora git ve yapılacak ilk şeyi yap bence!

    0|0
    0|0
  • Üşütmüşsün sanırım ama ilişkiye girdikten sonra hamile misin değil misin 10-15 gün içinde kan testinde çıkar. Tedbiri elden bırakma olacakları düşün.

    0|0
    0|0
  • eger ilişkidn birgun sonra hapı kullandıysan kalmazsın...ama gec kaldıysan olma ihtimalin var..

    birde soyle bakarsak adet doneminde işilkiye girdiniz arkadasın içine boşaldı ama senden adet kanı geliyor..bu donemde hamile kalınma riski azdır..cunki rahim surekli kendini temizleme ugrası ıcındedir..sevgilerimle...için rahat olsun ama yinede bir jinekologa gitmeni tavsiye ederim...

    0|0
    0|0
  • Mucize olmazsa adet gunu hamile kalinmaz. Yatarken ustun acik kaldigindan agriyor olabilir sag tarafın. Diger tahminimde böbreklerinde ufak bir sorun olabilir.

    0|0
    0|0
  • Ne gerek vardı.. Evlenmeden niye böyle işlere kalkışırsınız.. Ki adet halinde nasıl ilişkiye girilir.

    0|0
    0|1
  • Psikolojik olabilir, o ilaçtan sonra ihtimal baya ufak. Bir test uygula ya da doktora görün, kesin cevabı edin.

    0|0
    0|0
  • 2. Gün ilac kullanmışsin. Norlevo, ilk 72 saatte etkili.

    Anne olmak icin tekrar calışma yapmanız gerekecek gibi gözüküyor.

    0|0
    0|0
  • kalmışsındır:D

    0|0
    0|0
  • Buyuk Ihtimal ..

    0|0
    0|0
  • Biraz psikolojik birazda ilacın etkisi o, korkma birşey olmaz. Hamileliğin ilk belirtileri daha başkadır.

    0|0
    1|1
  • nerlova hormon dengelerinizi alt üst eder ikinci kutu tamammen fuzulı birr kullanım bir anlamdada intihar hamilee olmaa ihtimalinizz azda olsa var ama cok az tahlil sonucu bellii olur

    0|0
    0|0
  • Bence psikolojik hamile kalma riskiniz yok denecek kadar az. Tabi ki regl döngünüz düzenli ise

    0|0
    0|0
  • hapı attığına göre hamile değilsindir ya takma kafana psikolojik olmalı

    0|0
    0|0
  • www.hamilelersoruyor.com buraya bir bakabilirsin...

    0|0
    0|0
  • üşütmüş olabilirsinde fakat bir test yaptır

    0|0
    0|0
  • çocuğunuz olduğunda erkekse adını ümit, kız olursa betül koyun, büyük geçmiş olsun :))

    0|0
    0|0
  • bence bunu burda soracağına git bir doktora görün yarın da aklında soru işaretleri kalmasın.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Fazla ilaç almışsın :( adet düzenini bozmuş olabilir. Hamile kalmış olamazsın. Bu ilaçları adet görürken aldığında yan etkisi daha da artabilir. Emin olmak için test yapmak istersen de şimdi yapma. Testler de adet sırasında yanlış sonuç verir. Bu hesaba göre 1 hafta sonra test yap. Sıkıntıların artarsa da doktora git lütfen. Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
  • ilac dozajını fazla almışın.. buda sağlığını bozmuş olabılır ama asıl sorunun cevabını ise test yapman veya yaptırmanla ogrenebılırsın bunu burda kımse bılemez hamıle degilsen bıle normal check-up mutlaka yaptır yanlış ılac kullanımı yüzünden ınsanların ne gıbı hastalıklara yakalandığını tahmın edemezsın..

    1|0
    0|0
    • bahsettıgım sey ılacın yan etkisi değil kullanman gereken ılacın 2 katı dozunu almışın ilaçlar kimyasaldır kımyasallarda tehlıkelıdır ! basıt bır bılgı bu.. ama sebep oldukları sonuçlar basıt degıldır..

    • eczacı ve doktorlar ayda 1 kezden fazlası sağlığı tehdit ettiğini söyledikleri için 1 ay dedim. aslında hiç alınmamalı. kadının tüm sistemini alt üst eden bir ilaç. ama bu kalkmış iki kutu hem de arka arkaya iki gün içinde içmiş. sırtımda ağrı var diyor muhtemelen kalp sıkıştırıyor. kalp sırttan ağrır çünkü

    • ewet aslında hıc alınmamalı bana yapılan açıklamada yıl içerinde ay aşırı 2 maksımum 3 kutunun asılmaması ve dogum kontrol hapları gıbı algılanmaması gerektıgı soylendı sağlık acısından.. arkadasın hatasında senınle hemfıkırım belkıde bobrek ve bobrek uste bezlerlerı ıflas etmek üzeredir karacıgeri yada.. yinede teshıs koymadan uyarmak lazım biran once doktora gorunmelı..

  • icindeki kagidi yer kaplasin diye koymuyorlar. bir ayda iki kutu alinmaz. bu belirtiler ilactan kaynakli degildir bence. gene de bir doktora gitmende fayda var.

    0|0
    0|0
  • Bana pek hamile olma ihtimalin var gibi gelmedi. Eczaneden aldığın testlere güvenmemeni öneririm, bir kan veya idrar testi yaptırman sağlıklı olur. Bir bebeğin sonuçları uzun vadede oluyor çünkü.

    0|0
    0|0
  • ilaclar yan etki yapmis, cok sacma, hic mi ögretmediler kardesim ya, bir kadin adet gununde nasil hamile kalabilir ?!

    0|0
    0|0
  • Git test yap hemen böyle kurgular ile olmaz

    1|0
    0|1
  • Doktora git burdan bir hödük çıkar saçma şeyler söyler sende inanırsın olmaz böyle.

    0|0
    0|0
  • norlevo alman yeterli bişi olmaz almışsın zaten korkma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...