Lezbiyen p*rnosu hoşuma gitmesi normal mi?

kızlara pek ilgi duymam ama lezbiyenler bana çok çekici geliyor.

Güncellemeler:
eklemeye unutmuşum, lezbiyen gibi gaylerde hoşuma gidiyor...

0|0
8|23

En İyi Erkek Görüşü

  • bi dene bakalım belki hoşuna gidecek

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • Gaysin galiba :D

    0|0
    1|0
  • Öyle şeylere ilgi duyanlar varki seninkisi çok masumane ve normal...

    Bu seni lezbiyen yapar mı? Hayır

    1|0
    0|0
  • normal bır sey.. kadın vucudu erkek vucudundan daha guzel gelebılır... bır cok kadın aynı dusunceyle escınsel olup olmadıgını dusunmustur zaten =)

    1|0
    0|0
  • Lezbiyenlik bize de çekici geliyor..

    0|0
    0|0
  • benım hoşuma gıdenın senın hosuna gıtmemesı lazım

    0|0
    0|0
  • Bir erkeğin gay prnosu izlemesi sana ne ifade ediyor izleyen için?

    0|0
    0|0
    • biseks olduğunu düşünürüm

    • Hepsini Göster
    • nasıl

    • Biseks dedin ya, yani her iki cinse de ilgi duyan diye. Erkek kadın fark etmez, biseks olan kimi buldu cinsel ilişkiye girer demek istiyorum.

  • yani ben kızlara ilgi duyuyorum ama benim de çok hoşuma gidiyor, bir problem yok heralde:Pp

    0|0
    0|0
    • gay p*rnosu izlemiyorum güncellemeden sonra yanlış anlaşılma olmasın:P

  • Nesin kızım sen ben bile çözemedim... :S :D

    0|0
    1|0
  • bende bayılıyorum lez lere gayet normal

    0|1
    0|0
  • normal..ben sorun görmedim..

    0|0
    0|0
  • Yakında kızlara da ilgi duyarsın merak etme.

    0|0
    0|0
  • :D Lezbiyenler Bnmde Hoşuma Gidio :D

    0|0
    0|0
  • Eşitlik olduğuna inanıyorsundur (:

    0|0
    0|0
  • normal tabı napcan erkeklerı zaten artık kızlar kızlarla erkekler erkeklerle yapsın mk

    0|0
    0|0
  • tabikii bu son derece normal. rahat ol. ben de lez ve gay videoları severim.

    0|0
    0|0
  • Bende severim :)

    0|0
    0|0
  • Benim bedenim mi onların bedenimi ? :(

    0|0
    2|2
  • dişilik candır, zaten yakında erkeksiz üremeyide bulursunuz kafanız rahat olur, biz napcaz taşla la mı ezelim ufaklığı...

    1|1
    0|0
  • lezbiyenlerin benim olmasını istiyorum

    0|0
    0|0
  • normal çünkü çok romantik oluyorlar

    1|0
    0|0
  • Lezbiyenler bana bile çekici geliyor

    0|0
    0|0
  • yinemi sen ya

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • normal bende severim

    1|4
    1|3
  • oral seksi çok seviyorsan ondandır kesin

    1|4
    0|0
  • Ne anormal ne normal kim biliyor ki.

    2|3
    0|0
  • bana göre normal ben de severim.

    0|3
    0|0
  • bende lez de çok tahrik oluyorum

    2|1
    0|0
  • ne ayaksiniz siz yaa :,?/$

    0|2
    0|1
  • ne desem bilemedim şimdi

    0|1
    0|0
  • Lezbiyen olma yolundasın sen

    0|0
    0|0
Yükleniyor...