Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Kızlık zarı kaç cm içeridedir?

arkadaşlar dalga geçmiyelim lütfen gerçekten bilgim yok :s kızlık zarı kaç cm içeride bulunmaktadır ? :s ve bozulması kolaymıdır ?


0|0
6|12

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

  • her kadinda farklidir ! 3-5 cm derindedir

    0|0
    0|0
  • 4 5 cm falan sanırm

    0|0
    0|0
  • 4 santim falan.

    0|0
    0|0
  • 7cm diye biliyorum

    0|0
    0|0
  • nasıl ölçülüyo?

    0|0
    0|0
    • bilmem :( ben bilgisi olan varsa soruyorum işte :(

    • parmağını sok zara değdiğini hissedersin bak ne kadarı girmiş çıkart cetvelle veya fisco metre ile ölç

    • ben kumpasla ölçüm geniş bişey

Erkekler Ne Diyor 12

  • çok derin halatla in..

    0|1
    0|0
  • 2 cm den fazla içeri girersen bozulur.

    0|0
    0|0
  • yaklaşık 3 cm de bir hareket olmamıştı

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • 3-5 falndir

    0|0
    0|0
  • kimi penis boyuna takar kimi kızlık zarına,siz elinizde cetvelle mi geziyorsunuz ?

    1|0
    0|0
  • niye soruyorsun ki oraya kadar gelmişsin derinliğini sorduğuna göre ucunuda yaslayacan kapıya ne anlamı varki zarın boz gitsin zaten oraya kadar gelen geri dönmez heralde kafanı yorma bu tür şeylerle rahat ol ya hiç yapma ya yap

    1|0
    1|0
    • senin fikrin.

    • Hepsini Göster
    • tartışılan şeyler ne de hoş...

    • eşini seçtiysen bu soruyu sormaman gerekiyor! leylax nasıl yani hoş ?

  • 5 metre olabilir

    0|0
    0|0
  • 3-4 cm

    0|0
    0|0
  • benim yaşadıgım ufakta olsa tecrübeme dayanarak diyorum 2 ile 2 buçuk santim içeridedir uzmanlar kontrol eder diye bahsediliyor ama gel görki uzmanlar degil sadece kontrol eden ben ilişkilerimde kntrol etmeden kız olup olmadıgını bilmeden ilişkiye girmedim özür diliyorum ama böyle artık kızlar dilinde erkekler deniliyorya bende kızlar diyorum o yüzden güvenilmiyor o yüzden işimi şansa bırakan biri degilim neyse bazı kızlık zarı esnektir ilişki esnasında bozulmaz dogum yaparken bozulur kızlık zarı esnek oldugu için hafif hasar görür ama yırtılmaz zaten kontrol edilirken parmak farzedin engel gelir hissedersiniz veya vajinanın dudaklarını ayırdıgınızda kızlık zarını görebilirsiniz...teşekkürler arkadaşlar...

    0|0
    1|0
  • burda yazıyor link 1 -1,5 cm içerde

    0|0
    0|0
  • senınkı kac cm kardes bozamam dıyemı korkuyosun

    1|1
    0|0
Yükleniyor...