Nişanlınızın,eşinizin kardeşinizin vs bakire olmadığını öğrendiniz mi?

öğrendiniz mi , nasıl öğrendiniz ne hissettiniz ilk tepki olarak?


0|0
3|6

En İyi Kız Görüşü

  • yok ogrenemdim kimsenin namus bekcisi degilim cunku

    3|2
    0|1
    • kimsenin namusun beklemiyorsunuz kendi namusunuza sahip çıkıyorsunuz.

    • Hepsini Göster
    • nasil

    • birisi anlatırken duyarsın, kendisi paylaşmak isteyebilir mesela.. ayrıca ben de kimseyi merak ed,p sormadım ama çekinmeyen rahat biriyse sormak da kötü değil bence.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Erkek kardesim 17 yasnda yatmis briyle telefon mesajlarnda gordum tiksindim resmen ya cocuk daha artk onun yaninda daha tedbirli giyiniyorum buyudgunu anladm ama cok sogudum kardesimden

    0|0
    0|0
    • şaka yapıyor olmalısın :)

    • Hepsini Göster
    • boy-kilo-sakal yani çocuk olarak görünmediği belli olmalı..

    • ben 12.5 yaşında ergenliğe girmiştim. 14te ergenliğe girmeyen erkek arkadaşım yoktu. sanırım 18 yaş dönemin sonuydu boy uzaması filan durmuştu benim

  • arkadaşım söylediğinde şok geçirmiştim hiç bir şey söyleyemedim fakat kendime geldiğimde olayı anlatmasını söyledim ve ne olursa olsun arkasında duracağımı söyledim :)

    0|1
    0|1
    • sonuçta kişisel seçimini yargılayamazsın.yapacağın en mantıklı şey korunması için nasihat etmek olur

    • Hepsini Göster
    • mutluluklar dilerim:)

    • teşekkür ederim :)

Erkekler Ne Diyor 6

  • Düşünmek bile istemiyorum. Bu konuda gerçekten hassasım. Cinayet bile işleyebilirim. İsteyen geri kafa desin. Umrumda bile değil. İnsanlar onuru ve namusu için yaşar.

    3|0
    0|2
  • Öğrenmedim ama öğrensem de pek bir değişiklik olmayacaktır...

    0|1
    0|2
  • Valla evli degilim nisamlimda yok ama eden bulur derler yani anladiniz artik siz yaparsaniz karsinizada öle.biri cikacak hadi bakalım

    0|1
    0|2
  • yok daha o şerefe nail olamadık

    0|0
    1|1
  • kardeşimin olmadığını öğrendiğimden beri onu sevemiyorum

    0|0
    0|2
    • ? nasıl öğrendin? kendi mi öyledi

    • Hepsini Göster
    • düşman mı olacaksın peki işin kolayına kaçıp

    • duygularının incinmesini anlıyorum tabii ki

  • karımın kini öğrendim çıkarken veya nişanlıyken söyleseydi sorun değildi o haliyle kendini bana kaktırmaya çalışmasaydı boşamazdım

    2|5
    0|1
    • bakire olmadığını mı?

    • evet

    • geçmiş olsun hocam. ilk gece mi öğrendin, gizlemeye mi çalıştı itiraf mı etti?

Yükleniyor...