Bazı pozisyonlar erken boşalmayı önler mi?

Arkadaşlar akşama kız arkadaşım gelecek evime ve büyük bir ihtimalle ilişkide olacak ve ben erken boşalıyorum sizce ne yapmalıyım, bunu önlemek için birde bazı pozisyonlar erken boşalmayı önlermi?

Kondom demeyin sakin çünkü korunmayı düşünmüyoruz.

Güncellemeler:
Az once birlikte olduk ve tam bosalacakken oral yapmaya basladi ve beni bosaltti

bende gece caktirmadan girip bosalmayi dusunuyorum

nasil bir duygu ki merak ediyorum

0|0
4|13

En İyi Kız Görüşü

  • bence eğer kız arkadaşın doğum k. hapı falan kullanmıyosa korunun ya...sonra istenmeyen bi hamilelik yanlışlıkla olan bi çocuk flaan türk filmleri gelior aklıma ama seçim sizin tabi :S neyse geç boşalman için ne yapabilirsin onu knuşalım sevgln gelmeden önce kısa bi mastürbasyon yap yani öyle ağır takılma hemen hızlı hızlı bekletmeden bi kere boşal(yoksa o geldiğinde ereksiyon olmakta zorlanabilrsin) yada sex yaparken başka şeyler düşün(ama bunu ona belli etme dicem buda çok zor ) bak ne dicem parantezi flaan boşverde sen ne yap biliyomusun bana özelden ulaş ..ben sana bi ilaç ismi vericem onu kullanıcaksın ve bu sorun tamamen yok olucak ok hadi bys xD

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Erkekler Ne Diyor 13

  • senin paçalar tutuşmuş şimdiden arkadaşım:)) o kadar da endişeli olma ya erken boşalırım filan diye kendine güvenin olsun biraz bu endişe bile senin ilşkını kötü yönlendirir.o yuzden psikolojik olarak kendini rahatlat önce.herşey beyinde bitiyor sonuçta.olsun erken boşal nolcak yani.sankı kız arkadaşın sana sadece bir kez olur daha olmaz diye sınır mı koyuyor.boşal tekrar harekete geçir bikaç kez daha yap. ilşkıye grdikçe kendini kontrol etmeyi öğrenirsin.muhtemelen senın ilk ilşkın çünkü çok endişelisin.özgüvenini yitirme sakın.ama mutlaka KORUNUN.

    0|0
    0|0
  • sen çok hareket etme. bayan hareket etsin. hareketsiz kal

    tüm pozisyonlarda pasif ol

    b süre sonra boşalmadan uzun süre devam edebilirsin

    mesela abartısız 30 - 45 dk.

    0|0
    0|0
  • Kadının üstte olduğu pozisyonlarda konsantrasyonunu başka yerlere odakla. Başka şeyler düşün. Bu sayede kadının üstte olduğu pozisyonlarda zamandan kazanmış olursun.

    0|0
    0|0
  • Bak kardes erken bosalma ancak zamanla duzenlı cınsel ılıskı ve uzun onsevısmelerden sonra kendısı kaybolur ancak erken bosalmaktan sıkayet etme ılerde benım gıbı belın kırılır tum sıkayet edersın. Ama sana tavsıyem oral olarak sevısmeyı uzun tutun ve bosalacagın zamanlar pozısyon degıstır yarımsaat 45 dakıka sonra penıs alısır gec bosalmanda ıse yarar.

    Ama erken bosalmaktan fazla sıkayet etme bazen ınsan hıcbırsey anlamıyor yoksa

    0|0
    0|0
  • Merhaba ; Özelden ulaşırsan sprey ismi vericem bi arkadaşım kullanıyor . Çokta etkili olduğunu söylüyor..

    0|0
    0|0
  • Erken boşalan yol alır. Bunun pozisyonla alakası yoktur.

    0|0
    0|0
  • arkadaşın gelmeden önce 2 posta asıl .. bişeyin kalmaz

    0|0
    0|0
  • Sprey var onu kullan yada heyecanını kontrol etmiyi öğren

    0|0
    0|0
  • özelden mesaj atın %100 çözümü söyleyeyim size

    0|0
    0|0
  • bayanın üstte oldugu pozisyonda erkekler erken, kızlar cabuk boşalır

    0|0
    0|0
  • O esnada, bu havada tir tir titreyerek üşüyen, karnı aç sokak çocuklarını düşün..

    0|0
    0|0
  • korunmayi dusunmuyoruz. ne yani cocuk mu yapacaksiniz?

    0|0
    0|0
  • sall amış

    0|0
    0|0
Yükleniyor...