Hala bakireyim bakir biriyle evlenmek istiyorum

Bugüne kadar yapmadığım şey kalmadı oral yaptırana kadar kimlerle öpüştüğümün sayısını bile bilmiyorum bir tame sevgilime striptiz yaptım bir tane sevgilimin tüm vücudunu yaladım ama hala bakireyimmm zar sağlam dürüyor sonuçta ruhun bakire değil falan ayaklarını geçin siz de mevzu zar değil mi duruyo işte şimdi bende erkeklerin bakire kız istemesi gibi bakir erkek istiyorum bulabilir mitim bu devirde?


0|0
7|35

En İyi Kız Görüşü

  • mevzuyu çözmüşsün. evet mesele zarın var olması, hiç boşuna ayak yapmaya ya da felsefeye oturtmaya çalışmasınlar, bekaret bekaret diye yırtınan erkeklerin hepsinin olayı zar parçası. 1 kişiyle yapmış ve zarı olmayan bir kızdansa 10-15 kişiyle sevişmiş ama zarı duran kızı tercih ederler. istedikleri kadar aksini iddia etsinler.

    bulursun, bulursun da... bakir erkeği napıcaksın? deliği bulamayan, içe girer girmez boşalan erkek gibi fantezilerin mi var :D ben eğitirim diceksin ama ben olsam soğurum kendi eğittiğim erkekten, çocuk gibi görürüm yani.

    5|1
    0|3
    • hadi be ordan ben mastubasyonda 15 dakkada boşalıyorum senin içine beni eğitmeden yarım saatte boşalabilirim herşey tecrübe değil

    • Zaten deliği bulan,hemen boşalmayanlar analarının karnından doğar doğmaz böyle oldular değil mi?

Erkekler Ne Diyor 35

  • Rabbim senin gibilerini benden uzak tutsun...

    4|6
    1|0
  • bulunur çok. prezervatif kullananlar bakir sayılır. çünkü et ete değmemiş. yalamış yalatmış , üstünden sürtmüş ama içine kondomsuz girmemiş. çok böyle bakirlerimiz tam sana göre

    1|1
    0|0
  • Böylelerinin zarına çomak sokmak istiyorum arkadaş ya. Bırak bu bakire ayaklarını. Aşağıda bir kaç kız arkadaşın yorumlarını gördüm çok üzüldüm. Bizim amacımız zar parçası değil eşine sadık kalabilecek bir bayan. Sen birisine vermişsen zarını yarın evlendiğimiz zaman sana nasıl güvenebilecez? Biraz empati kurun arkadaşlar tamam genciz ateşliyiz dolu doluyuz da ölümsüz de değiliz yani.

    0|0
    1|0
  • Bir kitap düşünelim..

    Sırf iyi fiyata satılsın diye güzel bir kitap kapağı yaparlar..

    Fakat iş okumaya gelince hayal kırıklığına uğrar insan...

    0|0
    0|0
  • sen eğer bakire isen senin gibi bakir çok var. yorma kafanı.

    1|2
    0|0
  • Bulabilirsin tabikide mesala ben bakirim hala o kdr cok opustugum felan oldu ama hc iliski deneyimim olmadi kisaca senin gibiyim

    1|0
    0|0
  • Aahhh ahh böyle kızlar bizim gibileri bulmaz ki..

    0|0
    0|0
  • Bakire bir folloşa da ilk kez rastlıyorum.. Merhaba bayan ;)

    2|1
    2|0
  • bulursun. sonra miker atarsin evliligini.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • bulursun ama o da en az senin kadar tecrübeli olur

    0|1
    1|0
  • beyin zarı çok önemli

    sende kalmamış devam ettt

    nasıl bakiresin oda inandırıcı diil

    0|1
    0|0
  • vur kendini yollara..

    arayan mevlasını bulurmuş...

    0|0
    0|0
  • Seni sevecek adam bir şey yaşamadığını düşünecek ya da sen onu kandıracaksın öyle mi ?

    0|0
    0|0
  • Boşuna saklamışsın bence kendini

    0|1
    0|0
  • fake misin ciddi misin ben de bakire kız istiyorum

    0|1
    0|0
  • umarım senin gibi tertemiz birini bulursun :D

    0|1
    1|0
  • ben varım koç valla daha hiç tadına bakmadım :)))

    0|0
    0|1
  • Senin ki daha dogmadi

    0|0
    0|0
  • gel evlenelım ozman

    0|0
    0|0
  • vardır mutlaka kız da nerden anlıcan nasıl anlıcan sorun orda

    0|0
    0|0
  • git evlen o zaman:) kritere bak!

    0|0
    0|0
  • bende bakirim :D

    0|0
    0|0
  • inşaallah gönlune göre bulursun

    0|0
    0|0
  • Sen yoldan cıkmışsın zarın sağlam olsa ne olur olmasa ne olur gerçi zarın sağlam olma ihtimali düşük

    0|0
    1|0
  • Kandırabilirsen ben bakirim 25 yaşındayım. Benim de anal oral yalama öpme tokatlama aklına ne geliyosa yapmadığım kalmadı. Bir vajinaya girmedim hayatımda. Yani tam birbirimize göreyiz :)

    0|0
    0|0
  • Sen şimdi neyin dersini vermeye çalışıyorsun ki son zamanlarda moda oldu bu bakirelik bakirlik..

    Madem biz erkekler bakireliğe önem veriyoruz siz neden sürekli bunu soruyorsunuz.

    Bizimle mi evlencen...Güzel şeyler güzel insanların yanında olur bunu unutma...

    0|0
    0|0
  • Ben de senin gibiyim şekerim..

    0|0
    0|0
    • Adının baş harfi a mı ?

    • Hepsini Göster
    • Antalyalı sanmıştım

    • Yok Antalyalı değilim.

  • tecrübeli bakire

    1|0
    0|0
  • kızım senin bacaklar açık kalmaktan sağ bacağın sol bacağına küsmüş bakire olsan ne yazar

    2|2
    2|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 6

  • bide yaladin hahhaha Allah topunuzun belasini versin dicem ama vermis ztn :D

    0|3
    3|0
  • karşına senin gibi biri çıkar veya gönlüne göre bulamazsın bu devirde bakir erkek.

    0|0
    0|0
  • Bulursun bulursun ama o da aynen senin gibi olur emin ol,tecrübeli,sözde bakir.

    0|2
    0|0
  • en nefret ettiğim kız tipi... erkekde zar arayan o zıhnıyyetı ınslardan nefret edıyorumm bakıre kız ıstıyorum dıyenlerr bu sorudan ıbret alsın !

    1|0
    1|0
    • Biraz daha Zeki olmalısın sorumu tekrar gözden geçirebilirsin :)

    • Hepsini Göster
    • yapıştır gitsin pınkwomen...

    • ben içerim de siz kızlar yanaşmıyorsunuz hep laf hep laf :D

  • kesin bulursun, ciddiyim

    0|0
    0|0
  • Düğününüze katılmak isterim

    0|0
    1|0
Yükleniyor...