Erkek arkadasıyla yatana bu sıtede hedıye falan mı verıolar?

nıye kızlar bunu sureklı dıle getırıyor... canım benım buyumuyorsunuz. daha cok yozlasıyorsunuz gıbı gelıyor bana. bekaretı kaybetmek kolay, sahıp cıkmak daha zor degılmı? sırf bunu dıle getırmek ıcın sorulmus sorular goruyorum ya...

Güncellemeler:
surada yazılanı anlamadınız ya alkıslıyorum sızı... bırı bakıre degıl ama her haltı yıyo dıyo. dıgerı bu donemde bakırelık mı kaldı dıyo.. bana ne bekaretten ben sıze sadece bırıyle ıllıskı ıcerısınde olldugunu topluma yayma, anlatma basıtlıgınden bahsedıyorum. yanı kolay olanı sectıgı ıcın ovunen ınsanların sacmalıgından bahsettım. sız hala kendı duymak ıstedıklerınızı okuyun... he ulkem he

0|0
14|11

En İyi Kız Görüşü

  • bu sitedeki herseye inanma uydurmdır bnc coğu

    1|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • niye sen bekaretimi kaybedicem diye kendini yırtarken onların bunu daha kolay becermesini mi kıskanıyosun. burda neredeyse herkes kimliğini ifşa etmiyo ve anonim sayılır dile getirince ne oluyo. sanırım sadece senin gibiler kıskanıyo çok boş bir geyik zaten.

    1|2
    1|0
    • +1'i verdim. guzel bakıs acısı. (ama ulkemızde 50 lırası olan her erkek bekaretını kaybedebılır ) ama yınede anlamaktan uzak. bekaretını kaybedıp kaybetmemesınden banane.. ben bır kadının gecmısını sormam, sorarsam ben zararalı cıkarım cunku. umursamam. ama nasıl kı bır erkegın bak su kızla soyle yattım demesıne kıl oluyorsam, bekaretını kaybedıp bunu onur duyulucak bır sey gıbı anlatan kızlara daha fazla kıl oluyorum. onu kaybetmek kolay, temız tutmak zor bır sey. yalnıs mıyım?

  • bi de hediye verseler heralde neler olur kimb,l,r

    0|1
    0|0
    • valla ulkedekı genel ev sayısında dusus varmıs... sanırım ekonomı buyuk bır darbe yer gıbıme gelıo

    • sevgilisinden tekme yiye hayata küsüp eskort oluyor parada alıyor.kafayı yemişler.

    • aynen allah kurtarsın demekten baska bır sey dusmez bıze

  • Bunca yıllık yaşantımda bir kez olsun başkasıyla yatmadım.

    Ara sıra, şimşekler en şiddetli şekilde çaktığında gider annemin yatağını meşgul ederim. Başka da hiçbir tenle yaınlaşmadım.

    1|1
    2|2
  • Ne kadar da haklısın!

    2|3
    3|0
  • yatmak dedin de yatağımı özlediğimi farkettim.uykum var çok.

    0|2
    0|0
  • körler ,sağarlar birbirini ağırlar ..erkeklerde arkalarından ha gayret durumunda.

    0|1
    0|0
  • +5 puan :)

    1|0
    0|0
  • sonra ne oluyo?

    3|0
    1|1
  • olması gereken bu zaten , sahip cıkın.

    0|1
    0|0
  • elime erkek eli değmedi bende soru yapcam .:D

    0|1
    2|1
  • Doğrudur , 99% gizli . 5/5

    0|0
    0|0
  • Bi türk kızı bekaret önemlidir dio bir alman kızı bakire olan kızla dalga geçiyo ırakta bakire değilsen öldürülüyosun herkez farklı düşünür bunu sana garip geliyo ama onlara göre normal ya da istemeden yaşanmış bişey neden üstüne soru sormasınlarki .Bence erkek yaşıyabiliyosa istediği gibi kadında yaşamalı.Sen sevdiğin insanın bisürü kişiyle yatmış olmasınımı yoksa sana ait olmasınımı istersin.Tabiki sana ait olmasını bir dişi olduğun halde.Ama sevdiğn için o şekilde kabul edersin.eğer sen bekaret benim için önemli kusal bişey diosan senin için önemliyse sakınırsın.ama önem vermeyenlerede saygı duymalısın kimse kimseyi yargılayamaz.herkez kendi yaşamıyla ilgilense bütün huzursuzluklar kaybolur.ben bekaret öneminin baskıdan ibaret olduğunu düşünüyorum.ama çevredekiler farklı düşündüğü için (özellikle kendini modern gösteren kro sapık erkekeler çok olduğundan) mecburen önem veriorum.kızların bir suçu yokki adamyata atmak için bin türlü dolap çevirio çok namuslu ya sonrada terkediyo.sonrda sen benle yatmasaydın bunu etrafmda çok gördüm duydum.bide utanmadan iş kızda bitiyo die laf çıkarıyorlar.

