İlk gece korkumu nasıl yenerim? Lütfen doğru ve samimi cevaplar verir misiniz

ilk gece korkumu nasıl yenerim. ve kızlık bozulduktan snra 2-3 gün ilişkiye girmeyin o an bozulduktan sonra bırakın devam etmeyin diyolar ne kadar doğru . vajinismus degilim ama birleşme anında kendimi kasabilirim diye korkuyorum. sagolun cevaplar ıcın


0|0
3|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Hatunların erkeklerden 7 kat fazla haz aldığı gerçeğini kafana sok ilk gece korkusu biter.

    Bırakın devam etmeyin diyen zihniyetin kulak deliğini getir ben bişey denicem. Altı üstü deri parçası kopuyor, al tırnak makasını parmağının ucundaki deriden kes.

    Herif de öküz değildir heralde kanırtacak. Acırsa acıdı dersin durur ya da çeker, kasılırsan söylersin durur ya da çeker. O da bilir seni bir kere korkuttu mu töbe bir daha bişey olmayacağını.

    Herşey sana kalmış. Sıkıntı yapma.

    5|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Sorununu bir cinsel terapi uzmanı ile paylaşırsan rahatlarsın.Birebir konuşmak rahatlatır seni bu konuda.

    1|0
    0|0
  • 15-20 dk dinlendikten sonra devam edersin alışırsın acı falan kalmaz. Korkma bu kadar doğum yapmayacaksın.

    1|0
    0|0
  • ilk gece kızlığın bozulduğunda en fazla 2 .gün yeniden başlarsınız yara kapanır o güne kadar acı kalmaz.kendini kasma oluyor eşimdede olmuştu ama rahatlamasını sağlayınca sorun kalmıyor kadınlar şefkat isterler.korkmaya gerek yok ilerleyen günlerde sen isteyeceksin bir tadını aldınmı bir daha bırakamazsın.

    1|0
    0|0
  • abartacak bir şey yok..

    sadece acele etmemek lazım o kadar..

    istiyorsan azıcık alkol alabilirsin...

    aşırı zorlamak doğru değil..olmuyorsa bırakın sonraki güne...unutmayın bütün günler sizin...

    1|0
    0|0
  • hiç arı sokmadımı sana acının tamamı o kadar ?

    1|0
    0|0
  • erkeğin anlayışlı olabilir bu konuda ama hani kasılan kızlar var ama zevkten yani olur bacak kasılmaları

    1|0
    0|0
  • yaşın kaç evlilik mi var ufukta

    1|0
    0|0
    • 1 seneyi geçkin ciddi bir ilişkim var seneye nişan olabilir ve 21 yaşındayım

    • bence biraz konuşun yapmadan önce ama daha çok var o zamana kadar erken daha

  • git bir jinekologa sor

    0|0
    3|1
  • İlk sokup kızlığını bozduğunda bir süre hareket etmedi mi sorun kalmaz sonra yavaş yavaş sokup sokup çıkardı mı artık zevk almaya başlarsın :-)

    1|0
    0|0
  • 0|0
    1|0
  • Anlayışlı ve sabırlı bir eş seni çok rahatlatır umarım evlendiğin kişi öyle olur yoksa seni yeterli düzeyde ilişkiye hazır hale getirmezse malesef acı çekersin kasarsın kendini o yüzden birleşme de olamaz belirleyici faktör erkeğin hal hareketleri o gece yani.

    2|1
    0|0
  • Sevgilimle tam birlesme yapamadık bu sebebten dolayı kasıyodu ayrıldık simdide

    1|0
    0|0
    • neden ayrıldın

    • ailevi sebebten . ama kaç kez denedik basarılı olamadık tabiki bunda benim de ona karsı canını cok acıymamak isteğimdendi

Kızlar Ne Diyor 3

  • korkma sendee

    0|0
    0|0
  • samimi ol demişsin yazdığımda samimi olmamam lazım ama:(

    1|0
    0|0
    • anlamadım

    • Hepsini Göster
    • neden yeteri kadar ön sevişme yapmadınızmı

    • ben korktum, sorun bendeydi.

  • yok öyle bir şey , kızlık zarını abartma kanar 15 dk sonra ilişki olur

    2|0
    0|0
Yükleniyor...