    0|0
    0|0
    • Bir şey sorcam kendini modern gösteren kro sapık erkekler dediğin benmiyim acaba ? Öylese çok kırıcı olurda..

    • Hepsini Göster
    • + Beni taciz eden bir sürü kız var güzellerinden zevk aldıgımdan ses çıkarmıyorum ama ya çirkinleri ? Benim suçum ne modern olmam mı ? Sanıyorsunki her şey erkekte yatıp gitti diye onu yataganı alan kız normal zaten.. Tamam tavlamak için kendimi farklı gösteriyor olmam biraz bunları hak ettiriyor olabilir ama ben sadece ona istedigini veriyorum.. O nun istedigi yatmak istedigi erkegi oynuyorum sadece.. Hiç kimseyi bu gece sevişelim yarın sabahta evlenelim diyede kandırmadım..

    • he doğruysa ozaman kötü niyetli değilsn benm bahsettiğim ciddiymiş gibi yapanlar

  • Olay bekaret mi yani? Çok klasik olacak; ama bakire olduğu halde yemediği bok kalmamış bir kadın, bakire olmayan ama hayatında tek bir deneyim yaşamış kadın bir mi tutuluyor şimdi?

    Ayrıca sana ne ki? Ya da kime ne? İsteyen istediğiyle istediğini yapsın. Sen kendini bil, yeter.

    1|0
    0|0
    • Bu mantıkla kimseye güvenemezsinki hayatta..

    • Hepsini Göster
    • İşi neden dramatikleştiriyorsun?

    • hayır reellestırıyorum... cunku hayat baslı basına sıyah ya da beyaz degıldır.. grıdır... dramdır

Erkekler Ne Diyor 11

  • dostum bu sitede kültür seviyesi çok başka insanlar var.. bende senin gibiyim ama bunlara bir şey anlatamazsın.

    0|1
    1|0
  • Milletin oyuncağı olmayı erkeklerin malı olmayı marifet sanıyorlar. Ama sadece gülüyoruz :)

    0|1
    2|0
  • bekaret bekaret daha fazla bekaret <3

    0|1
    0|0
  • yüzeyine tırmık değmemiş bakit serengeti toprakları gibityim.

    0|1
    0|0
  • bi nevi gizlice itiraf.kimliğini açık etmeden içindekileri söylüyorlar

    0|0
    0|0
  • bekaret kaybedilmesi değil, kurtulunması gereken birşeydir.

    1|0
    1|0
  • sizin sevgiliniz var mı varsa onu öptünüzmü veya ilişkiye girdiniz mi

    0|0
    0|0
    • evet bır cok sevgılım oldu ama ne yasadıgım senı ılgılendırmez. bahsettıgım seyde bu ıste.. gızlılık bekaretını kaybedersen kaybet gram kadar umrumda degıl.. ama bunu ozenıcek bır sey gıbı anlatırsan o zaman sana karsı cıkarım.

    • peki saygılar

  • soruna okkalı 5 puanı bastım gardaşım

    0|0
    0|0
  • Bende sürekli kızlarla yatıyorum aldıgım tek hediye biraz haz..

    0|0
    1|0
  • kızlara siken yakışır dostum o yüzden takılma fazla,

    0|0
    1|0
    • 2 tane kız kardesım varken boyle bır seyın moda gıbı gozukmesını kaldıramam dostum... hak edene hak ettıgını ver dıyenlerdenım ama senın bu dusuncenı kınıyorum.

    • gerçekler bunlar dostum her kıza değil tabi ama burda soranların çoğu kız profili açmış erkekler, takılma yani

    • benı anlamaktan uzaksın dostum. empatıye davet edıyorum. zaten bır kızın elını tutup butun bır gunu beraber gecırdıgınde ılıskının nereye gıdıcegını kestırebılıyorum. ama sorun su, bu ovunulcek bır sey olmamalı... bu hatırlanmalı

  • 75 milyonluk ülkede toplasan 3 - 5 tane zar kafalı olmayan ancak çıkar heralde kadını da aynı erkeği de. sokaklarda yarıçıplak dolaşmayanı dövüyorlar türbanlılar bile dar pantolon giymeye başladı halen yine tek dertleri bir tek zar. o zarın anlamı ne bilen yok galiba.

    0|3
    2|0
Yükleniyor...